Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1861 Skrevet 6. februar 2011 Nei. Det er akkurat sånn det ikke er. For meg. Da har du ikke innsett det ennå.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1862 Skrevet 6. februar 2011 = du burde som et mannfolk ikke vært interessert i å holde det gående med en slik dame så lenge! (men du er jo ikke som andre menn - du forstår vel kanskje ikke dem heller) Jeg mente at mannfolk generelt sett ikke er interessert i andres problemer.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1863 Skrevet 6. februar 2011 Jeg mente at mannfolk generelt sett ikke er interessert i andres problemer. De mannfolkene jeg har vært borti har vært interessert i andres problemer, men da mener jeg å løse problemene. Men enig i at mannfolk stort sett ikke er interessert i å høre på personer som nekter å løse problemene sine.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1864 Skrevet 6. februar 2011 Da har du ikke innsett det ennå. Den som trenger å innse noe her er deg. Hvorfor tror du alle vi andre (kvinner og menn) klarer å kommunisere med hverandre, men du ikke klarer å kommunisere med noen av oss?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1865 Skrevet 6. februar 2011 De mannfolkene jeg har vært borti har vært interessert i andres problemer, men da mener jeg å løse problemene. Men enig i at mannfolk stort sett ikke er interessert i å høre på personer som nekter å løse problemene sine. Mannfolk prater stort sett bare med kvinner om sine problemer. Dette er tilogmed vitenskaplig bevist. Og som en mann ser ingen grunn til å betvile dette faktum.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1866 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Den som trenger å innse noe her er deg. Hvorfor tror du alle vi andre (kvinner og menn) klarer å kommunisere med hverandre, men du ikke klarer å kommunisere med noen av oss? Syns vi kommuniserer i vilden sky her jeg Og hadde en viss person vært halvparten, så hadde det ikke vært noe problem. Endret 6. februar 2011 av Steinar40
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #1867 Skrevet 6. februar 2011 Den som trenger å innse noe her er deg. Hvorfor tror du alle vi andre (kvinner og menn) klarer å kommunisere med hverandre, men du ikke klarer å kommunisere med noen av oss? ...fordi han lever i en boble? Kan hende vi andre lever i en boble også. Men det er den store boblen som kalles den virkelige verden!! Der vi lever med andre mennesker, forholder oss til gleder og problemer sammen og hvor vi snakker sammen med andre mennesker. Hvor livet går opp og ned, og vi gjør feil, vi er langt fra perfekte. Puhhh... Å nå er det på tide å kutte ut denne tråden for meg. En ting har jeg lært her! Her ute i bobla mi er det godt å være! Og uansett hva Steinar nå sarkastisk vil si om det så betyr det ingenting hva han mener om mitt og andres liv (og da tenker jeg spesielt på alle de fine damene som har bidratt her). For vi har ihvertfall et liv!! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1868 Skrevet 6. februar 2011 Syns vi kommuniserer i vilden sky her jeg Og hadde en viss person vært halvparten, så hadde det ikke vært noe problem. Hadde du klart å kommunisere med oss andre hadde "Tolkningssak" endt på side 1. Her har det blitt mange hundre sider, noe som beviser at du ikke er i stand til å kommunisere og i hvertfall ikke forstå og ta til deg det som er sagt. Hadde du kunnet kommunisere i det hele tatt hadde vel "Tolkningssak" aldri en gang blitt startet. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1869 Skrevet 6. februar 2011 Mannfolk prater stort sett bare med kvinner om sine problemer. Dette er tilogmed vitenskaplig bevist. Og som en mann ser ingen grunn til å betvile dette faktum. Kan du komme med en link til det?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1870 Skrevet 6. februar 2011 Kan du komme med en link til det? Nei, ikke for øyeblikket. Men det var en amerikansk undersøkelse etter hva jeg forsto.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1871 Skrevet 6. februar 2011 (endret) En ting har jeg lært her! Her ute i bobla mi er det godt å være! Og uansett hva Steinar nå sarkastisk vil si om det så betyr det ingenting hva han mener om mitt og andres liv (og da tenker jeg spesielt på alle de fine damene som har bidratt her). For vi har ihvertfall et liv!! Sant nok. Du lever i ditt liv og jeg lever i mitt liv. Og så lenge vi ikke lever i sammen så har våre liv fint lite med hverandre å gjøre. Hovedsaken for deg er at du er fornøyd. Og hovedsaken for meg er at jeg er fornøyd (eller ikke) - helt uavhengig av hva du måtte mene om den saken. Endret 6. februar 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1872 Skrevet 6. februar 2011 Hadde du klart å kommunisere med oss andre hadde "Tolkningssak" endt på side 1. Her har det blitt mange hundre sider, noe som beviser at du ikke er i stand til å kommunisere og i hvertfall ikke forstå og ta til deg det som er sagt. Hadde du kunnet kommunisere i det hele tatt hadde vel "Tolkningssak" aldri en gang blitt startet. Tja, man må faktisk være to for å kunne kommunisere.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1873 Skrevet 6. februar 2011 Jeg vil tro at det å være gift med en homofil mann ikke vil være helt bra for selvfølelsen. Og hva har det med det du kaller min sexfiksering å gjøre?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1874 Skrevet 6. februar 2011 Og hva har det med det du kaller min sexfiksering å gjøre? Som sagt, det å finne ut at mannen er homofil vil selvfølgelig ikke være helt bra for selvfølelsen til en som selv er heterofil. Og ettersom homofili dreier seg om seksuell legning så sier det seg da selv at hovedfokus for problemene vil ligge der.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1875 Skrevet 6. februar 2011 Nei, det er ikke det du sa tidligere. Du kommenterte min unaturlige seksualitet. At jeg var overfiksert på sex. Noe jeg ikke er. Dog lurer jeg på HVORFOR du trakk den konklusjonen.
Gjest Blondie65 Skrevet 6. februar 2011 #1876 Skrevet 6. februar 2011 Alt man har er sannsynlighetsberegning. Som riktignok ga en for dårlig verdi i dette spesielle tilfellet. Så det du egentlig sier er at du ikke er i stand til å tolke, beregne eller forstå fremtiden. Derfor trenger du råd fra andre, som du ikke vil godta likevel? Når Steinar, skal du forstå at du ikke forstår tolkningsdamen overhodet, at du aldri kommer til å gjøre det, at dette er en særdeles elendig plattform å bygge et forhold på, selv om hun nå skulle snu om og mene og gjøre akkurat som du drømmer om? Har du tenkt deg tanken deg og hun i et forhold der det kommer til en diskusjon om dere skal gjøre dette eller hint, der dere står steilt mot hverandre fordi dere ikke blir enige. Hennes løsning: be deg dra til helvete og din løsning sette seg ned på rævva og vente på at hun forandrer mening. Kan jeg få en detaljert forklaring på hva som skjer den 14. februar dersom hun ikke har mirakuløst snudd om til en forståelsesfull, kommunikativ prinsesse med bare et i tankene (flytte til deg)? Kan jeg få et konkret suksess/feilslått kriterie - dvs. at man sier dersom slik skjer er det suksess og jeg går videre med damen, motsatt så blir hun avskrevet? Eller er det nok en "dersom atte så skal jeg begynne å vurdere om jeg skal begynne å vurdere om jeg skal begynne å vurdere å kutte henne ut?". Hvis det siste ønsker jeg å avslutte min involvering i denne diskusjonen med et bibelvers hentet fra 2. Tim. 2:23.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1877 Skrevet 6. februar 2011 Nei, det er ikke det du sa tidligere. Du kommenterte min unaturlige seksualitet. At jeg var overfiksert på sex. Noe jeg ikke er. Dog lurer jeg på HVORFOR du trakk den konklusjonen. Jeg skrev at du gir (meg) inntrykket av å være sexfiksert her. Og når du så skriver at du har vært gift med en mann som er homofil, så tenker jeg at denne opplevelsen kan være en mulig forklaring eller medvirkende årsak.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1879 Skrevet 6. februar 2011 Sant nok. Du lever i ditt liv og jeg lever i mitt liv. Og så lenge vi ikke lever i sammen så har våre liv fint lite med hverandre å gjøre. Hovedsaken for deg er at du er fornøyd. Og hovedsaken for meg er at jeg er fornøyd (eller ikke) - helt uavhengig av hva du måtte mene om den saken. Fordelen for Lizzee er at hun kan leve i en verden med mange andre.' Mens din verden er bare DEG DEG DEG DEG DEG....
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1880 Skrevet 6. februar 2011 Jeg skrev at du gir (meg) inntrykket av å være sexfiksert her. Og når du så skriver at du har vært gift med en mann som er homofil, så tenker jeg at denne opplevelsen kan være en mulig forklaring eller medvirkende årsak. Jeg var gift med denne mannen for over ti år siden. Dog hadde han andre issues som var langt verre for meg, enn at han var homofil, når det kom til meg og måten han behandlet meg på. Dette er over ti år siden, jeg har bearbeidet dette, kommet meg videre og lar ikke dette prege meg nå. Jeg nevnte ham som et eksempel på hvordan forhold som er "Fornuftige på overflaten" ikke alltid er det for de som lever i det. Og for å vise deg at man GÅR VIDERE. Jeg er ikke sexfiksert. Jeg er GLAD i sex, jeg har sex med menn jeg er i forhold med. Jeg snakker ikke om private ting med andre, jeg holder det seksuelle til dem jeg har det med. 3
Fremhevede innlegg