Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Det er jo så mange tråder som dreier seg om ønsket penisstørrelse for tiden. Si meg, kanskje man skulle la flere datingsider gi muligheten for at man legger inn penisstørrelse i personlig informasjon. To felter for lengde og tykkelse? :gjeiper:
2046 Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hadde vært ganske praktisk, for da kunne man sett hvem som var idioter nok til å fylle ut og dele den informasjonen... 2
Gjest Gutt20 Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kommer aldri til å få meg dame. Jeg visste ikke dere var så opptatt av stor penis 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 KG er ikke Verden. Det er ikke nødvendigvis sånn at det som diskuteres her, og de synspunktene som kommer fram, er representative for kvinner flest. Og dette gjelder i hvertfall i seksualitetsforumet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Hadde vært ganske praktisk, for da kunne man sett hvem som var idioter nok til å fylle ut og dele den informasjonen... Haha, enig! Jeg hadde garantert styrt unna disse.
Gjest La Casa Blanca Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Det finnes sider hvor man kan legge ut bilder av sitt kjønnsorgan TS, så kan du lure på hva som skiller disse sidene fra de mer normale.
Gjest Airi Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Haha, tipper det hadde eksistert masse profiler hvor folk påsto at det hadde penisstørrelse på 23+ da. Tror neppe det hadde blitt noen suksess. Penisstørrelse er uansett rimelig lite viktig i det store og det hele.
Ethereal Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Det hadde i så fall vært den første og eneste datingsiden jeg ville vært medlem av. 3
Stefan Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Nei, en datingside som henger seg opp i slike overfladiske ting, hadde jeg glatt styrt unna. Da hadde den tiltrukket seg de kvinnene jeg helst vil styre unna.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Nei, en datingside som henger seg opp i slike overfladiske ting, hadde jeg glatt styrt unna. Da hadde den tiltrukket seg de kvinnene jeg helst vil styre unna. Noe sier meg at du ikke er helt stolt av... kroppen din. 1
Stefan Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Noe sier meg at du ikke er helt stolt av... kroppen din. Så fordi man ikke blir med på den overfladiske utviklingen, så er man med andre ord ikke stolt av kroppen sin? Du er meg nok en fin en du....
Gjest Fikira Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 For at det skal ha noe å si, så må de nesten legge ut bilde som bevis med målebånd. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #13 Skrevet 16. januar 2011 KG er ikke Verden. Det er ikke nødvendigvis sånn at det som diskuteres her, og de synspunktene som kommer fram, er representative for kvinner flest. Og dette gjelder i hvertfall i seksualitetsforumet. Ja, haha, jeg synes nesten synd på folk som lar verdensbildet sitt bli formet av det man kan lese på diskusjonsforum.
Heisannmannen Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 Han her oppga å ha en atletisk kropp, stor pikk og godt betalt jobb. Tror du folk blir ærligere hvis de får et felt hvor de kan fylle inn disse detaljene?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Han her oppga å ha en atletisk kropp, stor pikk og godt betalt jobb. Tror du folk blir ærligere hvis de får et felt hvor de kan fylle inn disse detaljene? Hm, kanskje han har stor pikk og godt betalt jobb?
Gjest La Casa Blanca Skrevet 16. januar 2011 #16 Skrevet 16. januar 2011 Det hadde i så fall vært den første og eneste datingsiden jeg ville vært medlem av. Tror du virkelig at en dame som bare er opptatt av hvor høy du er, og størrelsen på hender og føtter, er verdt å få med seg hjem i senga? Hva har fått deg til å forandre mening?
Quickchick Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jeg kommer aldri til å få meg dame. Jeg visste ikke dere var så opptatt av stor penis Alle jenter er ikke slik! Og de jentene du vil ta vare på, finner ikke en kjæreste etter hvor stor penis han har. Endret 16. januar 2011 av Quickchick
Gjest Sommertid Skrevet 17. januar 2011 #18 Skrevet 17. januar 2011 Skulle en dating side hatt slik informasjon, burde det være kriterie for damene å opplyse bryststørrele og dybde, strammhet på underliv også. Rett skal være rett Jeg hadde forresten aldri tatt en mann seriøst om han hadde gitt slike opplysninger om seg selv på en datingside. Slikt vill jeg finne ut når jeg eventuellt havner i senga med han. Størrelsen er ikke alt vet du 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #19 Skrevet 17. januar 2011 Størrelsen er ikke alt vet du Nei, virkelig ikke. Jeg ville elsket, og ønsket å være sammen med, kjæresten min uansett hva slags størrelse penisen hans måtte ha. (Med mulig unntak for om han hadde vært 5 cm. og med tykkelse som en blyant eller noe sånt - da tror jeg at jeg ville ha slitt. ) Men så lenge den er innenfor normalen ++/--, altså med veldig god margin, er størrelsen fullstending uinteressant. For øvrig må jeg bemerke at mye av den beste og mest interessante og tilfredsstillende sexen jeg har hatt, har jeg hatt med menn som befinner seg i den nedre delen av den skalaen.
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2011 #20 Skrevet 17. januar 2011 Synes det hadde vært helt ok...synes menn med peniser under 15 cm er lite mandige (og spesielt om de er tynne i tillegg) ..og vi vil vel ha skikkelige menn! Tror ikke et millisekund på jenter som påstår størrelsen ikke teller, den må de dra lenger ut i tyttebærskogen med! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå