Gå til innhold

Tette lunger, hals og heidundrande hodepine.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våknet i natt med at jeg knapt nok fikk puste, lungene kjentes ut som de var helt klistra sammen. Halsen var så og hodet banket som om jeg stanget det hardt inni alt som er. Ente med å kaste opp, er ikke helt sikker på om det er fra hodepina eller noe annet.

Håper inderlig ikke det er lungebetennelse, men det er sikkert bare en form for influensa. Har ikke hatt noen av delene, så jeg har ikke noe å sammenligne med...

Er det noen som har noen råd til å bli fort frisk? Har blitt helt repsiloman, så kanskje noe annet enn det. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott har mistet stemmen helt nå. Det er gøy. :ironi:

Skrevet

Jeg hadde den runden rundt nyttår, og det eneste som hjelper er å ta det med ro og å pleie helsen som best man kan. Vondt? JA! Plagsomt? JAAA! Jeg føler med deg... God bedring! :)

Skrevet

Jeg hadde den runden rundt nyttår, og det eneste som hjelper er å ta det med ro og å pleie helsen som best man kan. Vondt? JA! Plagsomt? JAAA! Jeg føler med deg... God bedring! :)

Tusen takk! :klemmer:

Skrevet

Varm drikke hjelper på sår hals, og myk mat er lett å svelge. Lunka wienerpølser smakte veldig godt når jeg var syk, mener jeg å huske (var i febertåka), og var forholdsvis lett å svelge. :) Melk kan gjøre slimproduksjonen værre.

Dersom du får kommet deg på apoteket, så vil jeg anbefale deg Bisolvon som er slimløsende. Den gjør det vesentlig enklere å få opp slimet, noe som er j*vlig vondt når man har piggtråd i halsen. Miksturen smaker virkelig pyton, men tablettene er greie.

Skrevet

Bor ikke så langt unna apoteket, så får piske meg i vei i morgen. Takk for tipset. :)

Skrevet

Ring legen og hør om det er noe legen vil sjekke. Det hadde jeg uten tvil gjort.

Skrevet

Ring legen og hør om det er noe legen vil sjekke. Det hadde jeg uten tvil gjort.

Skal til legen over helga om det ikke har gitt seg til da.

Kommer meg ikke til apoteket, så noe annet som hjelper mot slim?

Gjest Caitlin
Skrevet

Skal til legen over helga om det ikke har gitt seg til da.

Kommer meg ikke til apoteket, så noe annet som hjelper mot slim?

Mye drikke gjør slimet mindre tykt og dermed lettere å få opp. Helst vann. Melk blir du mer slimet av ;)

Skrevet

Mye drikke gjør slimet mindre tykt og dermed lettere å få opp. Helst vann. Melk blir du mer slimet av ;)

Funker det med husholdningssaft?

Skrevet

Hvor lenge vil dette vare? Jeg vil ha det vekk nå. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...