Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1961 Skrevet 6. februar 2011 Spørsmålet er, Er det RETT ELLER GALT? Svaret er da ENTEN, ja det er rett, eller nei det er galt. Ikke mere fiksfakserier. Det sier seg selv. Selvfølgelig er det galt å surre seg borti ei som er opptatt.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2011 #1962 Skrevet 6. februar 2011 Jeg forstår tolkningsdama veldig godt, hvert fall. Makan til trestokk som deg, Steinar, det tror jeg neppe fins. Du er jo helt umulig å kommunisere vettugt med. Hun kan være glad kvitt deg.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1963 Skrevet 6. februar 2011 Jada, du syns synd på deg selv du også. Ikke lett å bli mer konkret enn det. Mener du at det var det som var poenget? Eller KAN poenget ha vært at hun avslutter noe som ikke er liv laga, ikke er verdt å bruke energi på og går videre i livet sitt uten at hun trenger å vente på 14 forklaringer og at HAN skal bringe closure? Kan det være at hun ikke bruker mange måneder/år på å tolke noe som - selv om det ikke er sagt i direkte ordelag - kun kan tolkes som et avslag i fra hans side? Hvis vi snur ytterligere på flisen Steinar, hva ville du mest sannsynlig gjort i denne situasjonen? Jo du ville avkrevd et svar du og ventet til det kom.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1964 Skrevet 6. februar 2011 Dette er fra din første tråd. Hvor du ikke bare forteller at du VET at dama utnytter deg, men at du hele tiden bevisst har TILATT henne å utnytte deg for å "teste farvannet". Også klager du i ettertid for at hun bare har utnyttet deg og må være psyk???? Gikk vel ikke helt etter planen dette? Joda, det gikk akkurat etter planen. Men resultatet ble ikke det jeg ønsket å se. Meningen var altså at hun skulle endre innstilling og oppførsel etterhvert. Dvs klare å bestemme seg, avslutte separasjonen, skille seg, og begynne å oppføre seg på en normal måte overfor meg igjen. Planen var å holde ut denne perioden for å få se hva resultatet kom til å bli i praksis. Ro ro til fiskeskjær..... Du puler en dame som er gift. Du går bevisst inn for at hun skal få utnytte deg - for i ettertid å bruke det mot henne. Også påstår du at dette var en plan for å få henne til å endre innstilling og oppførsel!!!???!!! Og du prøver å fremstå som en prippen fyr som ikke tåler at noen sier "ta deg på tissen" en gang. I tillegg så beviser du for alle og enhver at du ikke forstår et dugg av hva mennesker (ikke bare kvinner) prøve å trykke inn i deg med mokkaskje (teskje er jo for stort...) Piss meg i kaffetrakteren!!!!! Og det er ikke ironisk ment engang!!! 1
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1965 Skrevet 6. februar 2011 Hun kan være glad kvitt deg. Men hun er jo ikke kvitt han. Det hjelper jo verken med høflig "lykke til i ditt videre liv" eller direkte og uhøflige "dra til helvete din pikk". Steinar venter fortsatt på at hun skal sette ord bak handling og la være å ta kontakt. På tross av at enhver kontakt hittil har endt med at Steinar før eller siden har åpnet pengeboken.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1966 Skrevet 6. februar 2011 Jeg forstår tolkningsdama veldig godt, hvert fall. Makan til trestokk som deg, Steinar, det tror jeg neppe fins. Du er jo helt umulig å kommunisere vettugt med. Hun kan være glad kvitt deg. Jepp!! Og noen ny dame kan han aldri regne med før han har endret innstilling og oppførsel! Kanskje det skjer om han treffer en dame som bevisst går inn for at han kan få utnytte henne. For å teste farvannet.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1967 Skrevet 6. februar 2011 I tillegg så beviser du for alle og enhver at du ikke forstår et dugg av hva mennesker (ikke bare kvinner) prøve å trykke inn i deg med mokkaskje (teskje er jo for stort...) Vennlist ta hensyn til Steinars manglende evne til å forstå bilder/illustrasjoner. Piss meg i kaffetrakteren!!!!! Og det er ikke ironisk ment engang!!! Se nå er du også sexfiksert!
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1968 Skrevet 6. februar 2011 Jeg forstår tolkningsdama veldig godt, hvert fall. Makan til trestokk som deg, Steinar, det tror jeg neppe fins. Du er jo helt umulig å kommunisere vettugt med. Hun kan være glad kvitt deg. Jada, dere kvinnfolk som bare ønsker en mann som jatter med dere, og som ikke har en egen tanke eller mening i sitt hode, dere passer IKKE i sammen med meg, nei! Det er rene fakta for pengene dine!
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1969 Skrevet 6. februar 2011 Det sier seg selv. Selvfølgelig er det galt å surre seg borti ei som er opptatt. Og hvem mangler da stil, Steinar? DU som puler ei gift dame, eller jeg som skriver pule? 1
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1970 Skrevet 6. februar 2011 Men hun er jo ikke kvitt han. Det hjelper jo verken med høflig "lykke til i ditt videre liv" eller direkte og uhøflige "dra til helvete din pikk". Steinar venter fortsatt på at hun skal sette ord bak handling og la være å ta kontakt. På tross av at enhver kontakt hittil har endt med at Steinar før eller siden har åpnet pengeboken. Nuvel, dersom hun kaller ham pikk, er hun jo sexfiksert og Steinar håper vel det betyr at hun snart skal pule ham litt.... 1
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1971 Skrevet 6. februar 2011 Jada, dere kvinnfolk som bare ønsker en mann som jatter med dere, og som ikke har en egen tanke eller mening i sitt hode, dere passer IKKE i sammen med meg, nei! Det er rene fakta for pengene dine! :skratte: :skratte: :skratte: Adios med deg Steinar. Jeg har tatt en beslutning om å forlate denne tråden for jeg gidder ikke mer jeg heller. Den slettes herved fra mine innlegg og tickeren går samme veien. Jeg gidder rett og slett ikke mer gange i sirkel.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1972 Skrevet 6. februar 2011 Mener du at det var det som var poenget? Eller KAN poenget ha vært at hun avslutter noe som ikke er liv laga, ikke er verdt å bruke energi på og går videre i livet sitt uten at hun trenger å vente på 14 forklaringer og at HAN skal bringe closure? Kan det være at hun ikke bruker mange måneder/år på å tolke noe som - selv om det ikke er sagt i direkte ordelag - kun kan tolkes som et avslag i fra hans side? Hvis vi snur ytterligere på flisen Steinar, hva ville du mest sannsynlig gjort i denne situasjonen? Jo du ville avkrevd et svar du og ventet til det kom. Ja, med ei dame som jeg hadde vært på 1 date med, så hadde jeg sannsynligvis ventet på svar i en halvtime. Om enn så lenge.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1973 Skrevet 6. februar 2011 Vennlist ta hensyn til Steinars manglende evne til å forstå bilder/illustrasjoner. Ganske utrolig når han påberoper seg slik høy intelligens. Se nå er du også sexfiksert! Ja, og stolt av det!!!
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1974 Skrevet 6. februar 2011 Steinar, det er forskjell på å være vulgær og å være sexfiksert. Å være sexfiksert handler om å bare tenke på sex, og om å snakke om sex, og å gjerne ha det hele tida. Det kan også handle om å være så opptatt av sex at man gjerne har sex med folk som er i forhold, dersom dette er tilgjengelig. Det er også å være umoralsk å ha sex med andres partnere. Å bruke ord som pikk, pule og å pisse, er muligens vulgært, for enkelte. For andre vil det være å snakke rett fra levra. Det er derimot IKKE et tegn på sexfiksering og eller umoral. For deg å omtale meg som sexfiksert, er stygt, nedlatende og ufint. Det er DU som har tråkket inn på en annen manns enemerker og hatt seksuelt samkvem med kona hans. (Se, ikke vulgært) med det har du vist deg som ryggløs og ynkelig. Samtidig beskylder du meg for å være billig, for det er det du gjør ved å kalle meg sexfiksert. Og det, Steinar, DET er mye verre enn å skrive pule på et nettforum. Dette vil jeg gjerne at du kommenterer, Steinar.
Bonito Skrevet 6. februar 2011 #1975 Skrevet 6. februar 2011 Tråden får meg fortsatt til å le, så jeg følger med enn så lenge. Siden jeg kjeder meg litt på en søndag, har jeg lagd ett lite eventyr. Det var en gang en Tolkningsfrue som var gift i gode og onde dager , men ekteskapet begynte å bli noe kjedelig og forutsigbart syntes hun. Så hun drømte om ett mer spennende liv. I sene nattetimer så hun for seg en ridder i skinnende rustning. Kjekk, smart og spennende, komme ridende til hennes unnsettning. Hun behøvde nemlig en unskyldning for å tørre å bryte opp det kjedelige ekteskapet sitt. En dag traff Tolkningsfruen en ridder ved navn Steinar , og gresset grodde grønnere enn grønnest på feil side av gjerdet. Tolkningsfruen tok valget om å separere seg fra sin mann, selv om det var en vanskelig ting å gjøre. Så vanskelig var det at Tolkningsfruen begynte å tvile på om det var det rette valget. Hva med barna? Tryggheten? Hun bestemte seg for at det var best å ikke fullføre skillsmissen helt, i tilfelle hun skulle ombestemme seg. Her må man være sikker på hva man gjør, tenkte Tolkningsfruen. Slik at jeg ikke blir stående helt alene, for det tør jeg ikke!! På denne tiden begynte Ridder Steinar å vise en ny side av seg selv, og hun visste ikke helt om hun likte det. Han presset, maste og stillte ultimatumer i hytt og gevær. Hun begynte å tvile litt på om han egentlig var noen ekte ridder? Men hun likte jo pengene hans, så selv om følelsene ikke var helt tilstede, gav hun han en lillefinger nå og da. Han var jo kjekk å ha foreløpig!! Etterhvert som tiden gikk så Tolkningsfruen hva for slags dott Ridder Steinar egentlig var. Hun kunne gjøre hva hun ville mot han, kalle han stygge ting og alikevel få penger når hun ba om det. I dette øyeblikket omdøpte hun han til Hoffnarr Steinar , og respekten hun en gang (kanskje) følte var forsvunnet. Fra det tidspunktet mistet hun all lyst på ett forhold med han. Kanskje hun aldri virkelig hadde hatt lyst til det heller? Det hjalp heller ikke at han fortsatte å stille ultimatumer og stramme skrustikker, som han likte å kalle det. Hun ble bare irritert. Planen videre for tolkningsfruen var klar, hun ville svelge irritasjonen hun følte ovenfor Hoffnarr Steinar. Og bruke han som økonomisk sikring så lenge det var mulig. Den dagen det ikke gikk lenger, var det inget stort tap for henne siden hun absolutt ikke ville ha han. Hva hun gjorde med ektemannen er det ingen som vet. Kanskje hun gikk tilbake, eller kanskje hun dumpet han også idet en ny Ridder i skinnende rustning entret scenen. Hoffnarr Steinar endte sine dager på KG, hvor han år etter år forsøkte å tolke Tolkningsfruen. Selv om de ikke lenger hadde kontakt. Snipp snapp snute, så var eventyret ute. 5
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1976 Skrevet 6. februar 2011 Jepp!! Og noen ny dame kan han aldri regne med før han har endret innstilling og oppførsel! Kanskje det skjer om han treffer en dame som bevisst går inn for at han kan få utnytte henne. For å teste farvannet. Jeg utnytter ingen! Aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre det. I motsetning til andre verdiløse folk.
Tabris Skrevet 6. februar 2011 #1977 Skrevet 6. februar 2011 Hehehe, morsomt eventyr! Det verste er jo at det ikke er et eventyr engang. Jaja, det er jo Steinar som taper på det. Han kan fråde, generalisere og være nedlatende mot de som svarer i tråden så mye han vil - til syvende og sist så er det han som sitter patetisk tilbake, alene og grublende, mens det er vi andre som går videre, lever våre liv og er fornøyde.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1978 Skrevet 6. februar 2011 Jada, dere kvinnfolk som bare ønsker en mann som jatter med dere, og som ikke har en egen tanke eller mening i sitt hode, dere passer IKKE i sammen med meg, nei! Det er rene fakta for pengene dine! Nei. Det er ikke fakta i det hele tatt. En slik fjott ville ingen av oss ha. Jeg vet det er vanskelig (umulig?) for deg å forstå, men det finnes veldig mange menn som hverken befinner seg i den kategorien du representerer eller den du beskriver her. Veldig mange. Men jeg lurer (eller egentlig ikke). Hvorfor skal du da ha tolkningsdama til å jatte med deg? Hvorfor vil du at hun ikke skal ha de tankene og meningene hun har - men endre seg for å tilpasse seg ditt bilde? Hvorfor har du tilbragt år med å få en som ikke passer med deg til velge deg????
