Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Caitlin

Dere holdt ut skjønner jeg :fnise:

Jeg ble plutselig borte når jeg kom på at kattene ikke hadde kommet inn så sent og måtte ut og rope :sjenert: Så ville de ikke inn når de kom og jeg måtte lokke dem med godbiter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jadda, i dag har jeg sykkelfri og i morgen skal jeg til fysioen for første gang på tre uker :fnise:

Mannen begynner på jobb i morra så han sa at han måtte legge seg tidlig i går sånn at han kom seg opp tidligere. Gjett hvem som stod først opp i dag :sjenert:

Jeg tror jeg satser på å få en til fysiotime på onsdag også drar jeg til mamma og pappa med ungene etter jeg er ferdig der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du :catmilk: trygt inn? :fnise: Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er ute å lokker på kattene om natta :)

Det er viktig å la kroppen få restituere seg når den er sliten, kanskje du begynner å bli syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg rekker ikke å følge med på alt :bond:

Var Black Tower god som rosévin? Jeg stod og så på den på polet i går, men lot være siden jeg ikke klarer tanken på hvit Black tower :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Caitlin

Black Tower Rosè var kjempegod. Den var veldig fruktig og fresh, og slett ikke tørr. Den hadde heller ikke den sure ettersmaken den hvite Tower har ;)

Jeg tar tilbake det om upåklagelig form, jeg er dønn gåen. Ikke spesielt vondt i hodet eller mage eller noe, men kroppen er zombie i dag....

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Fikk du :catmilk: trygt inn? :fnise: Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er ute å lokker på kattene om natta :)

Det er viktig å la kroppen få restituere seg når den er sliten, kanskje du begynner å bli syk?

Jada, vi inngikk et komprimiss. De fikk være på verandaen med døra lukket i natt, så da fikk de være ute, men ikke heeeelt ute :fnise: (Jeg har inn-nettet veranda etter at Lillepus var innekatt til hun ble sterilisert ;) )

Jeg lurer på om det er noe feil med treningen jeg gjør. Må høre med fysio i morgen. Han sa jeg ikke skulle ha mer enn to langkjøringer i uka, men jeg kjører jo langkjøring annenhver dag, men ikke såååå lang langkjøring lissom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I de siste dagene har jeg hatt ærebetennelse og litt feber osv, og det har gjort at kroppen min har vært zombie. Håper du ikke holder på å bli syk :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...