AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Først og fremst vil jeg bare si det at jeg vet at ingen her på KG kan si om jeg er gravid eller ei, og jeg er ikke interessert i å høre noe om akkrat det, for det er jeg inneforstått med. Jeg vil bare høre om det er noen som kan ha opplevd det samme som det jeg opplever nå. Jeg utsatte mensen rett før juletider ettersom at jeg skulle ut på reise og at generelt ble mye styr. Jeg husker også at jeg kanskje kan ha slurvet litt med pillene da jeg utsatte. Hadde sex også på denne tiden. For ca en uke siden, fikk jeg en blødning. Dette skjedde på fjerde dagen som jeg tok sukkerpillene. Var ikke så kraftig blødning, men det var nok til at jeg måtte skifte bind i løpet av dagen. Sånn hadde jeg det i to dager. Nå har jeg begynt å merke tegn som kan tyde på graviditet - må på do hele tiden, er ekstremt trøtt, murring og stikking i livmora, spesielt på høyre side men også på venstre, ofte sulten og humørsvigninger. Er det noen som har opplevd det på samme måte? Sist jeg hadde sex var den 20.desember. Kan jeg være gravid eller er det umulig ettersom at jeg hadde en blødning på samme tid som jeg tok sukkerpillene?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 TA EN TEST!!!!! jesus....................
itchii Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Du kan være gravid. En veldig grei måte å finne ut det på er å ta en graviditetstest. Jeg har ikke opplevd blødning under graviditet, men jeg opplevde blødningskluss pga hoppet over mens maaange ganger når jeg brukte p-piller.
Envy Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg tar fra deg forhåpningene med en gang, for de forhåpnngene har jeg hatt så altfor mange ganger selv. Så ja, har opplevd lignende scenarioer mange ganger. Skal jeg gjette på noe vil jeg tro du ikke er gravid. Men det skader jo ikke å ta en test, du er jo langt over teste-tid uansett
Gjest Jentehumor Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 ingen ting er umulig, ta en test du
itchii Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 TA EN TEST!!!!! jesus.................... Signerer forøvrig denne
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Jeg tar fra deg forhåpningene med en gang, for de forhåpnngene har jeg hatt så altfor mange ganger selv. Så ja, har opplevd lignende scenarioer mange ganger. Skal jeg gjette på noe vil jeg tro du ikke er gravid. Men det skader jo ikke å ta en test, du er jo langt over teste-tid uansett Jeg tror vel strengt tatt ikke at jeg er gravid selv heller, men man begynner jo alltids og tenke og lure når man opplever sånne ting. Planen var å ta en test uansett, men ville høre her først om det var noen som hadde hatt det på samme måte som jeg har det nå da. Men altså - virker det ikke litt merkelig og ha blødning på akkurat det tidspunktet man vanligvis skal ha blødning når man er gravid? (litt rart formulert, men håper det går an å forstå)
Envy Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Det er klart man begynner å lure, og særlig hvis man har et luende håp om at det kanskje, muligens kan være slik. Synes også det er rart at man kan ha blødninger i starten av et svangerskap, men det er vel gjerne i kombinasjon med p-piller at dette skjer, slik som i ditt tilfelle. Det er jo derfor heller ikke umulig at du er gravid. I steden for å gå slik å pine seg selv og tenke og håpe er det like greit å hoppe i det og ta en test, så blir man ferdig med det!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Det er klart man begynner å lure, og særlig hvis man har et luende håp om at det kanskje, muligens kan være slik. Synes også det er rart at man kan ha blødninger i starten av et svangerskap, men det er vel gjerne i kombinasjon med p-piller at dette skjer, slik som i ditt tilfelle. Det er jo derfor heller ikke umulig at du er gravid. I steden for å gå slik å pine seg selv og tenke og håpe er det like greit å hoppe i det og ta en test, så blir man ferdig med det! Ja, det er sant som du sier. Er bare så utrolig redd for svaret! Er knapt 17 år gammel ... Er redd for at den er positiv. Jeg vil gå til helsesøster, men jeg kjenner hun så godt at jeg engster meg for å gjøre det. Jeg bor såpass langt unna nærmeste apotek at det kan bli vanskelig å få tak i en test også. Men ja, en test må tas og jeg bør absolutt få gjort det fort som overhodet mulig!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 kan ikke festeblødningen vare litt da??? er ikke helt sikker, men mener jeg har lest det en plass, jeg vett ikke siden du og blødde så tidligt, men mangen så blør i ett svangerskap. Lureste for deg er jo å ta en test fortes mulig. Krysse fingrene for at du får det svare du vil ha Masse lykke til
Envy Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jeg mener å ha hørt at enkelte rema butikker, meny, ica og spar skal ha graviditetstest fra RFSU, verdt å sjekke ut om veien er lang til apotek
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Noen bensinstasjoner har også tester, men ikke alle.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Takk for tips dere! Skal sjekke det ut så fort jeg jeg skal på butikken! Ja, det er jo verdt og sjekke det ut! Svaret jeg vil ha er nei, da jeg ikke er sammen med han som evt. skulle blitt far. Hadde jeg fått et ja til svar, hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg skulle beholdt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå