AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har startet å bruke A-krem fra apoteket, bruker den spesielt på hender, hals og bryst.. Jeg har lagt merke til at jeg ofte får knall røde reaksjoner på bryskassen! :S Det er spottvis og ser bare irritert og flammete ut. Alt man leser er jo at denne kremen nettopp skal hjelpe på irritert/rød hud, men for meg kan det se ut som om den forårsaker det! Kan det evnt være at huden har vært veldig tørr og reagerer positivt på vitaminene etc i kremen? (høres ikke særlig sannsynlig ut men) Er det flere som har opplevd dette?
Gjest Consensio Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Delvis. Den fungere fantastisk når jeg smører meg på kinnene og pannen, spesielt nå i denne tiden med kulde og varme om hverandre som gjør at huden min blir helt ko-ko. Men på halsen og brystkassen får jeg også røde "flekker"
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 A-creme er vel den som det tales mest om. Kanskje det er noe i a krem som du reagerer på?
S_Dreams Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Det er mest sannsynlig en ingrediens i denne kremen som du reagerer på. Prøv et annet merke:)
kulu-kulu Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Husker ikke helt,men er det ikke mandelolje el en annen nøtte-ekstrakt i denne kremen? Mulig du har en allergi mot dette ?
liv Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Det er mandelolje i kremen, jeg får røde prikker av den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå