Gå til innhold

Attraktive mennesker har det lettere i livet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjelder forøvrig begge kjønn.

Attraktive mennesker får lettere venner, de blir lettere akseptert. Flere mennesker ønsker å bli kjent med dem. De får lettere kjærester osv...

Det må lett å leve livet hvis man bare hadde utseende med seg..

Hva tenker dere? Diskuter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du har helt og holdent feil!

Jeg er ganske attraktiv, veldig vakker om jeg så får si. Men likevel har jeg nesten ingen venner, ingen kjæreste og livet mitt har vært alt fra lett. Føler også at folk tror jeg er dum, kun fordi jeg har utseende med meg. Seriøst, folk. Man blir ikke dum av å være vakker. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har helt og holdent feil!

Jeg er ganske attraktiv, veldig vakker om jeg så får si. Men likevel har jeg nesten ingen venner, ingen kjæreste og livet mitt har vært alt fra lett. Føler også at folk tror jeg er dum, kun fordi jeg har utseende med meg. Seriøst, folk. Man blir ikke dum av å være vakker. :nei:

Men det betyr vel ikke at du har problemer å finne deg en kjæreste om du har lyst... Er vel vanskeligere for mindre attraktive mennesker å finne seg en kjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det betyr vel ikke at du har problemer å finne deg en kjæreste om du har lyst... Er vel vanskeligere for mindre attraktive mennesker å finne seg en kjæreste...

Nei, det er ikke lett. Siden jeg er så attraktiv så er det jo nesten ingen som ser forbi det ytre, og jeg blir jo objektert. Ergo vil folk kun pule meg for status for så å gå videre.

Edit: Rettelse av tekst.

Endret av KaDust
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da treffer du nok ikke riktige gutter.. Klart det finnes ok gutter som vil ha mer med deg å gjøre enn bare kroppen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat pen nok til å klare og lure meg unna parkeringsbøter og annet viss-vass, men ikke penere enn at folk klarer å se at jeg er tidvis intelligent. Ganske behagelig posisjon egentlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Attraktiv er jo ikke bare pen da. Det er klart at hvis man har egenskaper som gjør en attraktiv i ulike situasjoner, vil en være ettertraktet. Det ligger i betydningen av ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat pen nok til å klare og lure meg unna parkeringsbøter og annet viss-vass, men ikke penere enn at folk klarer å se at jeg er tidvis intelligent. Ganske behagelig posisjon egentlig :gjeiper:

Samme her ;) Egentlig tror jeg det er noe alle kvinner kan få til, ved å smile sjenert og rødme lett.

Endret av Airi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da treffer du nok ikke riktige gutter.. Klart det finnes ok gutter som vil ha mer med deg å gjøre enn bare kroppen din..

Nei, jeg må vel vente til jeg blir litt eldre... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På enkelte områder i livet tror jeg attraktive mennesker har det lettere, men ikke når det kommer til det med kjærester. Etter det jeg har observert så er det gjerne de mindre attraktive som får seg kjærester og unger og hele pakken først (når dette er sagt har jeg jo også sett at

attraktive har kjærester de og), men har merket en overvekt i det med at de som blir sett på som attraktive er dem som er single lengst. Rart det der :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har helt og holdent feil!

Jeg er ganske attraktiv, veldig vakker om jeg så får si. Men likevel har jeg nesten ingen venner, ingen kjæreste og livet mitt har vært alt fra lett. Føler også at folk tror jeg er dum, kun fordi jeg har utseende med meg. Seriøst, folk. Man blir ikke dum av å være vakker. :nei:

Helt enig ! Og i tilegg så er man offer for mye drittpreik, sjalusi og annet piss som gjør at "venninner" trekker seg unna og "straffer" fordi de vil ha oppmerksomhet selv. Det dummeste jeg har vært ute for var en venninne som nektet meg å komme på festen siden hun ikke ville at denne nye flammen skulle bli interressert i meg i stedet for henne. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe erfaringer fra venner rundt dette temaet. Sier ikke at alle er/har det slik, men at det er noen ting som har gjentatt seg i mine kretser:

Jeg tror mange attraktive mennesker føler et press fra de er små. De får høre gjennom oppveksten at: "Åh, du er så peeen! Du kommer til å ha en fantastisk fremtid i møte!"

De har foreldre som hele tiden pusher på med auditions og dansing, overdrevent fokus på fysisk aktivitet fra barna er små, etc..

Jeg tror at etterhvert blir det et kontinuerlig jag etter å få tilfredstillende kommentarer på utseendet. Jaget etter å se perfekt ut!

Tilslutt har hele fasaden fått all fokus og h*n har glemt verdien i seg selv.

Jeg vet at mange "populære og pene" jenter har slitt endel med spisevegring. Jeg havnet i et klassetrinn med ca 25 jenter. Ca 10 stykker hadde hatt spiseproblemer og drevet med sjølskading. Og noen holdt på fortsatt. De følte at de ikke "strakk til" lenger. De følte seg rett og slett mislykket.

Så nei, det å være pen her i verden, kan virkelig ha en stygg side..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ! Og i tilegg så er man offer for mye drittpreik, sjalusi og annet piss som gjør at "venninner" trekker seg unna og "straffer" fordi de vil ha oppmerksomhet selv. Det dummeste jeg har vært ute for var en venninne som nektet meg å komme på festen siden hun ikke ville at denne nye flammen skulle bli interressert i meg i stedet for henne. :kjefte:

Ja, det har skjedd meg og. Er litt sårende. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke nødvendigvis lettere bare fordi man har et pent utseende... Hvordan man tenker selv har veldig mye å si, og spesielt for gutter som er sjenert ovenfor nye jenter, er det ikke lett å få seg kjæreste i det heletatt.

Innstillingen man har er det aller viktigste redskapet man kan bruke for å få seg venner og kjærester.

KaDust:

Det har mye med miljøet man er i også. Hvis du er som mange andre på din alder, som pleier å dra på fylla hver helg, og møter karer ute, så er det ikke rart at du bare møter menn som vil "knulle og kaste" deg... Sånne gutter er umodene, men de blir ofte fine når de blir litt eldre.

Må innrømme at jeg blir litt overaska uansett, for du er et pent mennesker, og utifra det lille jeg har snakka med deg, så er du jo hyggelig... Blir bedre fra 25 år og oppover tenker jeg, selvom du alltid vil møte på menn som er umodene.

Helt enig ! Og i tilegg så er man offer for mye drittpreik, sjalusi og annet piss som gjør at "venninner" trekker seg unna og "straffer" fordi de vil ha oppmerksomhet selv. Det dummeste jeg har vært ute for var en venninne som nektet meg å komme på festen siden hun ikke ville at denne nye flammen skulle bli interressert i meg i stedet for henne. :kjefte:

Sånne venner må man bare gi bort... Jeg har aldri vært en ung dame, så jeg har ikke opplevd det der, men det hørtes jo ut som noen skikkelig drittfolk!

Mennesker blir bedre når de får modne litt så usikkerheten dems forsvinner.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust:

Det har mye med miljøet man er i også. Hvis du er som mange andre på din alder, som pleier å dra på fylla hver helg, og møter karer ute, så er det ikke rart at du bare møter menn som vil "knulle og kaste" deg... Sånne gutter er umodene, men de blir ofte fine når de blir litt eldre.

Må innrømme at jeg blir litt overaska uansett, for du er et pent mennesker, og utifra det lille jeg har snakka med deg, så er du jo hyggelig... Blir bedre fra 25 år og oppover tenker jeg, selvom du alltid vil møte på menn som er umodene.

Jeg har aldri vært noe glad i fyll og fanteri, og det er meg en sjelden gang da jeg går ut og drikker. Så det har ikke noe med saken min å gjøre i det hele tatt.

Ellers sier jeg takk for det, og at ja. Regner med at det blir bedre med åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har skjedd meg og. Er litt sårende. :sukk:

det er akkurat det det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Jeg er akkurat pen nok til å klare og lure meg unna parkeringsbøter og annet viss-vass, men ikke penere enn at folk klarer å se at jeg er tidvis intelligent. Ganske behagelig posisjon egentlig :gjeiper:

Samme her ;) Egentlig tror jeg det er noe alle kvinner kan få til, ved å smile sjenert og rødme lett.

Enn så lenge.

Bare vent dere, den dagen likestillingen er i boks og minst halvparten av alle autoritære jobber og posisjoner er besatt av kvinner, da kan dere pakke sjarmen, smilene, flørten og hjelpeløsheten deres ned i skuffen tenker jeg :erter::hoho:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har helt og holdent feil!

Jeg er ganske attraktiv, veldig vakker om jeg så får si. Men likevel har jeg nesten ingen venner, ingen kjæreste og livet mitt har vært alt fra lett. Føler også at folk tror jeg er dum, kun fordi jeg har utseende med meg. Seriøst, folk. Man blir ikke dum av å være vakker. :nei:

selvfølgelig handler det MEST om personlighet, men de som er vakre har kanskje et lettere utgangspunkt når det gjelder å skaffe relasjoner.

men det virker som du har ganske god selvtillit utifra teksten i alle fall :-) tror heller du skal se på det positive i det å være pen, framfor det negative! luksusproblem at folk tror du er dum osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge.

Bare vent dere, den dagen likestillingen er i boks og minst halvparten av alle autoritære jobber og posisjoner er besatt av kvinner, da kan dere pakke sjarmen, smilene, flørten og hjelpeløsheten deres ned i skuffen tenker jeg :erter::hoho:

Misunnelig, Gorgen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...