Gå til innhold

Mita's Prøvedagbok

mita86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsatt ingen TR her, så spørs om syklusen min ikke er helt i rute enda :(

Har ikke lyst til å få noen forhåpninger, men det kan jo også være at jeg tok test litt tidlig :sjenert:

Noen som har vært borti det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny test i dag morges og den var også negativ. Så da er det bare å vente på TR da. Syntes den kan komme snart nå. :kjefte:

Vil jo bare ha en stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå skulle egentlig PP3 vært godt i gang, men her er det fortsatt ingen TR på besøk. Ømme brystvorter er det nok av da.

Huff, man blir litt frustrert når ting ikke går som man vil. Blir jo også veeeeldig usikker på om man har testa på feil tidspunkt, om man har hatt EL i det hele tatt, osv.

Vil jo bare så gjerne at det skal klaffe så fort som mulig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er egentlig EL- dag, men her har det ikke dukka opp noen TR enda. Er blitt testoman :sjenert: så ny test ble tatt i dag tidlig. Den var "negativ", men med litt godvilje kunne man skimte en skyggestrek. Så nå er CB digital test bestillt. Håper bare at leveringa går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!! :danse: Rask levering fra billig-tester.no, så i morra tidlig er det klart for CB-test :) Håper og krysser fingrene for positivt svar :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRUSTRERT FRUE HER!! :kjefte:

Negativ test nok en gang. Er på dag 47 i PP2 nå. Lurer på hvor lang den syklusen her egentlig blir. Men, nå er det i hvert fall slutt på testing for en stund. Frem til TR dukker opp så skal jeg bare kose meg med god vin og nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst vin som skulle til :gjeiper:

TR dukket opp natt til søndag etter noen glass vin. Håper at det kun var den syklusen her som var ustabil og at jeg går tilbake til en litt mer syklus nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner det å nærme seg en ny EL. Håper i hvert fall på at den dukker opp til rett tid denne gangen. Har EL-tester liggende, men lurer litt på når jeg skal begynne å teste? Noen gode råd der ute? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! inne å legger igjen et spor i dagboka di! Kjedelig med ustabil syklus! Håper det retter seg fort! Lykke til videre! Håper spiren sitter snart! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

JIPPI!! :danser: Postitiv test både i går og i dag :)

Det hjalp visst å ikke stresse så mye, og heller bare ta det som det kom ;) Håper bare spiren klarer å klamre seg fast.

Endret av mita86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Blir termin rundt juletider hvis alt går bra. Så vi krysser fingrene for at vi får en fantastisk julegave i år. Lite symtomer så langt da, litt ømme pupper, småkvalm inni mellom og litt slapp bare.

Vi gleder oss såå :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...