Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1881 Skrevet 6. februar 2011 Jeg skrev at du gir (meg) inntrykket av å være sexfiksert her. Og når du så skriver at du har vært gift med en mann som er homofil, så tenker jeg at denne opplevelsen kan være en mulig forklaring eller medvirkende årsak. Det inntrykket er det ingen andre som sitter med. 2
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1882 Skrevet 6. februar 2011 Det inntrykket er det ingen andre som sitter med. Takk, Bernie. Jeg foreksempel ikke for vane å pisse i andres kaffetrakter....
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1883 Skrevet 6. februar 2011 Ja, jeg har aldri påstått noe annet enn at mannfolk sannsynligvis er verre enn kvinnfolk på dette området også. Men det har liksom ingen relevans for meg i dette tilfellet.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1884 Skrevet 6. februar 2011 Jeg skrev at du gir (meg) inntrykket av å være sexfiksert her. Og når du så skriver at du har vært gift med en mann som er homofil, så tenker jeg at denne opplevelsen kan være en mulig forklaring eller medvirkende årsak. Når du kommer med sånne uttalelser som dette her så får jeg bare et enda sterkere inntrykk av at du enten går inn for å misforstå eller bare har glede av å kverulere. Eller så er du ganske enkelt stokk dum. Hvis det er på den måten du hele tiden "misforstår" tolkningsdama og hvis det er med slike utsagn du prøver å kommunisere med henne så har tolkningsdama min fulle og hele sympati for å velge å la være å kommunisere med deg!! 3
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1885 Skrevet 6. februar 2011 Ja, jeg har aldri påstått noe annet enn at mannfolk sannsynligvis er verre enn kvinnfolk på dette området også. Men det har liksom ingen relevans for meg i dette tilfellet. Linken var bare ment for å ha det litt "moro" med å se hva du kom til å svare. Du er veldig forutsigbar. Du burde ha bitt deg merke i setningen: "You don't really love me, you just keep me hangin' on". Har du noen kjærlighetsfølelser for tolkningsdama Steinar? (ooops, det er vel hakket privat, på linje med sex) Det virker ikke sånn. Så hva er vitsen????
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1886 Skrevet 6. februar 2011 Så det du egentlig sier er at du ikke er i stand til å tolke, beregne eller forstå fremtiden. Derfor trenger du råd fra andre, som du ikke vil godta likevel? Jeg har aldri bedt om noe råd her. Når Steinar, skal du forstå at du ikke forstår tolkningsdamen overhodet, at du aldri kommer til å gjøre det, at dette er en særdeles elendig plattform å bygge et forhold på, selv om hun nå skulle snu om og mene og gjøre akkurat som du drømmer om? Har du tenkt deg tanken deg og hun i et forhold der det kommer til en diskusjon om dere skal gjøre dette eller hint, der dere står steilt mot hverandre fordi dere ikke blir enige. Hennes løsning: be deg dra til helvete og din løsning sette seg ned på rævva og vente på at hun forandrer mening. Ja, det kan selvfølgelig bli et problem. Og derfor ønsket jeg altså å kunne prate og kommunisere med henne før det er for sent, for å finne ut av blant annet slike saker. Kan jeg få en detaljert forklaring på hva som skjer den 14. februar dersom hun ikke har mirakuløst snudd om til en forståelsesfull, kommunikativ prinsesse med bare et i tankene (flytte til deg)? Kan jeg få et konkret suksess/feilslått kriterie - dvs. at man sier dersom slik skjer er det suksess og jeg går videre med damen, motsatt så blir hun avskrevet? Eller er det nok en "dersom atte så skal jeg begynne å vurdere om jeg skal begynne å vurdere om jeg skal begynne å vurdere å kutte henne ut?". Hvis det siste ønsker jeg å avslutte min involvering i denne diskusjonen med et bibelvers hentet fra 2. Tim. 2:23. Det kommer ikke til å skje noe spesielt som andre vil merke. Men det som allerede skjer nå, det er at for hver dag som går, så avskriver jeg henne litt mer. Sannsynligheten for at hun er den rette, og for at det skal bli henne og meg i sammen, blir altså mindre i mitt eget hode for hver dag som går.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1887 Skrevet 6. februar 2011 Når du kommer med sånne uttalelser som dette her så får jeg bare et enda sterkere inntrykk av at du enten går inn for å misforstå eller bare har glede av å kverulere. Eller så er du ganske enkelt stokk dum. Hvis det er på den måten du hele tiden "misforstår" tolkningsdama og hvis det er med slike utsagn du prøver å kommunisere med henne så har tolkningsdama min fulle og hele sympati for å velge å la være å kommunisere med deg!! Det er jo forsåvidt derfor tråden eksisterer. For å se på alternative mulige årsaker til hvorfor saker og ting er som de er.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1888 Skrevet 6. februar 2011 Kommentere det jeg skrev, kanskje? Forklare meg hvorfor du har sånt et forkvaklet syn på meg?
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1889 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har aldri bedt om noe råd her. At du ikke har bedt om råd (bare tolkninger og synspunkter *kremt*) betyr ikke at du ikke trenger råd.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1890 Skrevet 6. februar 2011 Kommentere det jeg skrev, kanskje? Forklare meg hvorfor du har sånt et forkvaklet syn på meg? Han har bare et forkvaklet syn på kvinner, forhold og sex generelt.
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1891 Skrevet 6. februar 2011 Det er jo forsåvidt derfor tråden eksisterer. For å se på alternative mulige årsaker til hvorfor saker og ting er som de er. For å se på??? Hva skal du med det?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1892 Skrevet 6. februar 2011 Linken var bare ment for å ha det litt "moro" med å se hva du kom til å svare. Du er veldig forutsigbar. Du burde ha bitt deg merke i setningen: "You don't really love me, you just keep me hangin' on". Ja, alle kan ikke være like karismatiske vettu hehe Har du noen kjærlighetsfølelser for tolkningsdama Steinar? (ooops, det er vel hakket privat, på linje med sex) Det virker ikke sånn. Så hva er vitsen???? I denne situasjonen håper jeg bare på at hun gjør de rette valgene. Også for sin egen del.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1893 Skrevet 6. februar 2011 Det inntrykket er det ingen andre som sitter med. Dette kan jeg skrive under på. Jeg ser på KateW som en frigjort dame (et lite forbilde i så måte til og med), men sexfiksert? Nei. Rett fra levra? Ja. Men siden nå Steinar tillater seg å karakterisere andre, hva tenker jeg om Steinar ...
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1894 Skrevet 6. februar 2011 Han har bare et forkvaklet syn på kvinner, forhold og sex generelt. Jeg vet jo det, jeg vil bare høre Steinar si hva han faktisk mener. SÅ kanskje jeg forstår tolkningsdama bedre...
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1895 Skrevet 6. februar 2011 Dette kan jeg skrive under på. Jeg ser på KateW som en frigjort dame (et lite forbilde i så måte til og med), men sexfiksert? Nei. Rett fra levra? Ja. Men siden nå Steinar tillater seg å karakterisere andre, hva tenker jeg om Steinar ... Wow, Takk BLondie!
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1896 Skrevet 6. februar 2011 Kommentere det jeg skrev, kanskje? Forklare meg hvorfor du har sånt et forkvaklet syn på meg? Det sier seg jo selv. Det kommer ene og alene av den skrive-"stilen" du har her.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1897 Skrevet 6. februar 2011 Det sier seg jo selv. Det kommer ene og alene av den skrive-"stilen" du har her. Ok, skal være tydelig. Hva er det som gjør at du mener jeg har en så frivol skrivemåte, at du føler trang til å årsaksforklare det med at jeg var gift?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1898 Skrevet 6. februar 2011 For å se på??? Hva skal du med det? Hvem vet? Kunne jo være at jeg fikk en aha-opplevelse av det.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1899 Skrevet 6. februar 2011 Men siden nå Steinar tillater seg å karakterisere andre, hva tenker jeg om Steinar ... Ellers takk, men jeg har allerede fått nok av lite konstruktive diagnose-påstander her hehe
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1900 Skrevet 6. februar 2011 Ok, skal være tydelig. Hva er det som gjør at du mener jeg har en så frivol skrivemåte, at du føler trang til å årsaksforklare det med at jeg var gift? Jeg prøver alltid å årsaksforklare alt som ikke er entydig. Det er bare sånn hue mitt funker
Fremhevede innlegg