Gå til innhold

Baksnakking og utlevering

Fremhevede innlegg

Gjest Lasse ;D
Skrevet

Ser forresten ut som de har slettet det... hehe.... Men jeg har sendt linker til alle forumene, så nå kan de finne seg en ny krok å konspirere i.... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Ser forresten ut som de har slettet det... hehe.... Men jeg har sendt linker til alle forumene' date=' så nå kan de finne seg en ny krok å konspirere i.... :sjarmor:[/quote']

Flott!! :D

Skjønner ikke gleden med å snakke dritt om andre.

Håper det ikke gjør noe at jeg la inn sitatet. Ville vise at det er flott at noen tar initativ til å gjøre noe. :D

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg fikk linken tilsendt på PM - gikk inn på forumet og ut igjen... Bare slik forumet var oppbygd og de overskriftene jeg så der var nok til at jeg ikke gadd å kikke mer på det.... :ler: Så om dere ser det står noe om meg, så får dere si ifra - jeg gidder ikke kikke mer på det :wink:

Lillian

Enig! Jeg syntes det var kjempeekkelt å lese om dette forumet i denne tråden, ble veldig nysgjerrig, "tenk om det står noe om meg", liksom... Etter å ha lest litt der inne, tenker jeg at om de taperne som henger der vil baksnakke meg eller noen jeg kjenner, bryr jeg meg faktisk ikke en døyt om det. Tror ingen normale oppegående msk gidder å reflektere over det spårøytet på de sidene, faktisk... Så jeg syns alle som er redde for å bli nevnt/uthengt i det forumet skal slappe helt av. Faktisk...

Skrevet

Så flott at folk ønsker å gjøre verden til et bedre sted!! *ironi*

La nå folk få holde på... KG kan man styre, men slik fungerer nå ikke intenett til enhver tid. Det er en del av pakka, og helt greit så lenge det ikke er kriminelt. So what om folk diskuterer Humla, Poirot eller Embla S. Vi er jo anonyme unsett, og ikke alltid de vi utgir oss for å være i det hele tatt.

Finens atskillig verre ting på nett å redde verden fra, mener nå jeg.

Skrevet

Og hva pokkern veit du om hva jeg gjør ellers? GJØR det noe at jeg skrev dette? HVorfor? Ødelegger jeg for deg?....

Dårlig moral kan svært godt bli påpakket. Så alt som ikke er kriminelt er helt greit? Er ikke ening, og det har jeg full rett til å mene.

Men dette gidder jeg ikke diskutere med deg. Du får ha ditt forkvaklede syn i fred.

Skrevet
[. Vi er jo anonyme unsett, og slettes ikke de vi utgit oss for å være i det hele tatt.

:roll:

Snakk for deg selv!!!

Skrevet

:roll:

Snakk for deg selv!!!

Velger man å være seg selv fullt og helt på nett, må man vel tåle baksnakking også. Slik er det ellers i verden.

Gjest Anonymous
Skrevet

I den aktuelle tråden det var hintet til var det rett og slett å drite ut den aktuelle personen fullstendig og legge ut både fullt navn, epost adressa og hele livshistorien.

Da synes jeg faktisk det er greit at vedkommede har mulighet til å få vite dette.

Og om det formodning er sant, så er det faktisk synd på denne personen og det burde absolutt ikke være noe samtaleevne.

Vi er ikke så anonyme som noen går rundt å tror, og det er i allefall naivt å tro det.

Dette burde faktisk være en tankevekker for de som legger ut mye om livet sitt, sant eller ikke.

Så flott at folk ønsker å gjøre verden til et bedre sted!! *ironi*

Det har ingenting med å gjøre verden til et bedre sted, men å forsøke å opplyse om at internett ikke er en plass en er anonym, for de som tror det.

Skrevet
I den aktuelle tråden det var hintet til var det rett og slett å drite ut den aktuelle personen fullstendig og legge ut både fullt navn, epost adressa og hele livshistorien.

Da synes jeg faktisk det er greit at vedkommede har mulighet til å få vite dette.

Og om det formodning er sant, så er det faktisk synd på denne personen og det burde absolutt ikke være noe samtaleevne.

Vi er ikke så anonyme som noen går rundt å tror, og det er i allefall naivt å tro det.

Dette burde faktisk være en tankevekker for de som legger ut mye om livet sitt, sant eller ikke.

:enig:

Helt sant, dette er internett, og det er veldig lett å avsløre seg.

Har blitt avslørt selv.

Ps. Hvis noen vil drite meg ut, så vær så god. Jeg hever meg bratt i nakken over slikt.

Gjest Anonymous
Skrevet

herregud, er det innstillingen din til livet og internet, da veit jeg mer om hvordan en skal fungere bra enn deg.

Deter de som baksnakker det er noe GALT md. Forstår du? GALT!.... (nei, trodde ikke du forstod heller)

Skrevet

Også jeg da, som ikke har lagt merke til denne tråden før nå...

Ble også kjempenyskjerrig :oops: , kan noen sende meg link?

Skrevet

Tror forumet er slettet (eller flyttet kanskje...)

Skrevet

Mitt poeng er som følger: forumet det snakkes om er laget av noen som frekventerer bla KG (tydligvis). De ser da at det snakkes om her, og at de er avslørt. Forøvrig er det ikke noe vanskelig å flytte samtalene til et annet sted.

Det tar ikke slutt, akkurat som at mange jenter irl aldri slutter å baksnakke andre.

Dette betyr ikke at jeg støtter å legge ut fullt navn på noen.

Skrevet

...og eg er tydelegvis endå treigare, og oppdaga dette først no... Men forumet finst ikkje lenger altså?

Skrevet

Kan noen kanskje sende den linken til meg og? Utrulig nysgjerrig..

:blomst:

Gjest Anonymous
Skrevet

Forumet eksisterer i beste velgående, det. Det er heller ikke "avslørt", hvordan kan det være det? Jeg har vært på flere andre forum som nevnes og baksnakkes på dette omtalte forumet. Søker man litt finner man fort ut at sladrepressen er godt kjent både her og der, selv om kg tydeligvis har vert et unntak. De som sladrer der gjør det ikke under sitt vanlige nick, og pleier ikke å la seg skremme, heller ikke om personen de slarver opp dukker opp i tråden og sier sitt. det har skjedd flere ganger.

Det er forresten sjelden at noen fra kg har vært nevnt der inne, ytterst sjeldent. Det er mest to-tre andre forum som får gjennomgå.

Jeg har lenge pleid å titte innom på det forumet, for å holde meg litt orientert om hvem som får "gjennomgå" for tiden. (Hvis det blir tatt opp andre steder liker jeg å vite hva det er snakk om, det innrømmer jeg gjerne) Av og til sier jeg noen ord i forsvar, men som regel lar jeg det bli med lesinga.

Gjest Missuganda
Skrevet

Jeg synes kg`ere bør holde seg for god til dette pisset som serveres her. Kan ikke noen lukke denne tråden.... :-?

Skrevet
Jeg synes kg`ere bør holde seg for god til dette pisset som serveres her. Kan ikke noen lukke denne tråden.... :-?

Og tråden bryter hvilken regel...?

Gjest Missuganda
Skrevet

Og tråden bryter hvilken regel...?

:ler: ja, det kan kanskje DU fortelle meg :ler: §§§

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...