AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Skifter dere bleier på andres barn? Vi skal passe nevøen snart, og mannen min vil ikke skifte bleier. Er vel for mye å forvente det? Han er ikke veldig begeistret for unger. Nevøen er fra min side av familien.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Om han absolutt ikke vil det, må du gjøre det. Om man passer et barn noen timer og ungen trenger ny bleie, så må den jo få ny bleie. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Barnets ve og vel går først. Skift,- og så leker dere videre!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kommer jo til å gjøre det. Men er det vanlig at mannen tenker slik? Han hadde ikke passet han hvis jeg ikke var hjemme. Han er så liten at leking blir det ikke Bare spise, sove og bæsje/tisse.
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kjenner en del menn som hadde sagt nei tvert ja. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kjenner en del menn som hadde sagt nei tvert ja. Godt å høre Mannen min er oppmerksom mot han ellers
2a1m Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Jeg skjønner ikke at han ikke vil, det er jo ikke noe å snakke om! Skal man sitte barnevakt, må man skifte bleie, men vil han ikke så vil han ikke og som du selv skriver han er ikke spesielt glad i barn... Det er vel bare noen som er sånn
fruBeist Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kjenner til en fyr som ikke bytta bleie på sin egen datter før hun var bortimot 9 måneder tror jeg det var Han var riktignok ikke mer enn ca 17 år da han ble far, men det er uansett ingen unnskyldning. Selv ser jeg ikke problemet med å bytte bleie på andre sine barn. Bleia må bort, og ungen bytter den ikke selv.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Jeg tenker med ett at da kommer han ikke til å bytte hvis vi får barn en gang. Men det er kanskje ikke sammenlignbart? TS her forresten
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Hvor gammel er din mann, ts? 29 Men det er vel mange menn som ikke har skiftet bleie før de får egne barn?
smalls Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 Nå har ikke jeg eller samboeren min barn men han sier han kommer til å nekte plent i å skifte bleie hvis vi en dag får unge. At det får jeg ta meg av. Når man har barn må bare gjøre det altså. Også hvis man passer en unge. Kan godt skjønne det ikke er noe særlig hvis ungen har bæsja men skjønner ikke hva problemet er hvis den kun har tissa liksom.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #13 Skrevet 16. januar 2011 Nå har ikke jeg eller samboeren min barn men han sier han kommer til å nekte plent i å skifte bleie hvis vi en dag får unge. At det får jeg ta meg av. Når man har barn må bare gjøre det altså. Også hvis man passer en unge. Kan godt skjønne det ikke er noe særlig hvis ungen har bæsja men skjønner ikke hva problemet er hvis den kun har tissa liksom. Hva tenker du om det? Han må jo skifte bleier når han har pappa-perm, men kommer du kanskje til å skifte når begge er hjemme? Vil du ha barn med en som ikke vil bytte bleier? Jeg tror nok de fleste endrer seg når det er egne barn
catwar Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Samboeren min hadde nektet plent! Vi har to barn sammen, og det er jo ikke noe problem. Men blir nok noe annet når det er andres barn, spesielt kanskje for menn.
SmallTalk Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kjenner en del menn som hadde sagt nei tvert ja. Jeg kjenner også meg selv som hadde sagt nei tvert. Her er det samboeren som har byttet bleier de ytterst få gangene vi har passet en liten unge.
smalls Skrevet 16. januar 2011 #16 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hva tenker du om det? Han må jo skifte bleier når han har pappa-perm, men kommer du kanskje til å skifte når begge er hjemme? Vil du ha barn med en som ikke vil bytte bleier? Jeg tror nok de fleste endrer seg når det er egne barn Vel han må bare lære seg til å gjøre det Hvis jeg er ute med venninner f.eks og han passer ungen, så kan ikke jeg komme hjem å skifte på ungen pga han ikke vil. Syns foresten det er litt barnselig :gjeiper: Endret 16. januar 2011 av smalls
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er ikke spesielt glad i barn, spesielt ikke babyer, men om jeg sier ja til å være barnevakt skifter jeg bleier. Samme med samboern min. Han er mer vant med bleieskift enn meg etter å ha jobbet med psykisk utviklingshemmede i flere år, babybæsj er nok (nesten bokstavlig talt) barnemat i forhold. Egne barn tror jeg ikke vi kommer til å få, men jeg hadde definitivt forventet at han skiftet bleier om det trengtes ja. Barnets grunnleggende behov må komme først.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 Samboeren min hadde nektet plent! Vi har to barn sammen, og det er jo ikke noe problem. Men blir nok noe annet når det er andres barn, spesielt kanskje for menn. Godt å høre Da har jeg ingenting å bekymre meg for :D 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Vel han må bare lære seg til å gjøre det Hvis jeg er ute med venninner f.eks og han passer ungen, så kan ikke jeg komme hjem å skifte på ungen pga han ikke vil. Syns foresten det er litt barnselig :gjeiper: Så sant Det jeg har sagt til min mann også Men som sagt, tror det er noe annet for mannen da det er egne barn!
Gjest chiki Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 tror ikke sambo ville byttet bleie på andre sine barn, og han er heller ikke særlig begeistret for andres barn før de bikker alderen hvor han kan leke og slik med dem. Men han er helt fantastisk med dattra vår på snart 3mnd ,man kan ikke sammenligne det med egne barn:) Skal sies at han ikke var så entuiastisk på bæsjebleiene helt i starten, men han begynner å få taket på det nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå