Gå til innhold

Hun er vill i senga!

Fremhevede innlegg

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg liker ikke å tenke på at dama har stønnet av å nyte en annen mann og kuk.

Haha, men hvem gjør nå det?

:fnise: For et utsagn, forresten!

Uansett, for de aller fleste så er det sånn at de man er sammen med har hatt partnere før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hyl du er min første, min aller første". Priceless

Skrevet

Vær deg selv, og hyl gjerne mens du rir og melker ham, som om det var ditt livs rodeoshow. Bare, mens du likevel hyler, hyl: "Du er min første! Jess, du er min aller aller førsteste!"

Relasjonen mellom menn og kvinner er jo i sitt utgangspunkt basert på bedrag og selvbedrag. Når du kler deg og sminker deg, skjuler/forbedrer du sannheten. Hvorfor ikke også på dette området? Er jo nok av damer som gjemmer bort ungene sine, mens de jakter på nygubbe. For siden å gradvis tillvenne stakkaren...

Hiv deg over ham, du. Bare ikke overspill. Da kan han plutselig begynne å tvile på om han virkelig poppet møydommen din.

Så det du mener er at jeg bør bremse meg og heller leke litt uerfaren og sjenert første gangen med han ? Det gir best inntrykk og virker mest naturlig ? Han er 40 og jeg 30 + ....år .

Huff - føler jeg må spille" liten skolejente " i en alder av over 30 år . DET føles utrolig unaturlig for meg- føler meg alltfor gammel til det tullet . Hvordan skal jeg klare dette . Og når man er 30 er man faktisk blitt en veldig voksen kvinne . Virker det ikke litt " sykt og falskt " å spille uerfaren i min alder ? Han kommer aldri i verden til å tro jeg er jomfru eller uerfaren . Passer ikke med min image og look desverre , og jeg er jo litt for gammel også til å være det , dersom han er en realistisk fornuftig mann . Bør han jo skjønne såpass .

Jeg ønsker å være meg selv . Kunne opptre som en voksen kvinne , og ikke en skolejente ...

Det sier mye om hvor utrolig gammeldags dere menn er i tankegangen enda i år 2010 . Skuffende . Når dere vil ha 30 åringer som er jomfru helst og bør i hverfall LEKE uerfaren .Det er bare UREALISTISK å tenke og ønske når man er i den alderen .Blir menn aldri eldre i hodet enn 20 år ?

Hvis han ikke tåler at jeg er meg selv , er han nok så snerpete at han bør finne seg noe annet tenker jeg . Jeg akter ikke å " leke 16 åring " når jeg er godt voksen . For å tilfredsstille hans jomfruelige idealer når det gjelder kvinner .

ENIG / ELLER UENIG ?

Skrevet

womanwoman, jeg tror det heller er nok det at ingen voksne menn drømmer om og fantaserer om å møte på ei dame som har pult dritmasse og dritmange andre menn.

Damer som man må fake for at det er har gått for deg og sånt.

nå snakker vi om ting vi fantaserer om og ikke hva som egentlig skjer.

Skrevet

Womanwoman: Du trenger ikke slutte å skrike av orgasme med nye sexpatnere. Om du hadde vært kjæresten min så ville jo jeg ikke spurt om du stønnet med en tidligere sexpartner. Men hvis jeg hadde komt på den ekle tanken om at du har sex med en annen så er det jo nesten ikke til å komme bort fra å tenke at du stønner og nyter det samleiet.

Nå er ikke det noe vi trenger å diskutere uansett for jeg er en jomfru på 22 så jeg er nok langt under din liga og uaktuell for deg uansett. Jeg har dessuten ingen forhåpninger om å møte en jomfru i alderen av 22år. Jeg prøver bare å si at jeg ikke liker at jenta har hatt mange fler sexpartnere en tapermeg, og dersom kjæresten hadde vært vill i senga vil jeg kanskje fått bage tanker.

Jeg hadde selvfølgelig aldri gjort et forhold slutt bare fordi jeg har noen ekle tanker som tilogmed kanksje ikke er sanne. V

ille kanskje spurt kjæresten om en prat om hennes sexpartnere og bedt henne hjelpe meg å få disse ekle tankene ut av hodet.

Litt dårlig skrevet.

Skrevet

"Hyl du er min første, min aller første". Priceless

Priceless ? Hva mener du med det ? Betyr det " billig " ?

Vil han stemple meg som en " billig kvinne " eller som en kvinne som har hatt mange sexpartnere dersom / hvis - selv om jeg opptrer seriøst før sex blir aktuelt og venter " tolmodig " på et anstendig nok tidspunkt , og dersom jeg får orgasme med han første gangen ? Jeg er vant til å få det og det kommer automatisk .

Er det en skuffelse for han og vil han straks tenke negativt om meg da , om jeg får orgasme med han første gangen ?

Hvordan " skjuler " man en orgasme som kvinne ? Jeg tror ikke det er mulig .

Er det ikke positivt at hun får orgasme første gangen . Bør hun bremse det også ? For å ikke virke " vill " i sengen ?

Fy fan - dette kommer ikke til å bli så deilig som jeg hadde håpet på , når jeg ikke får lov å opptre naturlig engang . Men må " spille " hele akten i sengen - jomfruelig , uerfaren , og lite nytende ...for å virke " skikkelig og ordentlig nok " for han .

Jævlig sykt egentlig ! Jævlig sykt kvinnesyn dere menn har , når det gjelder hva som er tillatt for menn eller kvinner i sengen . Syke forventninger og vrangforestillinger .

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jævlig sykt kvinnesyn dere menn har

Yup, vi er syke i hodet alle mann, fiser gjør vi også!

Skrevet

Jeg husker jeg følte meg temmelig vill i senga etter en one nighter jeg hadde i begynnelsen av 20-årene...våkna på morgenen dagen etter og hotellrommet var så og si endevendt. Det skal nevnes at det var alkohol med i bildet og ikke så mange minner om hva som faktisk skjedde...;)

Skrevet

Yup, vi er syke i hodet alle mann, fiser gjør vi også!

Etter hva jeg forstår bør jeg absolutt ikke røpe at jeg nyter selve samleiet med han i det hele tatt ? Så trist ... Det er turnoff for han , forde han da vil kunne tenke dårlig om meg . Enda han ikke har noen grunn til det .

Jeg har ikke hatt masse sexpartnere / jeg har kunn vært i veldig langvarige forhold . Derfor er det urettferdig at menn kan tenke slikt om meg , kunn forde jeg nyter et samleie med dem . Herregud - det er da bare naturlig og normalt .

Det er på grensen til SYK tankegang fra menn . Meget kvinnediskriminerende og fordømmende tankegang .

Da har jeg oppført meg utrolig billig sammens med nesten alle menn jeg har hatt - forstår jeg nå : ) Ikke rart jeg blir omtalt som " vill " i sengen . Det skal virkelig IKKE mye til ...he he

Er dere vant å pule døde lik alle sammen her inne eller ?

Skrevet

Priceless ? Hva mener du med det ? Betyr det " billig " ?

Er det ikke positivt at hun får orgasme første gangen . Bør hun bremse det også ? For å ikke virke " vill " i sengen ?

Fy fan - dette kommer ikke til å bli så deilig som jeg hadde håpet på , når jeg ikke får lov å opptre naturlig engang . Men må " spille " hele akten i sengen - jomfruelig , uerfaren , og lite nytende ...for å virke " skikkelig og ordentlig nok " for han .

Priceless betyr ubetalelig, som i "utrolig bra sagt". Det har ingenting med å være billig å gjøre :)

Når det er sagt, jeg hadde aldri i verden lagt bånd på meg under sex, heller ikke første gangen. Jeg blir plaskvåt. Det er ikke mulig å unngå, og er et rimelig klart tegn på at jeg er kåt, kan du trygt si. Jeg stønner. Og når det går for meg, så rister jeg og musklene strammes ukontrollert. Jeg har ingen planer om å jobbe for å *unngå* orgasme under sex!

