Gå til innhold

HJELP! Skulle fjerne extentions selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukte varmetang til å dra ut punktextentioenene. Fullt av limrester igjen i håret. Hvordan får jeg det bort??

Har prøvd med balsam og olje, men det virker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er så mye du kan gjøre bortsett fra å klippe det av... hvor mye lim er det snakk om her?

Håper jeg virkelig ikke jeg må :tristbla:

En goood del.. Har fått gredd ut det meste, mista mye hår.. Men sitter igjen med noen litt tykke limremser jevnt fordelt i hele håret....

Hørt at neglelakkfjerner med aceton kan løse opp lim?? Men skader ikke det veldig?

Er DESPERAT! Må få det ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, ingen klipping!

Limrestene er kreatin, og må fjernes med tang + olje som fjerner extensions av kreatin. Varmetang fungerer kanskje også. Det har jeg aldri prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet min venninne sine med qtips og neglakkfjerner. For all del ikke klipp!!

Hva slags neglelakkfjerner? Med eller uten aceton? Eller har det kanskje ikke noe å si hva slags det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aceton er et limløsende middel. Neglelakkfjerner uten er vel kanskje ikke like kraftig. Husk å kure etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hihi. Sorry for min inkompetanse når det gjelder extenstions xD Håper du ikke tydde til kjøkkensaksa?

Hvorfor i alle dager svarer du slik du gjør da?

Jeg har selv prøvd neglelakkfjerner med aceton på festene, og det fungerer heller dårlig. På pilus.no får man kjøpt kreatinremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager svarer du slik du gjør da?

Jeg har selv prøvd neglelakkfjerner med aceton på festene, og det fungerer heller dårlig. På pilus.no får man kjøpt kreatinremover.

Gå til frisøren da.. Her snakker vi inkompetent... jessunavn.Hvem faen setter på extension selv, for deretter og fjerne de selv? er ikke rart folk ikke ser ut på hodet. fake fake fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen setter på extension selv, for deretter og fjerne de selv? er ikke rart folk ikke ser ut på hodet. fake fake fake.

Å sette på og fjerne extensions er to helt forskjellige utførelser. Det går helt fint å fjerne extensions selv, i stedet for å betale i dyre dommer hos frisøren. Det forutsetter selvsagt at man kjenner til framgangsmåten, og bruker riktige produkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette på og fjerne extensions er to helt forskjellige utførelser. Det går helt fint å fjerne extensions selv, i stedet for å betale i dyre dommer hos frisøren. Det forutsetter selvsagt at man kjenner til framgangsmåten, og bruker riktige produkter.

Ja. det virker ikke helt som at folk SKJØNNER det. negel lakk fjerner? tre bokstaver : LOL.

Det går ann og sette de på selv og... Om man vil fucke opp håret sitt.. mongis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. det virker ikke helt som at folk SKJØNNER det. negel lakk fjerner? tre bokstaver : LOL.

Det går ann og sette de på selv og... Om man vil fucke opp håret sitt.. mongis

Takk for at du kaster en svart skygge over oss normale anonyme brukere som ikke skriver denne mengden dritt. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...