Gå til innhold

Erfaringer med Zopiklon Mylan 5 mg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

noen som har erfaringer med dette innsovningsmiddelet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det i 1 år. Det fungerer ganske bra, men jeg trur jeg har utviklet litt resistens mot Zopiklon. Selvfølgelig er det uaktuelt å øke dosen, og her kommer også selvdisiplinen som er veldig viktig inn i bildet. Jeg tar cirka 1 tabelett hver tiende dag.

Siden du spør om Zopiklon konkret regner jeg med du vet en del om søvnproblemer, men jeg sier det uansett; det er viktig å ha gode søvnrutiner, trene regelmessig, spise sunt og så videre. Hvis ingenting hjelper kan Zopiklon være rett for deg, men det aller, aller beste er å få bukt på søvnproblemene på egenhand. Du bør egentlig konsultere med lege for å finne ut om det er rett for deg.

Skrevet

Hei, og takk for svar

Jo, jeg vet hvorfor jeg ikke får sove, og har startet behandling for det. Problemet er bare at det kan ta lang tid (måneder eventuelt år) før behandlingen virker, så jeg har fått disse tablettene så jeg hvertfall kan få litt søvn. Skal få andre om disse ikke funker, men jeg håper jo at de gjør det. Orker ikke å bare sove annenhver natt i lengre tid. Er helt utslitt etter bare en uke.

Bra at disse hjelper deg da, håper du får bukt med dine egne soveproblemer :klemmer:

Leste forresten i pakningsvedlegget at man kan bli veldig trøtt om morgenen når man bruker disse, har du merket noe til det? Eller våkner du uthvilt?

Skrevet

Det går stadig bedre med mine, tusen takk. :klemmer:

Jeg er faktisk litt usikker på hvorvidt jeg føler meg trøttere om morgenen når jeg bruker Zopiklon, eller ikke. Men det er ikke usannsynlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...