Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #21 Skrevet 19. januar 2011 En mann ville døppe hodet mitt i do og en gang pisset meg i kjeften etter at han hadde kommet (brukte å forsette suge den etter at det gikk) oooog der går grensa for meg takk. Så å pisse deg i kjeften var grensa, men å trykke hodet ditt i do var helt ok? 2
Norna Skrevet 19. januar 2011 #22 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Så å pisse deg i kjeften var grensa, men å trykke hodet ditt i do var helt ok? Nei, begge delene syntes jeg ble for ekkelt. Endret 19. januar 2011 av Norna
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #23 Skrevet 19. januar 2011 A bli tisset på eller å tisse på noen, synes jeg er helt ok! Å bæsje på eller bli bæsjet på er uaktuelt fra min side. Eller så er alt som er ulovlig stort sett ekkelt. Men ellers så må da vel folk få tenne på hva de vil, så lenge de ikke skader noen (ufrivillig)? Om naboene tenner på å kline inn hverandre med bæsj, så er det vel ikke noe som angår eller skader deg på noen måte. jeg synes at det er herlig å suge mannen, og elsker at han kommer i munnen på meg, det er det mange som gjør, men det er ekkelt for noen av mine veninner. Eller så synes jeg ikke det er mer ille/uhygenisk enn at han tisser på puppene mine i dusjen :gjeiper:
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2011 #24 Skrevet 19. januar 2011 Grensen for meg går ved det direkte uhygieniske eller direkte ulovlige. Jeg synes det er jævlig kvalmt hvis jeg hører om/ser noen/møter noen som vil ha analsex, og deretter gå rett over til vaginal/oral uten å i det minste bytte kondom eller vaske utstyret om man har holdt på uten kondom. Jeg synes også det er ekkelt at noen tenner på å ha sex med barn og dyr, og jeg er glad det er ulovlig i Norge. Dessuten synes jeg egentlig det er ekkelt å ha sex uten kondom med en helt ny partner, uten at begge parter har sjekka seg for kjønnsykdommer først. ONS uten kondom for eksempel, synes jeg er ekkelt. Har aldri prøvd tissing/bæsjing/oppkast og mer ekstreme fetisher, og tviler på at det er min greie, men jeg mener ikke at dem som liker det er syke av den grunn. De bare liker noe annet enn meg, og det får de lov til så lenge det ikke går utover meg Synd det er så mange med fordommer der ute. I min verden er det ikke noe forskjell på at jeg liker vaniljeis og at du liker sjokoladeis og på at du tenner på å bli tissa på og at jeg ikke gjør det.. Hvis noen skjønte den litt rare sammenligninga?
Lillemeg25 Skrevet 19. januar 2011 #26 Skrevet 19. januar 2011 Grensen går til ekkelt når en går rett fra analsex til oralsex. Ellers så er det ikke så mye som er ekkelt. Enig
HopelessFear Skrevet 19. januar 2011 #27 Skrevet 19. januar 2011 Enig Så lenge en ser bort fra pedofili, zoofili og lignende.
En_koselig_mann Skrevet 19. januar 2011 #28 Skrevet 19. januar 2011 Du foretrekker å tisse i vaniljeis? Jeg trur ikke det var sånn hun mente Men 2 ting... Drit kul avatar, måtte se 2 ganger ført jeg skjønte hva det var. og genial signatur
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #29 Skrevet 19. januar 2011 Den går ved: - analsex - rimming - urinsex - avføring - incest - dyresex - pedofili - nekrofili
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå