AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Er du innadvendt eller utadvendt? Og hvorfor er du slik?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er innadvendt, fordi det er så mange andre som er utadvendt 2
sophiaM Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Tror nok at jeg er ganske utadvendt. Jeg elsker å snakke, og bli kjent med nye folk og finne på forskjellige ting. Kjeder meg ganske fort hvis jeg sitter stille for lenge av gangen, og liker å ha det moro. Det kan jo også være dager da jeg føler at jeg er skikkelig innadvendt, og at jeg ikke er like energisk som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er utadvendt. Elsker å være rundt folk, treffe nye mennesker, gjøre nye ting, lære noe nytt, interessante diskusjoner, reise nye steder, ha venner over på middag, spillkvelder, osv. Det er også digg når min kjære er ute på noe annet og jeg er "hjemme alene", og kan være helt for meg selv. Se det jeg vil på tven, ha pcen på fanget, ta et bad, tenne stearinlys, rydde litt, strikke, gjøre det koselig og fint på soverommet, male en vegg, fyre i peisen, høre på musikk i fred og ro, fullt hjemmespa, tussle på kjøkkenet, skrive inn flere oppskrifter i oppskriftsboken, ommøblere litt, osv osv osv. =) =) Det som bestemmer at jeg ser på meg selv som utadvendt er at jeg 9/10 ganger vil tilbringe tiden min sammen med noen, menst 1/10 nyter jeg den alene.
madison rose Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 (endret) utadvent blant familie og nære venner, innadvendt blant bekjente og fremmede. vet ikke helt hvorfor jeg er slik, men jeg trenger nok litt tid på å føle meg trygg på andre mennesker. Endret 18. januar 2011 av madison rose
Gjest Raina Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Utadvendt. Elskar å treffe nye mennesker og å være sosial. Er veldig open som person, og har lett for å snakke og komme i kontakt med folk. Men om eg har ein dårleg dag, eller føler meg litt usikker/deprimert, blir eg ekstremt innadvendt.
Gjest B.B. Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 utadvent blant familie og nære venner, innadvendt blant bekjente og fremmede. Samme her. Må bli ordentlig kjent med folk før jeg klarer å være meg selv, men når det skjer er jeg verdens mest energiske og pratsomme person. 1
antibac Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er nok mest utadvendt, snakker og fleiper mye. Får ofte en god tone med folk, selv om noen kanskje kan oppleve meg som litt for direkte av og til. Jeg er sånn fordi jeg liker å prate, bli kjent med nye mennesker og bare ha det generelt gøy. Selvsagt, det finnes situasjoner der jeg kanskje kan bli litt sjenert, men det er meget sjeldent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå