Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1901 Skrevet 6. februar 2011 Mhm, og da prøver jeg med et nytt spørsmål. Hva KONKRET har jeg skrevet her som gjør at du mener jeg er unaturlig sexfiksert. "Noe i skrivemåten" er IKKE et KONKRET svar.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1902 Skrevet 6. februar 2011 At du ikke har bedt om råd (bare tolkninger og synspunkter *kremt*) betyr ikke at du ikke trenger råd. 2 tråder om hjelp til tolkning, men Steinar har ikke bedt om råd. Nok et tilfelle der Steinar har en annen definisjon av et ord enn resten av verden: Råd (www.ordbok.no): 1. rådslagning ta en med på r- / holde r- / krigsr- 2. forslag til hjelp, utvei, veiledning gi en et godt r- / følge ens r- / spørre en til r-s Hvis du mener at du ikke har bedt om råd, hvordan definerer du råd? Og i tilfelle du har glemt hva du selv har skrevet, her er link til første side i den andre tolkningstråden.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1903 Skrevet 6. februar 2011 Mhm, og da prøver jeg med et nytt spørsmål. Hva KONKRET har jeg skrevet her som gjør at du mener jeg er unaturlig sexfiksert. "Noe i skrivemåten" er IKKE et KONKRET svar. Du skriver om konkret seksuell adferd når det ikke er nødvendig. Og da er du sexfiksert.
Suzy Skrevet 6. februar 2011 #1904 Skrevet 6. februar 2011 Det sier seg jo selv. Det kommer ene og alene av den skrive-"stilen" du har her. Men når jeg sier at den skrivestilen du har gjør at jeg mistenker at du har Aspbergers, da blir du snurt og sint. Go figure... 1
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1905 Skrevet 6. februar 2011 Du skriver om konkret seksuell adferd når det ikke er nødvendig. Og da er du sexfiksert. Mener du å si at KateW er sexfiksert fordi hun bruker ordet "pule" i et innlegg?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1906 Skrevet 6. februar 2011 2 tråder om hjelp til tolkning, men Steinar har ikke bedt om råd. Nok et tilfelle der Steinar har en annen definisjon av et ord enn resten av verden: Råd (www.ordbok.no): 1. rådslagning ta en med på r- / holde r- / krigsr- 2. forslag til hjelp, utvei, veiledning gi en et godt r- / følge ens r- / spørre en til r-s Hvis du mener at du ikke har bedt om råd, hvordan definerer du råd? Og i tilfelle du har glemt hva du selv har skrevet, her er link til første side i den andre tolkningstråden. Tolkning er noe helt annet enn et råd. Tolkning er et abstrakt begrep mens råd er konkret. Tolkning er et forsøk på å forklare noe, f.eks en annens adferd. Råd er når man forteller en annen hva denne bør gjøre i praksis. Og jeg har altså bare bedt om tolkninger her
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1907 Skrevet 6. februar 2011 Men når jeg sier at den skrivestilen du har gjør at jeg mistenker at du har Aspbergers, da blir du snurt og sint. Go figure... Ja, det er ikke alle som like lett for å fatte så mye tydeligvis
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1908 Skrevet 6. februar 2011 OK Steinar. Da sier jeg meg ferdig med denne tråden, og den andre, for godt. Tolkning av det damen sa/har sag/kommer til å si er vi for lenge siden ferdig med.
Suzy Skrevet 6. februar 2011 #1909 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er ikke alle som like lett for å fatte så mye tydeligvis HÆ? Hva mener du med sånn setninger som det der? Jeg er ikke sarkastisk engang, jeg skjønner ikke hva det er du svarer på, eller hva det er du sier. Utdyp?
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1910 Skrevet 6. februar 2011 Du skriver om konkret seksuell adferd når det ikke er nødvendig. Og da er du sexfiksert. Du har enda ikke svart på spørsmålet. NÅR, og HVA har jeg skrevet som omhandler seksuell unødvendig adferd?
pøbelsara Skrevet 6. februar 2011 #1911 Skrevet 6. februar 2011 Vet du hva, Steinar? Du har hatt to lange tolkningstråder på KG. Mange av brukerne her inne har forsøkt i gi deg råd, tilby tolkning, gi deg støtte på at dette er noe du ikke skal behøve å finne deg. På tross av alle de hyggelige og velmenende og kloke rådene du får, fortsetter å å si nedsettende ting om de som prøver å hjelpe deg - og i tillegg fremstå du så sta som et esel og så dum som et brød og fryktelig utakknemlig. Jeg gidder i hvertfall ikke å skrive mer til deg - du er jo fullstening ute av stand til å kommunisere! Min tolkning av damas handlinger og kommunikasjon: Hun har ikke noe forhold til deg. Hun er ikke interessert i noe forhold til deg. Hun synes du er utrolig frustrerende å kommunisere med; det er derrfor hun kaller deg en pikk. Hvis du velger å sitte og kverullere og være nedlatende overfor folk som faktisk forsøker å hjelpe deg, så værsågod. Men jeg gidder i hvertfall ikke mer. 3
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1912 Skrevet 6. februar 2011 OK Steinar. Da sier jeg meg ferdig med denne tråden, og den andre, for godt. Tolkning av det damen sa/har sag/kommer til å si er vi for lenge siden ferdig med. Sant nok.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1913 Skrevet 6. februar 2011 HÆ? Hva mener du med sånn setninger som det der? Jeg er ikke sarkastisk engang, jeg skjønner ikke hva det er du svarer på, eller hva det er du sier. Utdyp? Ja, det er tydeligvis ikke alle som har like lett for å fatte saker og ting. Hvis jeg sier at at jeg mistenker at du har Aspergers syndrom ... hva tenker/føler du da?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1914 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Min tolkning av damas handlinger og kommunikasjon: Hun har ikke noe forhold til deg. Hun er ikke interessert i noe forhold til deg. Hun synes du er utrolig frustrerende å kommunisere med; det er derrfor hun kaller deg en pikk. Jepp, dette kaller jeg en tolkning Og hvis du skulle utdype dette videre? Endret 6. februar 2011 av Steinar40
Suzy Skrevet 6. februar 2011 #1915 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er tydeligvis ikke alle som har like lett for å fatte saker og ting. Hvis jeg sier at at jeg mistenker at du har Aspergers syndrom ... hva tenker/føler du da? Omtrent det samme som Kate føler nå du sier hun er ei sexfiksert skjøge, tenker jeg. Hvordan er dine følelser mer verdt enn hennes? Og hvorfor er det mer "lov" for deg å spekulere enn andre? Og om du sa at jeg fremsto som om jeg hadde Aspbergers, hadde jeg vel tenkt litt over hva jeg kommuniserte, tenker jeg. Og kanskje sjekket om jeg fremsto slik for andre også.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1916 Skrevet 6. februar 2011 Du har enda ikke svart på spørsmålet. NÅR, og HVA har jeg skrevet som omhandler seksuell unødvendig adferd? Du kan jo slå opp noen av kaffetrakter-innleggene dine her og lese det selv.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1917 Skrevet 6. februar 2011 Hvis jeg sier at at jeg mistenker at du har Aspergers syndrom ... hva tenker/føler du da? Jeg ville ha tenkt "Huff da, er det derfor jeg er som jeg er, alene i min boble, og er det derfor folk har problemer med å kommunisere med meg. Hmmm, kanskje ta en tur til legen?" Også ville jeg kanskje følt takknemlighet for at noen endelig forsto hvorfor jeg var som jeg var!
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1918 Skrevet 6. februar 2011 Du kan jo slå opp noen av kaffetrakter-innleggene dine her og lese det selv. Jeg har ikke oppfattet de kaffetrakter-innleggene som sexfikserte. Kan DU som mener dette komme med de konkrete eksemplene?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1919 Skrevet 6. februar 2011 Omtrent det samme som Kate føler nå du sier hun er ei sexfiksert skjøge, tenker jeg. Hvordan er dine følelser mer verdt enn hennes? Og hvorfor er det mer "lov" for deg å spekulere enn andre? Og om du sa at jeg fremsto som om jeg hadde Aspbergers, hadde jeg vel tenkt litt over hva jeg kommuniserte, tenker jeg. Og kanskje sjekket om jeg fremsto slik for andre også. Hvordan klarte du å få det jeg skrev om at hun gir inntrykket med det hun skriver her av å være sexfiksert ... til å bli "sexfiksert skjøge" som du skriver?
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1920 Skrevet 6. februar 2011 Du kan jo slå opp noen av kaffetrakter-innleggene dine her og lese det selv. Det burde du også Steinar. Også burde du legge spesielt merke til ironi-flaggene. De ser sånn ut: Å det glemte jeg. Så dumt av meg. Du skjønner jo ikke ironi!!! ...og ikke forstår jeg hvordan man kan være sex-fiksert fordi man sier "pisse i en kaffetrakter".
Fremhevede innlegg