Gå til innhold

Når mistet du jomfrudommen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer enkelt og greit på hvor gammel du var da du mistet jomfrudommen, selve opplevelsen, og tanker rundt dette :) God eller dårlig opplevelse? Hvor gammel var han/henne i forhold til deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 18, han var 19. Det var mildt sagt en dårlig opplevelse. Jeg var veldig spent,men klar. Han var også veldig omtenksom, så det var ikke hans feil. Bare min fysikk som slo seg vrang.

Må innrømme at jeg fikk helt sjokk når jeg så penisen hans stiv. Hadde ikke trodd at den skulle være så stor, så jeg ble litt paff da, må jeg innrømme. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ung, men det var med kjæresten jeg fortsatt er sammen med :) Det var en perfekt kveld og jeg angrer ikke et sekund. Tenk å tilbringe den første gangen sammen med noen man elsker. Åh, så heldig jeg er.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17, han var 19. Vi er sammen i dag, flere år senere. Det var sommerferie og vi hadde akkurat flytta sammen (jepp, var sammen leeenge før vi hadde sex). Det var vondt, men ikke i nærheten så vondt som jeg hadde forestilt meg. Blødde pittelitt, men ellers gikk det greit. Det var kanskje ikke akkurat så veldig godt for min del (men han var veldig fornøyd), men det gikk seg jo til de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Skreiv feil alder.

Jeg var 13, og fylte 14 mnd etter.. Gutten var 17.

Husker ikke så mye, men husker at jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre av meg og gjøre, på en måte.

Han satte meg på toppen og jeg stivnet helt, bare satt der helt rolig enda han prøvde å få meg til å røre på meg så klarte jeg ikke :P Husker det var sikkelig vondt, heldigvis blødde jeg ikke, og var vel egentlig ikke så våt heller for vi sleit sikkelig med å få den inn, og vi brukte såklart ikke kondom :P

Neei gikk minst 2 år til jeg prøvde igjen for å si det sånn og da gikk det heldigvis mye bedre.

Endret av kroppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var 14 og han var 19 år, ikke noe bra egentlig, men ble bedre etterhvert :) Angrer ikke på noe av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var 16, han var 23.

Det var på ein fest for russen, som eg og nokre venninner kræsja. Eg og han hadde vel flørta litt heile kvelden, og eg blei fullare og fullare. Så drog vi på nachspiel, og han fikk meg med inn i ei seng, og vips så var den jomfrudommen borte vekk!

Frykteleg fyrste gong, og eg angrar fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg var 13 år, han 14. Det hele var ganske sært og vont. Ble ikke mye av, han kjørte den inn en gang så sa jeg stopp fordi det bare gjorde j**** vont. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre. Men jeg er glad for at det ble med han det ble med. Han var en god venn og vi er ennå nære venner den dag i dag.

Det ble med den ene gangen mellom oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge av oss var videregåendeskole klassekamerater, 17 år gammel. Han var høy, blond med grønne øyne. Jeg var forelsket og hadde bestemt meg at han skulle bli "den første". Det gjorde vondt i begynnelsen, men det var ingen blod. Han var veldig tålmodig med meg. Etterpå, kanskje etter 2 eller 3 ganger, ble det mye bedre, men det var ikke så lett for meg å få alltid orgasme. Vi var sammen helt til slutten av videregåendeskolen. Han startet å treffe andre jenter og vi gikk fra hverandre. Snart etterpå, da jeg var på ferie i fjellet, traff jeg min fremtidige ektemann (faren til dattera mi også). Mørkt hår og øyne. Veldig kjekk og sexy. Sex med ham var fantastisk. Jeg fikk multiple orgasmer med ham nesten hver gang i mange år ! Vi er skilt, men fortsatt venner nå. Hovedårsaken til skilsmissen var at jeg fikk en job tilbud i USA, men han nektet å flytte dit med meg. Etter et par år, selv om vi så hverandre noen ganger på ferie, var vårt forhold ødelagt. Han startet å bo med en annen dame, hadde to barn med henne (en jenta og en gutt med Down syndrome), så etter noen år ble vi endelig skilt. Vi hadde allerede vært separert i cka 5 år før skilsmissen. Jeg var aldri gift for andre gang (hadde ingen interesse i denne), hadde noen kortvarige relasjoner. Nå er jeg igjen forelsket men håper på et langvarig forhold denne gangen! Sånn var og fortsetter historien om mitt liv !

Endret av Oliwia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forferdelig for meg, og jeg angrer veldig. Jeg var nettopp fylt 19, han var 21. Jeg var ikke klar, men han truet meg med å gå fra meg hvis jeg ikke lå med han. Til slutt gikk jeg med på det, og vi prøvde litt forsiktig i starten, men jeg holdt litt igjen fordi han var veldig stor, ikke særlig omtenksom og det gjorde ganske vondt for meg. Men til slutt tok han bare tak i meg og kjørte på mens jeg bare lå der. Det gjorde dritvondt og det var ekstra ekkelt at jeg så blodet på penisen hans... Jeg følte ingenting annet enn smerte. Da han var ferdig, gikk han med en gang ut av senga og sa han skulle lufta bikkja... Jeg ble veldig lei meg. To måneder senere fikk jeg høre fra moren hans at han hadde søkt seg tidlig inn i militæret, og han ville dra om en måned. To måneder etterpå kom han tilbake og gjorde det slutt med meg og for å lette sin egen samvittighet sa han at han hadde vært utro også. "Det bare skjedde!" Han har gjort meg veldig usikker og jeg har vanskelig for å stole på gutter nå. Avviser gutt på gutt fordi jeg tenker at de vil såre meg de også. Angrer på at jeg kunne være så dum den gangen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14, han var 24 (ja, jeg angrer), vi hadde flørtet et par måneder i forveien og vi var i mine øyne "sammen" på dette tidspunktet. Han skjenket meg, vi endte på et bad gulv og borte var jomfru dommen. Har ikke sett han siden og jeg er 22 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente20

Jeg hadde alltid sett for meg den romantiske kvelden, levende lys og en jeg virkelig elsket.. Men i mitt tilfelle var det en fest jeg ble VELDIG full på, jeg var 16 år gammel det samme var han, han hadde fått øye på meg når jeg danset og kom bort til meg og snakket og flørtet. Jeg kjente han ikke heller, dette var det typiske "kompis av en kompis" opplegget utover kvelden ble det heitere og heitere, tafsing og klining førte til sex ute på balkongen og vips var jomfrudommen borte, men en ting er jeg glad for er at han også var jomfru, hadde han vært en skikkelig "player" hadde jeg nok følt meg enda verre, vi har ikke noe kontakt i dag, har truffet han på fest og slikt men stemningen er ikke heeeeelt på topp, blir for det meste med et hei osv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 14, han var 24 (ja, jeg angrer), vi hadde flørtet et par måneder i forveien og vi var i mine øyne "sammen" på dette tidspunktet. Han skjenket meg, vi endte på et bad gulv og borte var jomfru dommen. Har ikke sett han siden og jeg er 22 nå.

For et drøyt mannesvin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 19, og det var med en fyr jeg flørtet med på byen. Vi dro på nach, og etter litt tafsing førte det til sex.

Husker det var litt vondt, men ellers helt fantastisk. Jeg husker at tafsinga hadde ført til at jeg var kåt, så det var jeg som lurte han i seng :lur:

Vi hadde mye sex etter det.

Jeg er glad jeg ventet såpass lenge. Jeg kjente kroppen min ganske godt, og hadde utforsket meg selv endel. Så jeg var klar da det skjedde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15, og han var 18. Hadde vært sammen noen uker, og var kjempeforelska. Første gangen var ok. Ikke vondt, ikke blod, men heller ikke fantastisk. Det blei slutt etter et par måneder, pga fyllekrangel som vi begge var for stolte til å fikse opp i. Angrer ikke på noe, men var jo helt klart ikke moden for et seriøst forhold, selv om jeg var veldig klar for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 13, det var også han.

Vi snakket om det, og bestemte oss for at vi ville prøve...

Jeg angrer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18.5, han var akkurat blitt 20 (gamle x'en min, men gode venner på det tidspunktet, og det var første gang for begge to.). Jeg var veldig full og ville bare bli 'ferdig' med det. Så alltid på første gangen min som en ting som ikke var så spesielt.

Angret etterpå, for skulle vært spesielt likevel, så frika litt ut.

Vi hadde sex et par ganger til et halvt år etter, så fant jeg min nåværende mann og han var min nr to, og det var riktig :)

Endret av wahaj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...