Gå til innhold

Leie sommerhus i Provence


lost_bird

Anbefalte innlegg

I anledning min mors 50 års dag i sommer tenkte jeg å leie et sommerhus til hele familien i Provence (eller nord-Italia). Noen som har noen erfaringer derfra? Hvilket område er bra? Det er ikke nødvendig å være i umiddelbar nærhet til noen storby, men gjerne i nærheten av havet. Hadde vært fint med et område hvor det går an å reise litt rundt med sykkel (men har bil også). Tenkte å bruke rundt 20.000 (+/-) på å leie et hus en uke. Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips! :jepp:

Noen flere som har tips?

Trenger egentlig ikke være Provence.

Endret av lost_bird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tråden er ryddet for reklame. Spørsmål ang moderering kan tas på ris og ros.

Mette Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurest å sende personlig meldig om man vil komme med et konkret tilbud til noen!

Det er ikke lov å bruke forumet til reklamebruk, så da kan man heller ikke sende pm med tilbud. Mette Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje lurest å sende personlig meldig om man vil komme med et konkret tilbud til noen!

Det er ikke lov å bruke forumet til reklamebruk, så da kan man heller ikke sende pm med tilbud. Mette Forumansvarlig

Men det siste der har dere vel ikke anledning til å få vite noe om eller "moderere".

Betyr det også at man ikke kan sende en PM og si at "du kan låne huset mitt i Danmark" - hvis noen er på jakt etter feriehus der og jeg tilfeldigvis har et slikt hus (jeg har ikke det på ordentlig da - bare et eksempel)?

Eller gjelder det bare firmaer og kjøp/salg?

Kan jeg anbefale et utleiefirma som jeg ikke er tilknyttet, men som jeg vet fungerte fint for meg?

Vi får jo lov til å anbefale hotell fra Ving, Star Tour o.l. Det skjer jo hele tiden. Men det er vel greit når man selv ikke jobber der, bare har vært på hotellet selv.

Endret av Bernina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I anledning min mors 50 års dag i sommer tenkte jeg å leie et sommerhus til hele familien i Provence (eller nord-Italia). Noen som har noen erfaringer derfra? Hvilket område er bra? Det er ikke nødvendig å være i umiddelbar nærhet til noen storby, men gjerne i nærheten av havet. Hadde vært fint med et område hvor det går an å reise litt rundt med sykkel (men har bil også). Tenkte å bruke rundt 20.000 (+/-) på å leie et hus en uke. Noen tips? :)

Hei, vi har de 3 siste årene funnet en vakker perle i Provence og byen heter Uzes. I 2010 leide vi sykler gjennom www.silkefabrikken.com Vi fikk flott oppfølging og de fant et hus som passet til vår vennegjeng på 7 personer. Jeg har funnet et utdrag som beskriver byen godt og her kan du se bilder fra området. Bilder fra Uzes

Jeg tror de har hus i prisklassen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...