Suzy Skrevet 6. februar 2011 #1979 Skrevet 6. februar 2011 Jeg prøver igjen jeg: Hvordan er dine følelser mer verdt enn Kates? Hvorfor er det mer "lov" for deg å spekulere enn andre? Og om du sa at jeg fremsto som om jeg hadde Aspbergers, hadde jeg vel tenkt litt over hva jeg kommuniserte, tenker jeg. Og kanskje sjekket om jeg fremsto slik for andre også.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1980 Skrevet 6. februar 2011 Tråden får meg fortsatt til å le, så jeg følger med enn så lenge. Siden jeg kjeder meg litt på en søndag, har jeg lagd ett lite eventyr. Det var en gang en Tolkningsfrue som var gift i gode og onde dager , men ekteskapet begynte å bli noe kjedelig og forutsigbart syntes hun. Så hun drømte om ett mer spennende liv. I sene nattetimer så hun for seg en ridder i skinnende rustning. Kjekk, smart og spennende, komme ridende til hennes unnsettning. Hun behøvde nemlig en unskyldning for å tørre å bryte opp det kjedelige ekteskapet sitt. En dag traff Tolkningsfruen en ridder ved navn Steinar , og gresset grodde grønnere enn grønnest på feil side av gjerdet. Tolkningsfruen tok valget om å separere seg fra sin mann, selv om det var en vanskelig ting å gjøre. Så vanskelig var det at Tolkningsfruen begynte å tvile på om det var det rette valget. Hva med barna? Tryggheten? Hun bestemte seg for at det var best å ikke fullføre skillsmissen helt, i tilfelle hun skulle ombestemme seg. Her må man være sikker på hva man gjør, tenkte Tolkningsfruen. Slik at jeg ikke blir stående helt alene, for det tør jeg ikke!! På denne tiden begynte Ridder Steinar å vise en ny side av seg selv, og hun visste ikke helt om hun likte det. Han presset, maste og stillte ultimatumer i hytt og gevær. Hun begynte å tvile litt på om han egentlig var noen ekte ridder? Men hun likte jo pengene hans, så selv om følelsene ikke var helt tilstede, gav hun han en lillefinger nå og da. Han var jo kjekk å ha foreløpig!! Etterhvert som tiden gikk så Tolkningsfruen hva for slags dott Ridder Steinar egentlig var. Hun kunne gjøre hva hun ville mot han, kalle han stygge ting og alikevel få penger når hun ba om det. I dette øyeblikket omdøpte hun han til Hoffnarr Steinar , og respekten hun en gang (kanskje) følte var forsvunnet. Fra det tidspunktet mistet hun all lyst på ett forhold med han. Kanskje hun aldri virkelig hadde hatt lyst til det heller? Det hjalp heller ikke at han fortsatte å stille ultimatumer og stramme skrustikker, som han likte å kalle det. Hun ble bare irritert. Planen videre for tolkningsfruen var klar, hun ville svelge irritasjonen hun følte ovenfor Hoffnarr Steinar. Og bruke han som økonomisk sikring så lenge det var mulig. Den dagen det ikke gikk lenger, var det inget stort tap for henne siden hun absolutt ikke ville ha han. Hva hun gjorde med ektemannen er det ingen som vet. Kanskje hun gikk tilbake, eller kanskje hun dumpet han også idet en ny Ridder i skinnende rustning entret scenen. Hoffnarr Steinar endte sine dager på KG, hvor han år etter år forsøkte å tolke Tolkningsfruen. Selv om de ikke lenger hadde kontakt. Snipp snapp snute, så var eventyret ute.
Fremhevede innlegg