Gå til innhold

Fransk åpning/Truseløs

Quickchick

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe truser med fransk åpning. Er det noen med erfaringer med dette?

Nytt spørsmål: Hva med å gå truseløs en gang i blant? Hva synes dere menn om det? Kan det bli for "mye"?

Jeg tenker, om det er en varm sommerdag med skjørt, mens jeg er med kjæresten.

Endret av Quickchick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bli ubehagelig for mannen da kanten på åpningen kan gni mot huden på penis.

Verdt det bare for den "frekke" følelsen det gir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kunta Kinte
Er det noen med erfaringer med dette?

Spør betjeningen om kvantumsrabatt, folk i Norge burde prute mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er vondt for han, så er jo det litt dumt!

Noen menn her med erfaringer? Vondt eller digg? Jeg tenker jo å kjøpe det for både meg og min kjære, men om han får vondt, så er det jo ikke noe poeng i det..

Endret av Quickchick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Press på "kan". Er ikke nødvendigvis at det blir vondt =)

Men bare vær var på det. Så han ikke peiser på uten å kjenne etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det til kjæresten min, anbefales sterkt!

Blir litt grisete på tøyet da og må gjerne til vask, men blir som det nevnes, frekkere og sexy på en annen måte :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten var ute en kveld og spiste romantisk middag, etter et par glass vin hvisket jeg han i øret at jeg hadde truse med fransk åpning på meg. Skal si han ble vill. Hehe, han ble tent av det, ja :) Jeg og for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe truser med fransk åpning? Er det ikke bare til å ta frem saksen og klippe litt i et par truser selv da? Kan klippe "fransk åpning" i et par til han i samme slengen. Penger spart er penger tjent!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hvis det er vondt for han, så er jo det litt dumt!

Noen menn her med erfaringer? Vondt eller digg? Jeg tenker jo å kjøpe det for både meg og min kjære, men om han får vondt, så er det jo ikke noe poeng i det..

For meg gjorde det ikke vondt, men spess digg er det heller ikke. Litt sexy er det jo, men når man skal snu soverommet opp/ned så er den egentlig ikke så viktig :)

Mye annet undertøy som er flottere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Abramelin

Så var det hvilken artefakt som åpnet opp akkurat det rommet i ens sinn, for at en talisman skal fungere må den på en eller annen måte lades (pruting forringer forresten verdien), bare en ikke gjør som Sauron i LOTR.

Å sette seg inn i hva en "fransk åpning" er vil virke som ladende, en bruker tid på det m.a.o. og bygger opp energi rundt et objekt, en annen vei er å kjøpe noe dyrt og ekslusivt.

Dog hva er det som vedvarer, kan være at selvgjort er velgjort...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Så var det hvilken artefakt som åpnet opp akkurat det rommet i ens sinn, for at en talisman skal fungere må den på en eller annen måte lades (pruting forringer forresten verdien), bare en ikke gjør som Sauron i LOTR.

Å sette seg inn i hva en "fransk åpning" er vil virke som ladende, en bruker tid på det m.a.o. og bygger opp energi rundt et objekt, en annen vei er å kjøpe noe dyrt og ekslusivt.

No syns eg du gjer ting unødvendig komplisert her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Abramelin

Bør ikke gjøre så mye ut av det, men slik ebber fort ut, så er det bare å bla til neste side i undertøyskatalogen, kanskje en skal heller bli en samler, jo.. ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Tar ofte bare madammens truse til side, og da kan den - til tider - gnage mot kuken når jeg holder på. Ignorerer det for det meste.

Hadde det vært fransk åpning på gang - ville slikt ubehag blitt fnyst bort umiddelbart. You go, girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Sommertid: Jo, si det! Føler meg litt mer "komfortabel" med truse igrunn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...