meelissa Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hei. Har lenge hatt en forstørret talgkjertel i underlivet, men på lørdag ble denne betent. Den er blitt ganske stor og ganske vond og ubehagelig. Har selvfølgelig tenkt å dra til lege om dette ikke blir bedre snart, men lurer på om noen har opplevd det samme, og om det evt gikk over av seg selv? Og hvor lang tid dette i såfall tok?
meelissa Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2011 Fant nettopp ut at jeg ikke kan dra til den nye fastlegen min før 1. februar. Byttet nesten nettopp, og skiftet gjelder tydeligvis fra mndskiftet. Den gamle fastlegen er i en annen by
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg hadde dette tidligere og gikk til lege. Hun ville ikke tømme den før vi hadde tatt ultralyd. Fikk time 1 uke senere til UL, men da jeg kom dit var den gått nesten bort. Ikke klem eller rør den, så trekker den seg tilbake av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har hatt det to ganger. Ene gangen dro jeg til gyno som ga meg en pencilin-kur eller noe, og andre gangen skjærte jeg opp kulen selv... Gørret som kom ut så ut som fra en kvise. Begge gangene forsvant problemet. Kan ikke akkurat anbefale å skjære opp selv, da...
meelissa Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2011 Takk for svar! Det gikk hull på den nå nettopp. Kom masse gørr ut ja, hehe.. Burde man smøre på noe antibakterielle greier nå kanskje? Redd for infeksjoner!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Sikkert smart å gjøre det ja... men pass på at det er en salve som kan brukes på slimhinner og sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå