Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var litt tung morran i dag, litt sånn down uten noen åpenbar og klar grunn, men heldigvis ble dagen bedre etterhvert. Nå er middagen fortært, ungene spiller millionær på rommet og kattene ligger fordelt i hver sin del av sofaen. Fyr i ovnen, travel channel forteller om eksotiske reisemål og joda, det er ålreit i grunn :smilorange: Tror faktisk jeg skal lage meg en god kopp te :kaffekopp: mens jeg venter på at :hjerte: skal ringe :mobil:

Hørtes bra ut! :jepp:

Gjest Caitlin
Skrevet

Ny dag, nye muligheter. Har jeg hørt noen si.

I dag har jeg så innmari vondt i den ene foten. Det verker i hofta og i ankelen. Kjennes nesten ut som om jeg tråkket over. Kan være snømåkinga fra i går kanskje?

Skrevet

Syns du måker sne hver dag jeg :)

Det sner her også, kommet 5-6 cm i natt.

Lett veldig lett sne, bare å blåse bort.

Syns det er tøfft at du klarer å måke sne med din rygg.

Ønsker deg en god dag :)

:klem:

Skrevet

Off.. Beinet også? Bra du har et sykehus, Beib ;) Her snør det enda... Kanskje jeg må måke og..? Er ikke noe glad i det altså.. Pleier å ta det med bilen :P

Skrevet

Åh den oreokaka så bare helt herlig ut! :sikle:

Må prøve å lage den en gang. Jeg lagde en med sjokoladepudding istedenfor sjokolademousse en gang. Oppskrift fra detsoteliv.no. Men jeg synes den ble så bløt liksom. Den skled liksom litt fra hverandre og inn mot midten da vi hadde begynt å skjære i den.

Kanskje den ikke stod lenge nok i kjøleskapet? :klo:

Skrevet

:hoppe: Her snør det ikke :)

Kjentes faktisk litt mildt ut i dag, tror det er rundt null.

God bedring til foten din, beib!

Gjest Caitlin
Skrevet

Tusen takk alle sammen, satser på at fysioen kan bli til litt hjelp fremover. Jeg skal dit på torsdag og håper at han vet hva han driver med og har noen lure triks som gjør meg gangbar på no time :jepp:

Skrevet

Ny dag, nye muligheter. Har jeg hørt noen si.

I dag har jeg så innmari vondt i den ene foten. Det verker i hofta og i ankelen. Kjennes nesten ut som om jeg tråkket over. Kan være snømåkinga fra i går kanskje?

Er foten bedre?

:goodbye:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Føler du deg bedre i dag? Jeg måtte starte dagen med å måke snø, kjipt altså. Men litt godt også, å starte dagen med en liten treningsøkt :fnise:

Skrevet

God morgen :) Jeg titter innom med en kaffe :kaffekopp: Håper du får en superduper dag ;) og at formen er bedre i dag :):klemmer:

Skrevet

:vinke:

Innom med en liten :hug:

Gjest Caitlin
Skrevet

Føler du deg bedre i dag? Jeg måtte starte dagen med å måke snø, kjipt altså. Men litt godt også, å starte dagen med en liten treningsøkt :fnise:

Samme her. :snø: Om det ikke slutter å snø snart så melder jeg meg ut av hele vintern...

Her sover vertsfolket som vanlig :fnise:

Tuller du :gjeiper: Det er bare det at vi er så travle på morrakvisten at det tar en stund før vi er på nett :fnise:

God morgen :) Jeg titter innom med en kaffe :kaffekopp: Håper du får en superduper dag ;) og at formen er bedre i dag :):klemmer:

Formen er.. eller var, i allefall bedre. Helt til jeg måtte måke i dag igjen :snurt: Men takk for kaffen :helen:

:vinke:

Innom med en liten :hug:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...