Jeg er en voksen dame, og om han jeg ligger med er så usikker på seg selv at han ikke tåler at jeg viser at jeg liker det han/vi gjør, da er han ikke rette mannen for meg, altså. Han kan godt være fullstendig uerfaren og nervøs, eller veldig dreven. Det betyr ingenting.

Men han må tåle at jeg er meg, og jeg blir våt, stønner og rister når det går.

Jeg er slett ikke den som har ligget mest rundt omkring, har hatt få forskjellige partnere. Men, uten at jeg utbroderer, må han nok bare tåle at mine to barn ikke var sensasjonelle jomfrufødsler - så ja, jeg har pult før! Sorry :gjeiper:

Forøvrig.. on topic.

I følge definisjonen er i tråden er jeg visst vill i senga :sjokk::fnise: Akkurat det hadde jeg aldri trodd. Og ikke er det så nøye heller, da. Men morsomt å se hva menn egentlig legger i uttalelsen "vill i senga" :lur:

Skrevet

Du er ikke god woman. For det første: priceless betyr prisløs, altså noe kan ikke kjøpes for penger. Jeg sa priceless til den kommentaren fordi den er sykt morsom.(Guttehumor)

For det andre betyr vill i senga nødvendigvis ikke at en bare hyler av orgasme. Du kan feks ligge dauflat og få hyle av orgasme, uten at hun er noe vill i senga forde.

Jeg synes du skal sette deg i mitt sted. Sett at vi er kjærester og puler for første gang. Du er vill i senga, altså er du dominerende, vil prøve mange kamasutra-stillinger, river og sliter meg i håret og sier masse skitne ting. Da er det naturlig for en gutt å tenke "Hun der kan sine saker, kanskje har hun hatt mange sexpartnere før", "Er dette et seriøst forhold, eller bare pulevenner siden hun er så heftig fra første stund".

Dette er det nok mange jenter som tenker dersom en gutt er for vill i senga første gangen også. Tenker ikke du noengang på at kjæresten din har pult andre jenter som kanskje var trangere den deg eller hadde større pupper enn deg?

Om jeg hadde fått med kjæreste og hun hadde fått orgasme etter første samleiet, ville jeg vært kjempe glad. Det viser at vi har bra sex og at jeg har gitt dama en orgasme. Tenker ikke noe negativt om deg i dette tilfellet, bare begynner å lure på om du har masse erfaring fra andre menn siden du er så vill.

Skrevet

Du er ikke god woman. For det første: priceless betyr prisløs, altså noe kan ikke kjøpes for penger. Jeg sa priceless til den kommentaren fordi den er sykt morsom.(Guttehumor)

For det andre betyr vill i senga nødvendigvis ikke at en bare hyler av orgasme. Du kan feks ligge dauflat og få hyle av orgasme, uten at hun er noe vill i senga forde.

Jeg synes du skal sette deg i mitt sted. Sett at vi er kjærester og puler for første gang. Du er vill i senga, altså er du dominerende, vil prøve mange kamasutra-stillinger, river og sliter meg i håret og sier masse skitne ting. Da er det naturlig for en gutt å tenke "Hun der kan sine saker, kanskje har hun hatt mange sexpartnere før", "Er dette et seriøst forhold, eller bare pulevenner siden hun er så heftig fra første stund".

Dette er det nok mange jenter som tenker dersom en gutt er for vill i senga første gangen også. Tenker ikke du noengang på at kjæresten din har pult andre jenter som kanskje var trangere den deg eller hadde større pupper enn deg?

Om jeg hadde fått med kjæreste og hun hadde fått orgasme etter første samleiet, ville jeg vært kjempe glad. Det viser at vi har bra sex og at jeg har gitt dama en orgasme. Tenker ikke noe negativt om deg i dette tilfellet, bare begynner å lure på om du har masse erfaring fra andre menn siden du er så vill.

Nei sån har jeg aldri oppført meg , eksemplet du viser til . Jeg har aldri vært dominerende , ønsket masse forskjellige kamasutra stillinger , rivet noen i håret og sagt masse skitne ting .... Da kan jeg forstå at man får ord på seg for å være vill i sengen . Da er det velfortjent !

Men også kvinner som overhodet ikke gjør slikt , kan bli omtalt som vill i sengen likevell .Om man skiller seg litt ut .

Faktisk kan helt normale og uskyldige ting , tolkes som om man er vill ... dersom man møter på en idiot av en mann da : ) Som ikke har peiling eller vil skryte litt extra kanskje .

Skrevet

Forstår hva du mener woman. Det er tydligvis menn der ute som har hatt sykt mange sexpartnere, men som vil at kjæresten skal være den første. Det er dobbeltmoral og jeg synes slike menn er helt på jordet.

Siste avsnittet mitt ble kanskje litt uklart. Det jeg mente er at er dama vill i første samleiet, (altså erdominerende , ønsket masse forskjellige kamasutra stillinger , rivet noen i håret og sagt masse skitne ting ....), da lurer jeg på om jenta har hatt mange flere sexpartnere/er mye mer erfaren enn meg.

Om dama får orgasme uten å ta helt av i senga er jeg happyhappy.

Det med at jeg tenker mye på antall sexpartnere har sikkert noe med at jeg er jomfru. For de som har prøvd sex før så tenker en sikkert ikke så mye på tidligere sexpartnere.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Gjest, jomfru? Og du beskriver vill i senga som du hadde erfaring på det? :P

Det er forskjell på god og vill i senga, men vill vil også bety god og bevegelsesrik, men man kan også bare være god.

Skrevet

Ok det er forskjellige definisjoner på "vill i senga", men det jeg skrev tidligere om kamastura og det er passe vilt for min del. Selv om jeg er jomfru er jeg ikke helt grønn på seksualitet.

En jente som er god i senga er vel etter mine meninger en som får orgasme og beveger seg i noe nlunde samme takt som meg, og stønning er opphissende. Jeg ville eventuelt stønnet litt selv.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Etter hva jeg forstår bør jeg absolutt ikke røpe at jeg nyter selve samleiet med han i det hele tatt ?

Sier alle menn at du ikke bør nyte sex?

Skrevet

Sier alle menn at du ikke bør nyte sex?

Jeg tar ikke til meg dårlig råd uansett fra 16 åringer på nettet ... . Fungerer meget godt å være meg selv i sengen , har kunn fått positiv respons på det. Men noen rodeo ridning blir det ikke på han første gang i hvertfall ...he he Det kan vente til en annen gang : )

Om jeg kommer til å skrike ut i nytelse ? Ja - veldig sansynlig - for jeg syns han er dødskjekk og deilig . Jeg tror ikke jeg kan ta så feil om han ...

Å få ligge med han er min store drøm akkurat nå , tenker knapt på annet for tiden ...! Håper han runker mens han fantaserer om meg nå ...ha ha Har nettopp selv gjordt det samme :) . Er ikke vant til å være helt lydløs . Hverken ved solo sex eller par sex ...

Så det kan han like gjerne bli vant til allerede første gang . Tviler på jeg ville klare å la være ...så deilig er han : )

Skrevet

Jeg ser for meg en kvinne som klorer, biter, brummer, skriker og hyler i ekstase.

ehh, neandertaler-sex? tror jeg foretrekke normal sex..

Skrevet

ehh, neandertaler-sex? tror jeg foretrekke normal sex..

I min verden er det fullstendig normalt å både stønne og skrike ut i ekstase : )

Er så heldig at jeg gjør det hver gang jeg har sex . Nettopp forde det er så deilig at jeg bare må , kan ikke la være rett og slett .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...