Gå til innhold

Skifting av dekk


LilleMy

Hvem skifter dekk på bilen din?  

  1. 1. Hvem skifter dekk på bilen din?

    • Jeg selv selvsagt
      5
    • Eh... mannen i mitt liv
      3
    • Verksted/bensinstasjon
      3
    • Jeg selv, men bare fordi det er eneste mulighet
      0
    • Andre
      0


Anbefalte innlegg

Hei, lurte bare på hvordan fordelingen er på de som skifter dekk selv, og de som får andre til å gjøre det?!

Selv har jeg aldri skiftet dekk selv, i de 7 årene jeg har hatt bil har jeg levert den på verksted eller til en bensinstasjon som tar seg av det. Jeg gidder rett og slett ikke gjøre det selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid gjort det selv. Drittjobben med å bære ut de skitne dekkene (og lempe dem inn i bilen) måtte jeg jo gjort selv om de skulle skiftes på bensinstasjon. Da er det like greit å bare få gjort det :blunke: Tar jo bare en halvtime.

Etter at jeg fikk samboer har han skiftet dekk noen ganger. I år skiftet vi faktisk dekk sammen - da gikk det enda fortere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Har eget verksted og dekkverksted så de gjør det der.

Må uansett legge om dekkene for jeg har bare ett sett felg så får uansett ikke gjort det selv!

Men har skiftet dekk på lastebil før, så kan gjøre det selv og!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Har aldri skiftet dekk selv - det er det :hjerte: som gjør! Men jeg hadde nok fått det til, for jeg kan gangen i det. Men greit å slippe da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg nok selv. Er en drittjobb ja, men synes det er for enkelt til at jeg skal levere bilen til dekkverksted for å få dem på. Det skjer bare hver gang jeg kjøper nye dekk. er enig med hun som sa at den verste biten er å dra skitne dekk ut og inn av kjelleren. Jag har tenkt å legge om i gaten utenfor, så jeg slipper å dra dritten inn i bilen.

Kunne nok helt sikkert fått hjelp av kompiser, eller venninner for den saks skyld, om jeg hadde samvittighet til å spille hjelpeløs. Men så lenge jeg ikke har type, (har hendt at de jeg har vært sammen med har gjort det, men det er unntaket, ikke regelen) synes jeg det blir for dumt at venner skal trå til bare fordi jeg ikke gidder.

Må skifte i morgen og kan ikke si jeg gleder meg, men det er nå en av tingene som følger med det å ha bil :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...