Elsker pupper... Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hun må gjerne være eldre en meg.. bare hun er storbrystet.. og er selvsikker på segselv og kunne tenke seg en mann på 38 med et lidenskapelig forhold til kvinnens 2 store vakre fordeler.. Jeg har lett i årevis, kanskje jeg er kresen, men jeg har trålet hele oslo.. kontakt annonser både her og der, men det er kanskje litt "sært" det jeg søker, men jeg har store bryster på hjernen. Bruker jeg feil strategi her?.. det må da finnes kvinner med store bryster som vet og sette pris på at en mann forguder dem?.. og kan leke med dem i timesvis.. uten og miste fokus på resten av denne flotte kvinnen naturligvis, men hvor er riktig sted og gå? ute i Oslo på en lørdag? grønnsaksdisken på Rema? på et treningsenter?? Kan noen kvinne pense meg inn på riktig sted og riktig valg av fremgangsmåte?? Dette er veldig viktig for meg faktisk... det er en fetish dette med store bryster jeg har hatt så lenge jeg kan huske.. fra før pupberteten tilogmed.. nå er jeg 38... hjelp...
Theia Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Tror kanskje du ikke har hatt noe hell, siden vi kvinner gjerne vil føle at en mann er interessert i hele oss, ikke bare en kroppsdel. Så kanskje veien å gå er heller å finne en kvinne med store pupper som du synes er attraktiv, også ikke bare fokusere på de to duvende foran, men fokuser på hele kvinnen, så får du nok kose med dem etterhvert. Og når jeg sier fokuser på hele kvinnen, så mener jeg ikke bare hele kroppen, men hvem hun er som person også... tenkte det var greit å nevne 2
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har store pupper og vil ha en type som liker det, selvsagt. Men hadde ikke synes det var så kult om det virket som om det bare var det han brydde seg om. Og det virker det fra innleggene dine.
Gjest birry93 Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hvor store bryster er det snakk om, da? Dolly Parton og oppover? xD
Gjest navnelapp Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Prøv på frodig.no eller liknande, der finn du sikkert sorten. Men som det er sagt over her; det er vel andre sider ved denne dama som du også vil sette pris på enn puppane? Det virkar litt einspora og overfladisk å ha eit så utruleg sterkt fokus på dette.
Gjest Blubberella Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er her, men jeg er opptatt! Men fra spøk til Galtvort: Damene vil nok foretrekke at du er opptatt av litt andre ting enn puppene deres.
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Når man virker mer opptatt av kroppsdeler enn selve personen, vil det selvsagt virke avtennende. Prøv heller å finne deg en kvinne på vanlig vis, så kanskje du finner en som møter fetisjen din. Hun må iallefall føle at du ikke er ute etter brystene, men hele henne. 2
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Prøv heller å finne deg en kvinne på vanlig vis, så kanskje du finner en som møter fetisjen din. Hun må iallefall føle at du ikke er ute etter brystene, men hele henne. Det er en fetisj å like bryster? Mener du at det er relativt unormalt for en mann å tenne på pupper?
Stefan Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Det er en fetisj å like bryster? Mener du at det er relativt unormalt for en mann å tenne på pupper? For det første har han omtalt det som en fetisj selv. For det andre mener jeg at når man virker mer opptatt av sine preferanser enn selve personen, går det over til å bli en fetisj. 1
KaDust Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Finn en dame som er villig og spander pupper på henne, så blir dere begge fornøyde.
Elsker pupper... Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2011 Selvfølgelig er jeg interessert i hele dama.. jeg kan jo ikke bare henge meg opp i et par store herlige duvende kvinnebryst. jeg må jo like henne også da. og kjemi og alt det som må til mellom mann og kvinne.. men tusen takk for svar, vet ikke om jeg kom så veldig mye lengre men.. alikevel, det er godt og få ristet av seg litt frustrasjon og få svar tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Kan ikke tenke meg noe mindre interessevekkende for meg enn noen som flagger høyt at de har sterk interesse for en enkelt (eller to, sa, i dette tilfellet) kroppsdel. Den som har hatt store pupper i noen år er som regel drittlei av oppmerksomheten puppene gir dem. Hvor mange ganger jeg hatt lyst til å begynne å kave i armene for å forsøke å få øyenkontakt under samtale har jeg ikke tall på. Dessuten: om du er besatt av puppene til dama di er det ikke sikkert hun er like besatt av dem. De fleste damer ønsker litt mer variasjon i kosen. Jeg ville kjedet vettet av meg hvis en mann skulle lekt med puppene mine i timevis.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Jeg ville kjedet vettet av meg hvis en mann skulle lekt med puppene mine i timevis. Tviler på at det samme er tilfelle omvendt, at han ville kjedet livet av seg hvis du lekte med pikken hans i timevis. Merkelig at det er ok men ikke at han gjør det samme med henne. Hmh. Strange. Noen ganger lurer man på om damer virkelig liker sex eller bare later som?
Antoinette Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Et voksent menneske som deg TS burde vite at du aldri vil finne en partner med en slik stategi. Jeg skjønner at innlegget ditt bare er tull og at du sikkert ler deg ihjel over at folk gidder og svare deg, men det er mange menn i det virkelige liv som tenker som deg. Tragisk!
Elsker pupper... Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 18. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor jeg får kjeft når jeg sitter og forteller at jeg er gal etter store pupper... det er bare sånn jeg er. det er det vakreste som finnes og er helt vanvittig herlig og opphissende og leke og kose med. jeg synest det er trist at jeg får kjeft for og fortelle dere det....
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Øh? Jeg har store pupper. Min partner skal tenne på meg, ja. Men han skal elske meg for den jeg er, ikke for puppene jeg har. Når jeg er i et forhold, elsker jeg å leke med penis til partner, jeg kan ikke holde fingrene fra den. Dog velger jeg ikke partner utifra penisen hans, men utifra at jeg faller for ham, som person. Jeg har hatt partnere som har vært selverklæte rumpe-menn, men tro meg, når de har fått tilgang til puppene, så har det vært like gøy. Poenget er at de fleste menn kan være fascinert av en kvinnekroppsdel, eller hele kvinnen. Men det er ikke DEN kroppsdelen som gjør at et forhold eller sexen fungerer. Det er kjemien dem i mellom. Dersom du går ut i "lete-etter-partner-verden" med kun det for øyet at hun skal ha gigapupper, så kommer ingen kvinner til å ønske seg et forhold med deg. Da blir hun bare en bruksgjenstand, og ikke en gjensidig partner. Forstår du forskjellen? 1
Antoinette Skrevet 18. januar 2011 #17 Skrevet 18. januar 2011 jeg synest det er trist at jeg får kjeft for og fortelle dere det.... Hvis du ikke skjønner hvorfor normale oppegående kvinner med hodet på rett plass ikke reagerer på en såpass ensidig tankegang så finnes det ikke håp for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 Øh? Jeg har store pupper. Min partner skal tenne på meg, ja. Men han skal elske meg for den jeg er, ikke for puppene jeg har. Når jeg er i et forhold, elsker jeg å leke med penis til partner, jeg kan ikke holde fingrene fra den. Dog velger jeg ikke partner utifra penisen hans, men utifra at jeg faller for ham, som person. Jeg har hatt partnere som har vært selverklæte rumpe-menn, men tro meg, når de har fått tilgang til puppene, så har det vært like gøy. Poenget er at de fleste menn kan være fascinert av en kvinnekroppsdel, eller hele kvinnen. Men det er ikke DEN kroppsdelen som gjør at et forhold eller sexen fungerer. Det er kjemien dem i mellom. Dersom du går ut i "lete-etter-partner-verden" med kun det for øyet at hun skal ha gigapupper, så kommer ingen kvinner til å ønske seg et forhold med deg. Da blir hun bare en bruksgjenstand, og ikke en gjensidig partner. Forstår du forskjellen? Øh.. var ikke du innom og skrev hvor mye du digget stor pikk her om dagen. Var ikke mye snakk om bruksgjenstand i innlegget ditt da nei..
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2011 #19 Skrevet 18. januar 2011 Øh.. var ikke du innom og skrev hvor mye du digget stor pikk her om dagen. Var ikke mye snakk om bruksgjenstand i innlegget ditt da nei.. Nei, jeg har aldri skrevet at jeg digger stor pikk. Jeg har alltid, uten unntak skrevet at jeg digger penisen kjæresten min har. Jeg har også skrevet at jeg aldri har møtt en penis som ikke har tilfredsstilt meg, fordi det er mannen jeg faller for og tenner på, og ikke penisen hans.
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #20 Skrevet 18. januar 2011 Øh.. var ikke du innom og skrev hvor mye du digget stor pikk her om dagen. Var ikke mye snakk om bruksgjenstand i innlegget ditt da nei.. Du tar nok feil... frøken Winslet har vært meget klar på at hun ikke bryr seg om penisstørrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå