punkyB Skrevet 28. oktober 2003 #161 Skrevet 28. oktober 2003 :D Hvordan vet du det? Står i det samme forumet at det er en som har anmeldt forholdet. OM det faktisk er gjort vet jo ingen. Men uansett så står det jo også der at de har ryddet opp i forumet slik at ikke navn på vedkommende person står der lenger.
Gjest Poirot Skrevet 28. oktober 2003 #162 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har ikke slettet linken og var der inne i dag for å se. (Ja. jeg er nyskjerrig) :oops: Og vil bare si at forumet er politianmeldt, pga det som er skrevet og offentliggjort der inne. Flott, ikke sant?? Vel, hvorvidt det i det hele tatt eksisterer et lovverk man kan anmelde brudd på er vel ikke helt klart... Finnes f.eks ingen egen personvernlov, som personen hevder at h*n har anmeldt for brudd på... (imidlertid finnes det en personregisterlov, men det er noe annet) Ikke alt som er fælt er forbudt. Og ikke alt man sier er sant.
vivi Skrevet 28. oktober 2003 #163 Skrevet 28. oktober 2003 Ooops :oops: Har heller ikke fått med meg denne tråden. Er så nyskjerrig som bare fy!!! Kan jeg og få linken?
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #164 Skrevet 29. oktober 2003 Hvem og hva går denne sladderen ut på da, når det gjelder personer fra KG?
Gjest Hege Skrevet 29. oktober 2003 #165 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg tror ikke vi skal gå så langt inn på det der, gjest. Personene som omtales bør få fred i alle fall her på KG
vivi Skrevet 29. oktober 2003 #166 Skrevet 29. oktober 2003 Takk for linken. Fikk stilt nyskjerrigheten min, og kan med hånden på hjertet si at det var ikke noe for meg. For noe svada. Må spørre meg selv: Hva gjør at folk gidder å være med på sånne ufinheter som ble presentert der?
Atmi Skrevet 1. november 2003 #167 Skrevet 1. november 2003 Jeg syns linken skal spres. De som blir omtalt der inne har rett til å vite om det, for andre kan vi bare la være å være der når vi ser hvor lavt nivået er der inne. Men hadde trådene der omhandlet Atmi ville jeg virkelig tent på alle plugger og satt stor pris på å vite om det. Men det er meg det da. Atmi
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #168 Skrevet 5. november 2003 Ser ut som om spekulasjonene fortsetter på den omtalte siden om gamle KG brukere. En kvinnlig og en mannlig bruker.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2003 #169 Skrevet 6. november 2003 Syns egentlig vi kan la det ligge jeg nå...Ignorer forumet og la det seile sin egen sjø. Det er jo ikke seriøst på en flekk! Flott at folk får se hvor ille det er, men jeg syns ikke at vi på Kg skal rekruttere flere brukere der inne... K
Atmi Skrevet 6. november 2003 #170 Skrevet 6. november 2003 Syns egentlig vi kan la det ligge jeg nå...Ignorer forumet og la det seile sin egen sjø. Det er jo ikke seriøst på en flekk! Flott at folk får se hvor ille det er, men jeg syns ikke at vi på Kg skal rekruttere flere brukere der inne... K det er jeg helt enig i. Jeg vet bare at jeg ville ikke vært mye enig om det var meg der var milelange tråder om der inne. Tråder som omtalte mitt privatliv slik at alle kunne lese det, i tillegg til milelange diskusjoner og spekulasjoner omkring min psykiske helse og min situasjon ellers. For ikke å glemme mitt virkelige navn og bosted. Jeg ville syns det var helt forferdelig. Derfor syns jeg faktisk at det skal være slik at dem det gjelder skal ha mulighet til å vite det. Men vi er kanskje forskjellige der? Atmi
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2003 #171 Skrevet 6. november 2003 Jeg er selvfølgelig enig, Atmi! Men kanskje kunne de som er innom der sende en pm eller mail til den det gjelder? Jeg har vært innom forumet for å titte jeg, og syns det jeg fant var horribelt. Håper bare ikke at flere henger seg på der, men hever seg over dette! Alle bør vite at det finnes et sånt dritt-forum, men ingen bør delta der - hvis du skjønner... K
Atmi Skrevet 6. november 2003 #172 Skrevet 6. november 2003 Jeg er selvfølgelig enig, Atmi! Men kanskje kunne de som er innom der sende en pm eller mail til den det gjelder? Jeg har vært innom forumet for å titte jeg, og syns det jeg fant var horribelt. Håper bare ikke at flere henger seg på der, men hever seg over dette! Alle bør vite at det finnes et sånt dritt-forum, men ingen bør delta der - hvis du skjønner... K Ja, tror vi er temmelig enige om det. Og jeg skulle gjerne sendt dem pm om jeg visste hvem de var. Kanskje noen andre vet det og kan sende
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #173 Skrevet 6. november 2003 Trist at det baksnakkes, men for å være ærlig så hadde ikke jeg tatt det til meg. kjenner ikke folka og dersom de har behov så synes jeg heller synd på dem
Atmi Skrevet 6. november 2003 #174 Skrevet 6. november 2003 Trist at det baksnakkes' date=' men for å være ærlig så hadde ikke jeg tatt det til meg. kjenner ikke folka og dersom de har behov så synes jeg heller synd på dem [/quote'] Syns du det hvis det er ditt navn og adresse og fortid og livssituasjon som ligger ute på nett også? Spør ikke for å være spydig, det høres bare sånn ut, jeg lurer faktisk på det Atmi
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #175 Skrevet 6. november 2003 Ser ut som om spekulasjonene fortsetter på den omtalte siden om gamle KG brukere. En kvinnlig og en mannlig bruker. Dritsekker er og blir dritsekker... Er det DummeLasse de koser seg med også nå da?.... jaja...
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #176 Skrevet 7. november 2003 Nei Lasse, det er ikke deg, men en annen mannlig bruker.
Arketypen Skrevet 7. november 2003 #177 Skrevet 7. november 2003 :-? Hva skal en stakkar gjøre for å bli baksnakket da???.... Hmf!!! :x jaja... Man setter bedre pris på sine venner når en ser dritsekkene rundt om....
Dina Skrevet 7. november 2003 #178 Skrevet 7. november 2003 Har vært lite på KG siste tiden, og så ikke denne tråden før nå.... Kan noen sende meg også linken på PM? Ble fryktelig nysgjerring... :oops: Dina
Jens Skrevet 7. november 2003 #179 Skrevet 7. november 2003 kunne noen sendt meg linken på PM også?Ble veldig nysgjerrig nå. På forhånd takk!
*marte* Skrevet 7. november 2003 #180 Skrevet 7. november 2003 Har vært lite på KG siste tiden, og så ikke denne tråden før nå.... Kan noen sende meg også linken på PM? Ble fryktelig nysgjerring... :oops: Dina Jeg også... :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå