Fru Fomle Skrevet 23. oktober 2003 #101 Skrevet 23. oktober 2003 Altså, ut fra det jeg leste på den siden, så var det ikke særlig annerledes enn hva som er blitt skrevet her på KG. KG er bare kjappere ute med sensuren sin. Enig!
Gjest Lasse:/ Skrevet 23. oktober 2003 #102 Skrevet 23. oktober 2003 Har lest litt nå, og klarte ikek mer.... Det står jo NULL positivt på siden jo!.. ALLE tema er drit og negativt om det ene eller det andre!... Ble faktisk så deppa av det der at jeg tror jeg må holde meg unna nettet en sttund, er jo tydelig vis nok av syke folk uten liv og sosiale evner her inne. Vil ikke bli slik selv. *Løper ut for å få flere skikkelige venner, og mer sosialt liv!!!! (Hvor i h... begynner jeg tru..jaja..)
Titti72 Skrevet 23. oktober 2003 #103 Skrevet 23. oktober 2003 Har lest litt nå, og klarte ikek mer.... Det står jo NULL positivt på siden jo!.. ALLE tema er drit og negativt om det ene eller det andre!... Ble faktisk så deppa av det der at jeg tror jeg må holde meg unna nettet en sttund, er jo tydelig vis nok av syke folk uten liv og sosiale evner her inne. Vil ikke bli slik selv. *Løper ut for å få flere skikkelige venner, og mer sosialt liv!!!! (Hvor i h... begynner jeg tru..jaja..) Kom til Dragehulen du. Der er det skikelige venner!
birgitte242 Skrevet 23. oktober 2003 #104 Skrevet 23. oktober 2003 Altså, ut fra det jeg leste på den siden, så var det ikke særlig annerledes enn hva som er blitt skrevet her på KG. KG er bare kjappere ute med sensuren sin. Da må jeg virkelig ha gått glipp av mye for innholdet på disse sidene var sjokkerende. Jeg synes fryktelig synd på den som omtales. Etter å ha lest disse sidene er jeg veldig glad for at KG har moderatorer.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #105 Skrevet 23. oktober 2003 :o Oj, det var jo en del spekulasjoner ute å gikk da... Det var jo lagt ut e-post adresser, hva deres nye nick var osv. Drittslenging tatt fra løse lufta!! Så var det ikke så mye interessant der da. Tror jeg holder meg her jeg.
Malou Skrevet 23. oktober 2003 #106 Skrevet 23. oktober 2003 ...er jo tydelig vis nok av syke folk uten liv og sosiale evner her inne. Jeg tror det er viktig å prøve å fokusere på at det kun er et lite fåtall av KG's brukere (og internettbrukere generelt) som holder på på denne måten. De fleste er årleite folk! Jennifer
Lula Skrevet 23. oktober 2003 #107 Skrevet 23. oktober 2003 Har lest litt nå, og klarte ikke mer.... Det står jo NULL positivt på siden jo!.. ALLE tema er drit og negativt om det ene eller det andre!... Ble faktisk så deppa av det der at jeg tror jeg må holde meg unna nettet en sttund, er jo tydelig vis nok av syke folk uten liv og sosiale evner her inne. Vil ikke bli slik selv. *Løper ut for å få flere skikkelige venner, og mer sosialt liv!!!! (Hvor i h... begynner jeg tru..jaja..) Sååå enig! Det var virkelig ABSURD å lese i dette forumet. Det var som om en hel hemmelig og ekstremt USSEL verden åpnet seg for meg. Det var NULL positivt, kun oppgulp om andre på internett. Og det virker som om mange tilbringer MYE (alt for mye) tid på diverse forum, og "følger" ulike personer/nick veldig tett, for så å spre dritt, sladder og usannheter om dem. Jeg føltes nesten litt uvirkelig å lese alt som sto. Ante ikke at det fantes sånne "undergrunns fora", jeg :o
Glitterchick Skrevet 23. oktober 2003 #108 Skrevet 23. oktober 2003 Til å være SÅ mye buzz rundt må jeg si at det var rimelig lite interessant lesnig. Bare oppgulp og tull. Er det virkelig SÅ interssant å diskutere andre menneskers liv og leven?
Gjest Poirot Skrevet 23. oktober 2003 #109 Skrevet 23. oktober 2003 Til å være SÅ mye buzz rundt må jeg si at det var rimelig lite interessant lesnig. Bare oppgulp og tull. ? Enig. Ble litt skuffet, hadde ventet noe mer saftig enn dette!
Gjest Embla s Skrevet 23. oktober 2003 #110 Skrevet 23. oktober 2003 Til å være SÅ mye buzz rundt må jeg si at det var rimelig lite interessant lesnig. Bare oppgulp og tull. Er det virkelig SÅ interssant å diskutere andre menneskers liv og leven? Enig. Utrolig uinteressant tullested med masse synsing og ryktespredning. Et uinteressant forum, rett og slett. Fryktelig kjedelig, uengasjerende og dumt. Jeg har ikke lenger denne linken, men det er vel nok av andre som har den, for de som er interessert..
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2003 #112 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg fikk linken tilsendt på PM - gikk inn på forumet og ut igjen... Bare slik forumet var oppbygd og de overskriftene jeg så der var nok til at jeg ikke gadd å kikke mer på det.... Så om dere ser det står noe om meg, så får dere si ifra - jeg gidder ikke kikke mer på det Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #115 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg vil gjerne ha en forklaring på hvorfor mitt innlegg skrevet 21.08. 23.10 03 ble slettet. Eventuelt hvorfor jeg ikke kan få en slik forklaring. Om dere ikke ønsker å ha meg her mer så får dere gi med beskjed; eventuelt stenge meg utefra forumet.
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2003 #116 Skrevet 24. oktober 2003 Kan jo ikke stenge en Gjest ute fra forumet...? Uansett; har tittet på dette forumet jeg også, syntes det var fryktelig uinterresant og kommer ikke til å gå inn der flere ganger! (og så sitter jeg igjen med et inntrykk om at KG er VELDIG bra!)
Soul Skrevet 24. oktober 2003 #117 Skrevet 24. oktober 2003 (og så sitter jeg igjen med et inntrykk om at KG er VELDIG bra!)
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #119 Skrevet 24. oktober 2003 Klippet dette fra forumet: Mingle,KG, Barn iM, etc... ja alle forumene dere har vært inne på,og så baksnakket forlk derfra her, er varslet om denne siden. Bare til info. Det er minst to gode grunner til aldri å bakvaske noen. For det første låter det ille, for det andre får det deg til å virke usympatisk. Når du snakker stygt om andre, sier det ingenting om dem. MEN det sier mye om deg selv, blant annet at du har behov for å opptre dømmende. FOLK SOM BAKTALER ANDRE MISTER OGSÅ RESPEKT I allefall noen som ikke baksnakker folk der inne!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå