Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Jaja, jeg må vel bare innrømme at jeg ikke helt klarer å (inn)se den helt store betydningen av å bli dumpa av en fjott etter bare 1 date, men men. Det blir vel gjerne mye annerledes når det er personlig og gjelder en selv. Ikke sant?

Ellers er det jo selvfølgelig veldig takknemlig at folk kan le på ens bekostning. Og for at ikke alle skal misforstå så får jeg vel da ta med at dette var sarkastisk sagt hehe

Nok en gang er andres utfordringer og problemer for helt latterlig å regne i forhold til dine. Alt annet enn det som er nærmest deg er bagateller. DU er verdens navle, alle andre er bare enten tjenerskap, aktører eller statister i din verden som dreier om deg. For en egosentrisk mann du er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt sant. Samtidig må det påpekes at det nok var rundt akkurat de innleggene at de fleste damene i denne tråden skjønte at Steinar ikke klarer å forstå bilder/metaforer/illustrasjoner så akkurat denne "pisse i kaffetrakteren" er forklart ned til det kjedsommelige i detalj.

Jeg kan forstå hva som helst. Tro det eller ei :smoke: hehe

Det er vel egentlig bare en ting jeg ikke kan forstå, tenker jeg.

Skrevet

Jaja, jeg må vel bare innrømme at jeg ikke helt klarer å (inn)se den helt store betydningen av å bli dumpa av en fjott etter bare 1 date, men men. Det blir vel gjerne mye annerledes når det er personlig og gjelder en selv. Ikke sant?

Ellers er det jo selvfølgelig veldig takknemlig at folk kan le på ens bekostning. Og for at ikke alle skal misforstå så får jeg vel da ta med at dette var sarkastisk sagt hehe

Ok, jeg synes det er kjipt i bli dumpet uansett om det er et en hyggelig date eller etter 10 års samliv, men videre må man okke som. Så det hjelper ikke å nekte å innse fakta. Men kjernepoenget i innlegg mitt tok du altså ikke denne gangen heller!

Skrevet

Merkelig, jeg har alltid trodd du faller for kvinner som er utro mot sine respektive menn, finner en ynkelig fyr å presse for penger, nekter å kommunisere, komme med lovord om å flytte til deg til sommeren for så å kalle deg en pikk og be deg dra til helvete. Tar jeg helt feil eller er dette akkuratt din type kvinnfolk? Nei vent...Hun må jo forandre sin innstilling og oppførsel!

Satt helt på spissen her, meeeeeeen ... jeg kan jo se hva du prøver å si selvfølgelig ;)

Skrevet

Jeg kan forstå hva som helst. Tro det eller ei :smoke: hehe

Det er vel egentlig bare en ting jeg ikke kan forstå, tenker jeg.

Jaha? OG hvorfor er det da sexfiksert å skrive "pisse i kaffetrakter"?

Skrevet

Satt helt på spissen her, meeeeeeen ... jeg kan jo se hva du prøver å si selvfølgelig ;)

Satt på spissen? Hvilken av påstandene var overdrevet mener du?

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Ok, jeg synes det er kjipt i bli dumpet uansett om det er et en hyggelig date eller etter 10 års samliv, men videre må man okke som. Så det hjelper ikke å nekte å innse fakta. Men kjernepoenget i innlegg mitt tok du altså ikke denne gangen heller!

Nei, det var nok ALT FOR MANGE andre ting en kunne henge seg opp i. :ironi: ... hm. Det hjelper jo ikke å vifte med flagg. :sarkasme:

Sukk ... :lete:

Endret av Blondie65
Skrevet

Dette er fra din første tråd. Hvor du ikke bare forteller at du VET at dama utnytter deg, men at du hele tiden bevisst har TILATT henne å utnytte deg for å "teste farvannet". Også klager du i ettertid for at hun bare har utnyttet deg og må være psyk????

Gikk vel ikke helt etter planen dette? :smoke:

Joda, det gikk akkurat etter planen. Men resultatet ble ikke det jeg ønsket å se.

Meningen var altså at hun skulle endre innstilling og oppførsel etterhvert. Dvs klare å bestemme seg, avslutte separasjonen, skille seg, og begynne å oppføre seg på en normal måte overfor meg igjen.

Planen var å holde ut denne perioden for å få se hva resultatet kom til å bli i praksis.

Skrevet

Steinar, er det riktig eller galt å ha sex med noen som er i forhold?

Og nei, jeg spør ikke om motivasjon, grunn, hva man TROR skal komme ut av det. Kun om det er rett eller galt.

Skrevet

God stil har ingenting med sexfiksering å gjøre.

My point exactly!

Når man har god stil så prater/skriver man ikke om sex med uvedkommende.

Skrevet

My point exactly!

Når man har god stil så prater/skriver man ikke om sex med uvedkommende.

HÆ? Jeg snakker om at DU har hatt sex med et menneske som du IKKE er i forhold til, som til ALT OVERMÅL er sammen med en annen

Hvem av oss har dårlig stil?

Det er jo det tråden handler om, at du puler ei som er gift! Det er du som har åpnet opp for å snakke om dette, også påstår du at jeg har dårlig stil? JEG!

Steinar, du SKYLDER stil!

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil uansett måtte påstå at det er en viss (STOR) forskjell på en hyggelig date eller etter 10 års samliv!

Og du gjør samme feil som veldig mange kvinnfolk gjør. Vet du hva det er?

Jo, du kommer ALDRI frem til poenget! Eller så drukner poenget i en masse uvesentligheter :smoke: hehe

Skrevet

Satt på spissen? Hvilken av påstandene var overdrevet mener du?

Ynkelig fyr.

Skrevet

Jeg vil uansett måtte påstå at det er en viss (STOR) forskjell på en hyggelig date eller etter 10 års samliv!

Og du gjør samme feil som veldig mange kvinnfolk gjør. Vet du hva det er?

Jo, du kommer ALDRI frem til poenget! Eller så drukner poenget i en masse uvesentligheter :smoke: hehe

Jeg var faktisk veldig konkret, men du forstår jo ikke normal kommunikasjon derfor mistet du poenget.

Skrevet

Steinar, er det riktig eller galt å ha sex med noen som er i forhold?

Og nei, jeg spør ikke om motivasjon, grunn, hva man TROR skal komme ut av det. Kun om det er rett eller galt.

Livet er aldri fullt så enkelt.

Og jeg har ikke vært utro.

Selv om jeg nå helst skulle sett at dette ikke hadde skjedd på den måten det har gjort.

Skrevet

Jeg var faktisk veldig konkret, men du forstår jo ikke normal kommunikasjon derfor mistet du poenget.

Jada, du syns synd på deg selv du også. Ikke lett å bli mer konkret enn det.

Skrevet

Livet er aldri fullt så enkelt.

Og jeg har ikke vært utro.

Selv om jeg nå helst skulle sett at dette ikke hadde skjedd på den måten det har gjort.

Spørsmålet er, Er det RETT ELLER GALT?

Svaret er da ENTEN, ja det er rett, eller nei det er galt. Ikke mere fiksfakserier.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg forstår tolkningsdama veldig godt, hvert fall. Makan til trestokk som deg, Steinar, det tror jeg neppe fins. Du er jo helt umulig å kommunisere vettugt med.

Hun kan være glad kvitt deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan klarte du å få det jeg skrev om at hun gir inntrykket med det hun skriver her av å være sexfiksert ... til å bli "sexfiksert skjøge" som du skriver?

Åh himmel - du måtte henge deg opp i noe så du slapp å svare på spørsmålet....? :roll:

Jeg prøver igjen jeg:

Hvordan er dine følelser mer verdt enn Kates?

Hvorfor er det mer "lov" for deg å spekulere enn andre?

Og om du sa at jeg fremsto som om jeg hadde Aspbergers, hadde jeg vel tenkt litt over hva jeg kommuniserte, tenker jeg. Og kanskje sjekket om jeg fremsto slik for andre også.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...