AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Er det forde vi har bæsja så mye at det er blitt brunt og ikke går an å vaske vekk?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Fordi det meste som kommer ut der er brunfarget? :gjeiper:
Rights Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Fordi rumpehullet liker å skille seg ut vel!! Er ikke verre enn som så! Dessuten er ikke alle brune rundt rumpehullet! http://wonkette.com/308270/giant-anus-discovered
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Fordi vi har blitt farget av bæsjen ja. Babyer har rosa rumpehull, men eterhvert så blir det brunt.
Antoinette Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Men i alle dager da, de er pigmentene i huden rundt anus som hos noen er mørkere enn resten av huden. Det handler ikke om bæsj- herregud. 3
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Vel, jeg tror det er mer pigment der, fordi pigmentert hud tåler mer enn lys rosa hud. Og du vet, det er mørkt, får aldri luft, blir svett, er større blodgjennomstrømning osv. = mer slitasje. På et sted hvor du er sårbar for saker og ting, infeksjoner og slikt snack. Dersom du jevnlig bruker bodyscrub, grov hanske, peeling, barberer/fjerner hår, lufter og pudrer litt. Så vil faktisk huden i rumpa lysne og bli mykere. Man bruker IKKE farlige stoffer der, og man bleker ikke selv om tåpelige hollywoodfolk med rumpa på utstilling gjør det. Farlig.
Sugerøret Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 noterer på handlelappen til Gubben Rompehullblekingssystem *detter sammen av latter* nei ikke seriøst ment.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Ikke alle har brun hud der. Jeg har rosa hud, og jeg vil ikke si jeg verken driter mindre eller skrubber mer enn gjennomsnittsfolket =P
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Noen har bare mørkere hud der fra naturens side, men det kan også komme av dårlig kosthold - kaffe, brus og junkfood er visstnok verstinger her.
Gjest Raindrops Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Ikke alle har brun hud der. Jeg har rosa hud, og jeg vil ikke si jeg verken driter mindre eller skrubber mer enn gjennomsnittsfolket =P Samme her, jeg har samme hudtone som ellers på kroppen:p
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Huden under armhulene og rundt tissen (bikinilinja) er også brunere. Jeg har hørt at det handler om pigmenter, og slimhinner/ømfintlig hud. Så nei, det er ikke fordi vi bæsjer derfra Og rompehullsbleking er... det teiteste i historien. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Området som under armene, i lysken og på lårene om man gnisser kan bli mørkere pga stadig berøring og varme. Regner med at det samme gjelder rumpehullet. Om man i tillegg blir farget av bæsjen vet jeg ikke, men synes ikke det høres helt usannsynlig ut.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Så negre er brune fordi de har tatt i så mye bæsj?? 1
Gjest Linda sofie Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 Så negre er brune fordi de har tatt i så mye bæsj??
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Området som under armene, i lysken og på lårene om man gnisser kan bli mørkere pga stadig berøring og varme. Regner med at det samme gjelder rumpehullet. Om man i tillegg blir farget av bæsjen vet jeg ikke, men synes ikke det høres helt usannsynlig ut. Ikke av bæsjen i seg selv, men av mikroskopiske fargepigmenter som følger med ut. Det tar selvsagt lang tid før det evt. bygger seg opp nok pigmenter til å misfarge hele området.
Kontormus Skrevet 18. januar 2011 #17 Skrevet 18. januar 2011 Hø hø... høres ut som et spørsmål fra en 5-åring. Vel, vi har brune rumpehull av samme grunn som vi annen farge på leppene enn resten av kroppen. De to kroppsåpningene har mye til felles. I dobbel forstand... Og vi har også ulik farge på leppene. Noen videre utredning får noen andre bruke tid på!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 Ikke av bæsjen i seg selv, men av mikroskopiske fargepigmenter som følger med ut. Det tar selvsagt lang tid før det evt. bygger seg opp nok pigmenter til å misfarge hele området. :klø: Finnes det dokumentasjon eller forskning på det der?
Antlers Skrevet 18. januar 2011 #19 Skrevet 18. januar 2011 (endret) :klø: Finnes det dokumentasjon eller forskning på det der? Det gjør det sikkert (og der forklares det garantert bedre enn hva jeg kan ). Jeg leste først om det for et par år siden, og har også sett det i et innslag på "The Doctors". Endret 18. januar 2011 av Antlers
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #20 Skrevet 18. januar 2011 Hø hø... høres ut som et spørsmål fra en 5-åring. Vel, vi har brune rumpehull av samme grunn som vi annen farge på leppene enn resten av kroppen. De to kroppsåpningene har mye til felles. I dobbel forstand... Og vi har også ulik farge på leppene. Noen videre utredning får noen andre bruke tid på! Dette svaret ga jo ingenting. Du svarte som en forelder som ikke vet hva man skal svare når 5 åringen spør. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå