Gå til innhold

TIFF


Gjest Armule

Anbefalte innlegg

Noen som skal dit?

Jeg og typen har fått oss pass, og har funnet noen filmer vi har lyst å se. Planen vår ser slik ut:

Onsdag:

Hands Up kl. 11.15

Fremtidens Melodi kl. 13.15

Røyksopp på snøkinoen kl. 16.00

Robot kl. 23.00

Torsdag:

Black Swan kl. 20.15

Kokuhaku kl. 22.45

Fredag:

Metropolis kl. 22.00

Lørdag:

Carlos kl. 09.00

Søndag:

My Son, My Son, What Have Ye Done kl. 13.15

127 Hours kl. 17.30

Iron Doors kl. 22.30

Hva har dere tenkt å se? Og noen filmer dere har å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk. Jeg skal ikke besøke TIFF. For første gang på åtte år :tristbla:

Har dere besøkt filmfestivalen før?

Om dere liker å gå på kino/se film ellers, vil jeg anbefale dere å droppe filmer som sannsynligvis vil ha visning i Norge uansett. Se for eksempel hvem som har salg: Arthaus? Twentieth century fox? Black Swan og 127 Hours kan definitivt ses senere.

Alltid gøy å se nattvisninger fra overdrive-programmet, og jeg ser dere har valgt rikelig derfra. Ville definitivt også sett noen filmer fra konkurranseprogrammet, samt et av kortfilmprogrammene, og noe herlig asiatisk. TIFF har alltid hatt noen uforglemmelige asiatiske godbiter på lur; eksempelvis Breatheless, Briller, Balzac ++.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært der før, til tross for at jeg har bodd her noen år! Så gleder meg veldig :) Uffda, hørtes veldig dumt ut å måtte bryte en såpass lang gullrekke!

Liker veldig godt å se film/gå på kino til vanlig. Har vurdert selv dette med litt mer kommersielle filmer, men har funnet ut at det ikke gjør noe om vi ser slike nå. Black Swan og 127 Hours er uansett filmer jeg gjerne vil få med meg nå på festivalen :)

Var veldig positiv til overdrive-programmet! Fant noen godbiter der :D Hadde nok også sett Ong Bak hvis det ikke var for at jeg har fått den med meg tidligere. Den anbefales også å se, med mindre man ikke er glad i kampsport eller bein som knekker :P

Det jeg gleder meg aller mest til, er Metropolis! Aldri sett den før, i tillegg til at jeg aldri har vært på stumfilmkonsert før. Aner meg at jeg kanskje blir å delta på Stumfilmfestivalen til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...