sophiaM Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Hei, jeg er en jente på 17 år som trener en del, nesten hver dag:) I det siste har jeg begynt å tenke at jeg noen ganger spiser ganske lite i forhold til det jeg egentlig burde. Det er overhode ikke sånn at jeg går og sulter meg, men det er nesten som at jeg "glemmer" å tenke at jeg er sulten. Mange vil kanskje si at jeg er heldig som føler meg såpass lenge mett, men jeg vil ikke akkurat gå rundt å se ut som et anoreksioffer heller ... En vanlig dag kan bestå av: Frokost : En skål med Wasa 4 crisp mix Lunsj: To brødskiver med kjøttpålegg/ost, eller en baguett fra kantina Etter-skole-mat/middag: Spagetti, gryterett (ofte små posjoner som jeg skynder meg å spise for å rekke trening Etter-trening-mat: Er ikke ofte sulten etter trening, men hender jeg får i meg en brødskive/knekkebrød med avokado osv. Må også legge til at jeg drikker ganske mye vann, og jeg har hørt noe om at det demper sulten? Kanskje det kan ha en sammenheng det også? Trenger nok litt tips for å variere måltidene, noen ideer som kan være litt kreativt å ha med til lunsjen på skolen:) Og noen kjappe mellommåltider som er sunne/ får opp energien mellom måltidene. Kanskje du også vil legge til noen gode oppskrifter på smoothier som jeg kan ta til frokosten? Bare det ikke tar for lang tid selvølgelig, har ikke alltid så god tid
sophiaM Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2011 Merket nå at jeg kanskje har lagt tråden feil. Kanskje noen kan flytte den til Kosthold og trening" ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå