Gå til innhold

Baksnakking og utlevering


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig teite soder gitt. Kan ikke fatte å begripe at noen gidder sitte prate dritt om ukjente personer sånn jeg.. Følte meg jo helt skitten av å være innom å se bare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at et besøk innom dette lite tiltalende forumet gjorde meg stum. Jeg fatter ikke at folk gidder å spekulere så mye rundt andre folk! Og så totalt råttent!

Jeg føler meg skikkelig priviligert som fant Kvinneguidens forum før jeg fant andre forum, sånn at jeg har sluppet å nedverdige meg til å delta i sånt. Var faktisk ikke klar over at det finnes så lite profesjonelle nettsteder...men jeg skjønner jeg har mye å lære.

Jeg syns også at resten av KG's brukere bør holde seg for gode til å delt på sånne steder. Syns det er flaut på vegne av dere som faktisk har deltatt og spekulert der inne...

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i et land hvor alt sto stille da bigbrother gikk, og mange andre reality-show har fått nordmenn klistret til skjermen. I tillegg har Hotell Cæsar nå lagt 5 år bak seg. Det burde ærlig talt ikke komme som noe sjokk at mennesker liker å kaste litt dritt en gang i blant. Og hvem har vel ikke en liten detektiv i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kg`ere bør holde seg for god til dette pisset som serveres her. Kan ikke noen lukke denne tråden.... :-?

Hvorfor det? Jeg har lest igjennom tråden, og ser ikke noe som er så forbanna farlig, eller avslørende av den grunn.

Høyst unødvendig. Eller hva, Missuganda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Achmed skrev:

Det burde ærlig talt ikke komme som noe sjokk at mennesker liker å kaste litt dritt en gang i blant. Og hvem har vel ikke en liten detektiv i magen?

Kaste litt dritt en gang i blant??? En ting er jo faktisk å slenge dritt her på KG - men å gå inn i andre forum og diskutere brukere herfra - det er lavmåls syns jeg!!! Og det som er skremmende er jo at noen faktisk ikke ser konsekvensene av det de skriver! Og mange klarer ikke å holde seg til fakta men lar seg rive med i en eller annen fantasiverden!

Det er faktisk ikke snakk om litt "drittslenging" i dette forumet, Achmed. Det er regelrett uthenging!

Du har nok rett i dette med at de fleste av oss er litt nysgjerrige - men det er langt i fra alle som har behov for å leke detektiv! Og spør du meg er det å gå langt over streken å skulle være nettdetektiv og "liksom" skulle sitte inne med alle svarene på folks spørsmål!

Jeg syns dette handler om moral jeg, og det er tydligvis sånn at den ikke gjelder når man er på nett?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Enig med Kverula. Dette har ikke noe med "litt sladder" å gjøre. Dette har med anonyme mennesker som legger ut informasjon (og ganske stygg og/eller privat informasjon også :-? ) om andre, forsvarsløse mennesker. Hotel Cesær og BigBrother har ingen ting med dette å gjøre, det ene er en fiktiv såpe, det andre er et frivillig program der folk har meldt seg på.

Mye kan sies om mange, men dette er skittent, under beltestedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

(og det som er eklest og mest skremmende, syns jeg, er at den personen som får navn og privatliv vrengt utover, ikke har noen mulighet til å forsvare seg, eller hindre at det skjer.)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måte å begrense bruken av det forumet er jo å la være å snakke om det og ikke minst la være å spre linken til det da hvis dere synes det er så fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
ikke minst la være å spre linken til det da hvis dere synes det er så fælt.

Sant nok. Jeg har gitt linken til kjempemange.. Før jeg hadde sett ordentlig på forumet selv. Angrer litt på det nå, samtidig som jeg vet hvor nysgjerrig jeg selv var på dette stedet. Skjønner så godt alle som vil inn og se selv hva det dreier seg om. Dessuten syns jeg det er dumt å sensurere vekk linken dit - stedet eksisterer jo uansett - så får det heller bli opp til hver enkelt å avgjøre om det er et sted man har lyst til å være eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bar at linken spres jeg - så får jo folk faktisk se hvor langt spekulasjoner og uthenging kan gå! Jeg var selvfølgelig veldig lysten på å se hva dette forumet inneholdt - og jeg er glad jeg fikk innsikt i det! Jeg tror jeg kommer til å være enda mer forsiktig med å diskutere person og ikke sak på nettet, samtidig som jeg får gåsehud av å se hva folk kan være i stand til å gjøre mot hverandre. I tillegg er dette en pekefinger for meg - nå har jeg faktisk sett hvordan folk vrir og vender på fakta, og kommer med usannheter bare for moro skyld.

Det er helt avskyelig etter min mening. Det forundrer meg at et sånt forum får bestå!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må denne såkalte linken spres? Har dere vitterlig ikke så veldig mye å finne på, at dere absolutt må lese sladder om andres liv?

Dette burde da være uviktig for dere å bry nesen deres med?

Merklig at folk ikke kan holde ting for seg selv, uten å måtte bry seg med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Hvorfor må denne såkalte linken spres? Har dere vitterlig ikke så veldig mye å finne på, at dere absolutt må lese sladder om andres liv?

.

Både enig og uenig. Har, som sagt, ikke sans for å sensurere linker, samtidig som slike steder burde ignoreres og glemmes.

Jeg har gitt linken til mange, men som sagt: Jeg har den ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom man ønsker å vite hva det her er snakk om, så trenger man faktisk ikke å være ute etter sladder eller hva som spesifikt er skrevet. Syns alle burde se forumet jeg, og se hva rykte- og sladderspredning kan resultere i. Det har ingenting med å være med på "leken" å gjøre!

Selvfølgelig burde ingen ha sett linken - i bunn og grunn burde hele forumet, eller i allefall tråden det her er snakk om vært slettet for lengst! Men det er den ikke, og det er et dårlig signal etter min mening!

Les og lær, folkens!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har vel alle her inne sett siden, og det som står der ser ut til å bli stående.

Selv om det er lagt ut fullt navn og adresse, er det ikke sikkert at det er sant. ( synd for den som evt er blitt ufrivillig hengt ut)

Det er fortsatt internett, vi har ingen garantier for at noe vi leser på div. forum er riktig/sant. Selv ikke her.

Siden bør være en kraftig vekker; tenk på hva du skriver om deg selv og dine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her er det vist noe jeg ikke har fått med meg :o

Ja, jeg er også nysgjerrig :oops:

Kan noen være så snille å sende meg denne linken på PM?

*på forhånd takk :D *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke slettet linken og var der inne i dag for å se. (Ja. jeg er nyskjerrig) :oops:

Og vil bare si at forumet er politianmeldt, pga det som er skrevet og offentliggjort der inne.

Flott, ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vil bare si at forumet er politianmeldt, pga det som er skrevet og offentliggjort der inne.

Flott, ikke sant??

:D

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...