Gjest *knis knis* Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ser at mange her inne har wabbit wibe-vibratoren- og jeg har lenge vurdert å kjøpe den. Hvordan virker den? Har sett bilde av den, og den virker, ja, hva skal jeg si... Søt. Er den like bra som f.eks samuraien? (Som jeg synes er for dyr til at jeg vil unne meg den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 wabbit wibe-vibratoren er kjempebra som mange andre lignende. Stor fordel at den berører klit'en og gjør mye deilig der den brukes. Løp & kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 wabbit wibe-vibratoren er kjempebra som mange andre lignende. Stor fordel at den berører klit'en og gjør mye deilig der den brukes. Løp & kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, ja, ja! Løp og kjøp! Kjøpte den nylig, og har blitt fullstendig hekta. Problemet er bare at det har blitt vanskeligere å få orgasme under samleie. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå