Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke oppfattet de kaffetrakter-innleggene som sexfikserte. Kan DU som mener dette komme med de konkrete eksemplene?

Ja, det lurer jeg også veldig på. Jeg har sagt at man ikke har sex med folk i forhold. Det er forøvrig noe du har hatt. Så hvem av oss har dårlig seksualmoral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og ikke forstår jeg hvordan man kan være sex-fiksert fordi man sier "pisse i en kaffetrakter".

Det er ikke rart at Steinar ikke vil snakke om sex / fortelle om noe som omhandler sex - hvis det er slike ting han finner seksuelt.... :hakeslepp:

Skrevet

Du har enda ikke svart på spørsmålet. NÅR, og HVA har jeg skrevet som omhandler seksuell unødvendig adferd?

Et par eksempler følger :smoke:

Missing the point. Forhold som starter med at den ene er utro, varer ikke.

Dette forholdet begynte da hun var i et forhold. DU, Steinar, beveget deg inn på en annen manns enemerker.Dette har INGENTING med hennes personlighet å gjøre.

Man tråkker ikke i andres bed.

Man pisser ikke i andres kaffetrakter.

Man slikker ikke annen manns mus.

Man dypper ikke den enøyde banditten i opptatt bever.

osv osv osv

Grow balls, oppfør deg som det avanserte, kloke og fornuftige og ikke minst intelligente mannfolket du påstår å være, og ta ansvar. DU FØKKET OPP!

OG da er vi tilbake til det er IKKE det jeg SIER, men det jeg GJØR. Hva har denne damen faktisk GJORT for deg, Steinar? Utenom å klø deg litt på tissen og loppe deg for penger????

Skrevet

:skratte:

Er det der det beste du kan vise til for å få et menneske til å virke sex-fiksert???? :smoke:

...tror ikke du vet hva sex-fiksert er..... :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Takk Steinar for at du får meg til å le selv dager jeg har mest lyst til å krype ned i et mørkt hull. Takk for at du minner meg på at det alltid vil finnes folk som er mer håpløse enn meg selv. Jeg er redd jeg selv nettopp har blitt dumpet og priser meg evig taknemlig for at jeg er klar til å gå videre til tross for ubesvarte spørsmål og lovnader som ikke blir holdt. Jeg hadde en fantastisk date for noen dager siden og var sikker på at vi skulle møtes igjen, men nå er jeg usikker da jeg ikke har hørt noe fra han. En utrolig kjip situasjon derfor er jeg lykkelig over at du har startet denne tråden som lar humøret mitt gå fra gråt til latterkrampe.

Du må være den første som får beskjed om at du er en pikk og at du skal dra til helvete for så å be vedkommende som har sagt det utdype sin påstand.

Her er forøvrig tolkningen:

dra til helvete

[rediger]Norsk

[rediger]Uttrykk

dra til helvete

uttrykk for sinne eller raseri mot noen eller noe

Han har å gjøre som jeg sier, hvis ikke kan han dra til helvete!

Brukes ofte i betygningen at man ikke lenger ønsker å ha noe mer med vedkommende å gjøre.

[rediger]Oversettelser

Engelsk: go to hell (en)

Svensk: dra åt helvete (sv)

pikk

[rediger]Norsk

Opprydning: Denne siden trenger en opprydning for å oppnå en høyere standard. Du kan hjelpe Wiktionary med å forbedre den.

[rediger]Substantiv

pikk

Pikk er en eldre norsk form for penis. Blir i dag gjerne oppfattet som en vulgær form. Brukes ofte som skjellsord mot folk man ikke ikke liker.

• Liker 1
Skrevet

Husk at Steinar tolker ALT bokstavelig. Når du sier pisse i en kaffetrakter ser han for seg en person som pisser i en kaffetrakter. Vi andre ser dette som en metafor og i overført betydning.

Gjest Blondie65
Skrevet

Og DETTE var sexfiksert?

Jeg tror du kanskje må kjenne litt etter om det er du som er sexfiksert?

KateW skriver rett fra levra. Uten omsvøp. Det hun prøvde å si i det innlegget er at du har selv valgt å innlede et forhold til en gift dame. Dermed har du beveget deg inn på annen manns enemerker.

At KateW bruker et annet og mer direkte språk enn mange andre er ikke det samme som å være sexfiksert.

Jaja ... Nok en promp som dabbet ut i en nesten lydløs - men dog illestinkende - fis.

Skrevet

Er det der det beste du kan vise til for å få et menneske til å virke sex-fiksert???? :smoke:

...tror ikke du vet hva sex-fiksert er..... :skratte:

Jeg forventer en bedre stil av kvinnemennesker.

Gjest Blondie65
Skrevet

Husk at Steinar tolker ALT bokstavelig. Når du sier pisse i en kaffetrakter ser han for seg en person som pisser i en kaffetrakter. Vi andre ser dette som en metafor og i overført betydning.

Dette er helt sant. Samtidig må det påpekes at det nok var rundt akkurat de innleggene at de fleste damene i denne tråden skjønte at Steinar ikke klarer å forstå bilder/metaforer/illustrasjoner så akkurat denne "pisse i kaffetrakteren" er forklart ned til det kjedsommelige i detalj.

Skrevet

Merkelig, jeg har alltid trodd du faller for kvinner som er utro mot sine respektive menn, finner en ynkelig fyr å presse for penger, nekter å kommunisere, komme med lovord om å flytte til deg til sommeren for så å kalle deg en pikk og be deg dra til helvete. Tar jeg helt feil eller er dette akkuratt din type kvinnfolk? Nei vent...Hun må jo forandre sin innstilling og oppførsel!

• Liker 2
Skrevet

Spørsmålet er faktisk om hun selv forstår at hun utnytter meg. Jeg er fortsatt langt i fra sikker på det.

Og jeg er forsåvidt enig i at hun utnytter meg, men det har hele tiden vært bevisst ifra min side. Dvs jeg har testet farvannet på denne måten.

Dette er fra din første tråd. Hvor du ikke bare forteller at du VET at dama utnytter deg, men at du hele tiden bevisst har TILATT henne å utnytte deg for å "teste farvannet". Også klager du i ettertid for at hun bare har utnyttet deg og må være psyk????

Gikk vel ikke helt etter planen dette? :smoke:

Gjest Blondie65
Skrevet

Og JEG forventer at en som forventer en bedre stil av andre ikke snakker nedlatende om den gruppen mennesker han forventer en bedre stil av. Kvinnemennesker er foraktfullt og nedlatende.

Gjest Blondie65
Skrevet

Merkelig, jeg har alltid trodd du faller for kvinner som er utro mot sine respektive menn, finner en ynkelig fyr å presse for penger, nekter å kommunisere, komme med lovord om å flytte til deg til sommeren for så å kalle deg en pikk og be deg dra til helvete. Tar jeg helt feil eller er dette akkuratt din type kvinnfolk? Nei vent...Hun må jo forandre sin innstilling og oppførsel!

Hun har sikkert et dannet språk ... eller nei vent ...! Hm ...

Skrevet

Hun har sikkert et dannet språk ... eller nei vent ...! Hm ...

Utseendet hennes er i hvertfall "bra nok".

Skrevet (endret)

Steinar, det er forskjell på å være vulgær og å være sexfiksert.

Å være sexfiksert handler om å bare tenke på sex, og om å snakke om sex, og å gjerne ha det hele tida.

Det kan også handle om å være så opptatt av sex at man gjerne har sex med folk som er i forhold, dersom dette er tilgjengelig.

Det er også å være umoralsk å ha sex med andres partnere. Å bruke ord som pikk, pule og å pisse, er muligens vulgært, for enkelte. For andre vil det være å snakke rett fra levra. Det er derimot IKKE et tegn på sexfiksering og eller umoral.

For deg å omtale meg som sexfiksert, er stygt, nedlatende og ufint. Det er DU som har tråkket inn på en annen manns enemerker og hatt seksuelt samkvem med kona hans. (Se, ikke vulgært) med det har du vist deg som ryggløs og ynkelig.

Samtidig beskylder du meg for å være billig, for det er det du gjør ved å kalle meg sexfiksert. Og det, Steinar, DET er mye verre enn å skrive pule på et nettforum.

Endret av KateW
  • Liker 2
Skrevet

Jupp, det stemmer. Men du skal ha et rimelig skrudd syn på sex for å omtale dette som å være sexfiksert. Jeg kjenner INGEN, ei heller har jeg hørt om noen som forbinder sex med å pisse i en kaffetrakter.

Skrevet

Takk Steinar for at du får meg til å le selv dager jeg har mest lyst til å krype ned i et mørkt hull. Takk for at du minner meg på at det alltid vil finnes folk som er mer håpløse enn meg selv. Jeg er redd jeg selv nettopp har blitt dumpet og priser meg evig taknemlig for at jeg er klar til å gå videre til tross for ubesvarte spørsmål og lovnader som ikke blir holdt. Jeg hadde en fantastisk date for noen dager siden og var sikker på at vi skulle møtes igjen, men nå er jeg usikker da jeg ikke har hørt noe fra han. En utrolig kjip situasjon derfor er jeg lykkelig over at du har startet denne tråden som lar humøret mitt gå fra gråt til latterkrampe.

Jaja, jeg må vel bare innrømme at jeg ikke helt klarer å (inn)se den helt store betydningen av å bli dumpa av en fjott etter bare 1 date, men men. Det blir vel gjerne mye annerledes når det er personlig og gjelder en selv. Ikke sant?

Ellers er det jo selvfølgelig veldig takknemlig at folk kan le på ens bekostning. Og for at ikke alle skal misforstå så får jeg vel da ta med at dette var sarkastisk sagt hehe

Skrevet

God stil har ingenting med sexfiksering å gjøre.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jupp, det stemmer. Men du skal ha et rimelig skrudd syn på sex for å omtale dette som å være sexfiksert. Jeg kjenner INGEN, ei heller har jeg hørt om noen som forbinder sex med å pisse i en kaffetrakter.

Hm. La oss ikke utfordre fantasien og fetisjene i denne verden ...

Skrevet

Hm. La oss ikke utfordre fantasien og fetisjene i denne verden ...

Nei, beklager. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...