AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har holdt på med en fyr i 4-5 mnd. Vi har ikke definert status, men er vel et sted midt i mellom dateing og kjærester. Uanett, så har vi det veldig fint når vi er sammen. MEN, jeg vil treffes/ha kontakt oftere! Men det virker ikke som at han har samme behovet. Som oftest møtes vi 2, kanskje 3 ganger i uka. Jeg synes det er alt for lite, savner han med en gang vi er fra hverandre. Dette gjør at jeg blir gående å tenke veldig mye. Feks "Hva driver han med nå?", "Er det for tidlig å sende melding og spørre om å finne på noe?" osv...Sånn kan jeg tenke i timesvis...jeg går meg selv på nervene, men klarer ikke la være! Og det verste er at når jeg er sammen med han så er jeg veldig glad, men så går det kanskje et par dager uten at jeg hører fra han, og så begynner humøret mitt å dale...hvis jeg i tilllegg har en dårlig dag, så skal det ingen ting til for at jeg begynner å grine... Er det noe galt med meg? Er det normalt å være så "obsessed"? Føler meg jo litt dust siden det blir til at han styrer alle tankene mine, til og med i avgjørelser om feks hva jeg skal gjøre en helg vurderes opp i mot han... En siste ting: nesten alle venninne mine spør meg stadig vekk hvordan det går mellom oss og om vi er sammen. Det er jo veldig koselig at de bryr seg om meg, men jeg føler meg så dum side jeg ikke kan gi noe ordentlig svar. Jeg vil gjerne definere status, men vil ikke spørre han om det. Jeg blir rett og slett sliten av hele greia, men jeg vil ikke miste han, så vet ikke hva jeg skal gjøre. eller om jeg bør gjøre noe i det hele tatt.. setter pris på kommentarer
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Ja, det er normalt å være så besatt hvis man er lykkelig forelsket. Du virker ikke slik, du virker heller urolig, stressa og forvirra. Du trenger å finne en teknikk som gjør deg roligere og mer avslappa når det kommer til denne fyren, for du sløser ufattelig mye energi ved å gå rundt og tenke SÅ mye på hva som er rett/galt/smart/dumt/hva han gjør/om du skal ringe/om han liker deg/om du skal ta kontakt/om han skal ta kontakt først osv. Hvilken teknikk som hjelper, vet jeg ikke. Det må du finne ut av selv tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå