Gå til innhold

Hvor kresne er menn på kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er et spørsmål til gutter i utgangspunktet, men bare svar dere også jenter! Selv om det er et jenteforum så veit jeg at det også er mange gutter her ;)

Hvor viktig er kropp i forhold til seksuell tiltrekning? Jeg som jente synes kropp er lite viktig. Kroppen blir fin om jeg liker personligheten og stilen og oppførselen. Det gjelder ikke alltid, men nesten. Jeg vil si at jeg kan synes 95% av alle guttekropper på min egen alder er flotte. De jeg synes det er vansklig å tiltrekkes av er veldig tykke, sykelig tynne eller menn som er mye lavere enn meg selv.

Hvordan er det for gutter? Jeg veit at det er individuelt. Men det virker som det er individuelt om dere tenner på tykke eller tynne, store eller små pupper. Men er det sånn at kroppen alltid betyr mye for hver enkeltperson (hva som enn er idealet)?

La oss ta eksemplet med bmi (veit det ikke er presist). Er det sånn at en mann kan tenne på alt fra 17-28 bmi? Eller tenner en mann på 17-19, mens en annen på 23-25? Kan en mann som tenner på små pupper tenne på store pupper? Hvordan fungerer dette?

Hilsen nysgjerrig jente

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt hva slags kropp en liker.

Jeg tenner på slanke jenter, med fast kropp. Små, deilige perfekt formede pupper.

Takler ikke valker, og dissekjerringer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater kroppsfett på jenter, og det samme føler de fleste andre menn. Nei, det er ikke individuelt. Det du ser i blader og filmer er det de fleste av oss tenner på. Høye og slanke jenter med små rumper er dritdeilig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan tenne på alt fra tynne med ikke verdens største frontparti. Til litt lubbne jenter med store pupper. Det eneste jeg ikke takler er smellfeite eller syyyykelig tynne. Med andre ord, jeg har en stor terskel. For meg er det mye på tiltrekkning av ansikt og personligheten som følger med. Jeg har selv vært sammen med to fra begge kategorier, og begge har sine "fordeler og ulemper".

• Liker 1
Skrevet

Lave og tynne asiatiske jenter med liten rumpe og bitte små pupper sexy!

Skrevet

Jeg er en jente og føler det på samme måte som deg. Jeg foretrekker vel slanke, halvtrente menn, men en tjukk og spennende person er VELDIG flott. Derimot er det ikke noe mer avtennende enn en kjedelig person, uansett innpakning. På meg virker det som om mange menn har ganske klare preferanser. De som liker tynne liker tynne, de som liker tykke liker tykke, de som liker normale liker normale. Hvis det er en gutt du er interssert i og usikker på hva slags dame han liker kan man ofte (bare ofte, absolutt ikke alltid) se på hva slags eskjerester han har hatt.

Forresten, de guttene/mennene jeg kjenner bryr seg mer om ansikt enn kropp

Skrevet

Jeg som gutt synes kropp er lite viktig. Kroppen blir fin om jeg liker personligheten og stilen og oppførselen. Det gjelder ikke alltid, men nesten. Jeg vil si at jeg kan synes 50%* av alle jentekropper på min egen alder er flotte. De jeg synes det er vansklig å tiltrekkes av er veldig tykke, sykelig tynne eller jenter som er mye høyere enn meg selv.

*50% siden jenter er langt mer rammet av fett-overvekt enn gutter.

• Liker 1
Skrevet

Forresten, de guttene/mennene jeg kjenner bryr seg mer om ansikt enn kropp

Der innstemmer jeg. Helt enig. Et sjarmerende ansikt man liker er langt viktigere enn kroppsform.

(og ps. de tidligere "gutter liker bare tynne damer uten fett"-gjestene ser ut til å være troll)

• Liker 1
Gjest anonymous 111
Skrevet

Personlig liker jeg kun høye, slanke og trente jenter. Jeg kunne aldri vært sammen med en formfull dame. Men hvis hadde hun hatt en fin personlighet, kunne vi godt vært venner. :)

• Liker 1
Skrevet

En regel som gjelder for mange gutter er dessuten; Bra ansikt, dårlig kropp - dårlig ansikt, bra kropp - bare ikke dårlig ansikt og dårlig kropp på én gang.

Skrevet

Jeg hater kroppsfett på jenter, og det samme føler de fleste andre menn. Nei, det er ikke individuelt. Det du ser i blader og filmer er det de fleste av oss tenner på. Høye og slanke jenter med små rumper er dritdeilig.

Hvor ofte ser du små rumper i blader og filmer? De jeg ser er alltid fyldige + stramme romper!

Skrevet

*50% siden jenter er langt mer rammet av fett-overvekt enn gutter.

Dette har du helt rett i. Synes jeg ser styggfeite jenter overalt.. Gutta ser mye bedre ut - generelt sett. Jeg synes at ca. 13 prosent av jentene på min egen alder er attraktive.

Skrevet

Å stille slike spørsmål her inne er helt bortkastet, det kryr nemlig av bitre mannetroll som ikke lar en eneste anledning gå fra seg til å spre edder og galle om kvinner.

De eneste innleggene som er verdt å lese og legge merke til er de som poster under registrert nick.

• Liker 10
Skrevet

Kan noen definere for tykke eller valkete eller jenter med kroppsfett? Det siste der er forresten den eneste type jenta som finnes. Hvis en jente ikke har noen form for fett er hun død.

Skrevet

Jeg innbiller meg at hun til høyre her er akkurat innenfor grensa når det gjelder hva de fleste menn vil definere som lubben, og ikke feit. En del anorektiske kvinner med dårlig selvtillit vil nok definere henne som feit, men det får så være.

Her har vi ei som er på andre sida av grensa vil jeg si.

Skrevet

Slapp av TS. Det er bare én regel på dette området og det er at menn tar absolutt hva som helst. De er ikke kresne, har ingen preferanser, det holder lenge at du er kvinne.

Skrevet

Jeg er en mann på 29 og jeg synes ikke hun var tjukk. Pen dame.

• Liker 2
Skrevet

Jeg innbiller meg at hun til høyre her er akkurat innenfor grensa når det gjelder hva de fleste menn vil definere som lubben, og ikke feit. En del anorektiske kvinner med dårlig selvtillit vil nok definere henne som feit, men det får så være.

Pen dame, men tenner ikke på kroppen til hun til høyre.

Hun på venstre siden derimot var nærmere min preferanse.

Mann, 25.

Skrevet

For meg har det ikke noe å si om jenta har lite eller mye kroppsfett bare hun trener litt og har god kroppsholdning. Av de jentene jeg ser til daglig er det sjelden jeg ser noen som ikke er tiltrekkende fysisk. Det eneste som trekker ned veldig på attraktivitetsskalaen er om hun er arrogant eller sur.

Skrevet

Slapp av TS. Det er bare én regel på dette området og det er at menn tar absolutt hva som helst. De er ikke kresne, har ingen preferanser, det holder lenge at du er kvinne.

At mange menn må ta til takke med fæle kvinnfolk betyr vel ikke at de ikke har preferanser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...