AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hei Jeg er 23 år gammel og har vell innsett at det er på tide og begynne med p-pillen. Jeg har ikke gått på pillen før fordi jeg har følt det føles unaturlig på en måte og skulle tilføye så mye hormoner og diverse i kroppen og derfor unngått det. Men nå som det ser ut for at jeg får en fast partner så er det vell ganske lurt og begynne. jeg plages med veldig mye menssmerter og er ganske hormonell rett før/under mensen Og har hørt at pillen demper smertene men hjelper det på og være hormonell også? Er ganske redd for bivirkninger også¨... hvilke type piller kan anbefales? skal til lege på torsdag og prate med han om det, men bare for å høre litt først med andre brukere
-littleme- Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg bruker mercilon og er ganske fornøyd med det
Gjest Galithralia Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Mercilon fungerer utmerket for meg Så ikke at du skrev om mensenplager, men jeg hadde store menstruasjonsmerter og fikk derfor p pille når jeg var 16. Jeg har fremdeles mensensmerter, men de er kratig redusert i fra hva det pleide å være før p pille. Om mercilon hjelper deg, vet jeg ikke. Det kan være du ikke merker forskjell, men du kan høre med legen? Endret 17. januar 2011 av Galithralia
Gjest Marta Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 jeg har brukt loette i snart 3 år og er utrolig fornøyd, jeg har ikke hatt noen bivirkninger som jeg har lagt merke til...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå