Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Jeg fordrar ikke MGP og holder meg laaaaaaaaangt unna sånne låter ;)

Hvorfor har du bilde av noen som kysser på avataren din? Jeg får alltid lyst til å kysse når jeg ser det bildet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du bilde av noen som kysser på avataren din? Jeg får alltid lyst til å kysse når jeg ser det bildet :roll:

Jeg var i :kline: humør da jeg byttet avatar :sjenert: Nå er det bare avataren min for å tukte meg :sukk: Det blir ingen klinings på Al gitt :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært god på savn. For meg er det for vondt. Så jeg lar meg ikke savne for mye. Jeg lar meg ikke bli kjent med for mange, for en eller annen gang blir de borte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg har aldri vært god på savn. For meg er det for vondt. Så jeg lar meg ikke savne for mye. Jeg lar meg ikke bli kjent med for mange, for en eller annen gang blir de borte :sjenert:

Jo.

Som regel gjør de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Morsdag i dag. Jeg sitter i sofaen med pledd og fyr i peisen mens Mannen rydder på kjøkkenet og lager arme riddere til oss :hjerte: Noen ganger er det ålreit osv ;)

I dag har jeg tenkt å ha innbakt kylling med ris og salat til middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Mm, innbakt kylling høres godt ut :popcorn:

Oppskrift? :D

Verdens enkleste. Bare stek krydret kyllingfilet i biter og pakk dem i butterdeig. Stek i ovnen på 200 grader i ca 20 minutter til butterdeigen er sprø og gjennomstekt :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Caitlin

Var litt tung morran i dag, litt sånn down uten noen åpenbar og klar grunn, men heldigvis ble dagen bedre etterhvert. Nå er middagen fortært, ungene spiller millionær på rommet og kattene ligger fordelt i hver sin del av sofaen. Fyr i ovnen, travel channel forteller om eksotiske reisemål og joda, det er ålreit i grunn :smilorange: Tror faktisk jeg skal lage meg en god kopp te :kaffekopp: mens jeg venter på at :hjerte: skal ringe :mobil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...