Gå til innhold

Baksnakking og utlevering

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, man skal passe seg for å utlevere for mye om seg selv på nett. Plutselig en dag er det noen som tjener grovt på den! Heldigvis for meg da så var det en vakker historie... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du Agnes? Det er jo ikke noen tvil om at noen KG brukere frekventerer på dette forumet og dermed har linken i fra før.

KN

Man er imort nivået - men må allikevel dit for å se ? Da får man jo bare innrømme at man synes drittslenging og baksnakking er interessant lesestoff.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du refererer til mitt innlegg Punky. Heller ikke hva Agnes ler av. Jeg påpekte bare at det var tydelig at brukere av KG (gjester eller faste brukere) også har deltatt aktivt på dette forumet og at det dermed er noen her inne som ikke trenger noen link. Jeg har ikke uttalt meg om noe som helst nivå.

KN

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du refererer til mitt innlegg Punky. Heller ikke hva Agnes ler av. Jeg påpekte bare at det var tydelig at brukere av KG (gjester eller faste brukere) også har deltatt aktivt på dette forumet og at det dermed er noen her inne som ikke trenger noen link. Jeg har ikke uttalt meg om noe som helst nivå.

KN

Spinner videre på samme tema jeg - sånt sett ikke ment som direkte svar på ditt innlegg.

Skrevet

Greit nok Punky, men jeg lurer nå fortsatt på hva i all verden det var Agnes fant så morsomt.

KN

Skrevet

Sider som det der får meg til å miste troen på det gode i mennesket... Trøster meg med at de JEG har lyst til å kjenne har bedre frontallapper enn de som er der.... Så får man bare akseptere at folk som det graver sin egen grav.... :wink:

Skrevet

nennesker som hele tiden må baksnakke andre må ha et veldig tragisk liv..

og være veldig usikre på seg selv ettersom de hele tiden har behov for å baksnakke andre..

Skrevet
Er jo litt interessant at så mange vil ha linken - SAMTIDIG som veldig mange synes det er for mye baksnakkelse , heksejakt o.l. her på KG ......  :blunke:  

Jeg har vært innom stedet det linkes til selv så det er sagt.

Tenkte det samme selv.

Men teknisk så er det jo ikke en KG bruker som blir diskutert, men en x-KG bruker.

Har og vært innom linken, og sendt den vidre så jeg er ikke noe uskyldig egg jeg heller....

Skrevet
Du store' date=' for en dobbeltmoral. :o[/quote']

Dobbelt så bra som enkelmoral :briller:

Skrevet

Eller ingen moral i det hele tatt .... :sjarmor:

Skrevet

Var og tittet så vidt innom den siden.

Synes ikke det er så interessant akkurat. (Det stod jo ikke om meg, men jeg blir omtalt i RL i stedet - kjenner dessverre noen morbide individer, og det holder lenge, skal jeg love...)

Men det interessante var å se hvordan enkelte driver på, selv på nettet. Det gjenspeiler jo bare den nokså tragiske og vulgære virkeligheta vi omgir oss med i RL - for sladrekjerringer som farer med ondsinnet ryktemakeri - de finnes, i alle aldre, og av begge kjønn.

Baksnakking vitner - ikke så lite - om slett moral og uspiselig personlighet... at noen mener de som farer med slikt, har lavt selvbilde, er bare svadapreik fra en eller annen professor av samme ulla. Det er motsatt, de oser av selvgodhet og ideologisk selvrettferdighet, gjemt bak pene ord og en fin fasade. Og de finnes overalt. Selv her på nettet, kanskje særlig her - de er i alle fall lettere å oppdage. Og kan herje fritt, enn så lenge.

Det er da det samme om noen av oss dikter opp og forvrenger virkeligheta, i en eller annen dagbok her inne? Skal vi angripe kiosklitteraturen i neste omgang? Eller kanskje heller den? (Kan jo ta såpeseriene i samme slengen) De farer jo ikke med så rent lite oppspinn, både av sørgelig og romantisk art.

Jeg kommer ikke til å frekventere nettstedet det ble henvist til. Blir for smått...

Lev og la leve...

Skrevet

Skulle gjerne hatt den adressen jeg også... anyone?? :oops:

Skrevet

Den linken skulle jeg og likt å fått ja.

Hmmmm lurer fælt på om jeg er ett samtale evne der....

Noen som har lyst å sende meg linken? Så har du lov :wink:

Skrevet

jeg tror de aller aller fleste kan ta det helt med ro hvis de bekymrer seg for å være omtalt. faktisk er jeg temmelig overbevist om at den/de som er et tema på det omtalte stedet er klar over det selv.

forøvrig er det noe nedrig søppel, og jeg kommer ikke til å spre denne linken videre.

ærlig talt: dere går ikke glipp av noe.

Skrevet

Enig med Ivanka, for noe søppel. Tror det må være det største mølet jeg noen gang har lest på Internett.

Skrevet

Virker iallfall ikke som det fantes noen form for sensur der... De hadde jo lagt ut fullt navn på andre mennesker :o

Skrevet

Altså, ut fra det jeg leste på den siden, så var det ikke særlig annerledes enn hva som er blitt skrevet her på KG.

KG er bare kjappere ute med sensuren sin.

Gjest Shivani
Skrevet

Nå tenkte nå jeg at det er dobbelmoralsk at det er rart at noen av de som ønsker knebling her, er de raskeste til å skulle se slarvet andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...