EmmaW Skrevet 5. februar 2011 #1821 Skrevet 5. februar 2011 Jeg oppfattet at hennes separasjon var starten på vår fremtid i sammen. Det var inntrykket hun ga meg den gangen. Ellers hadde jeg selvfølgelig aldri blitt med på det. Dvs det inntrykket varte ikke så lenge. Og derfor havnet jeg her etter et lengre avbrekk oss imellom. Men så kontaktet hun meg igjen etter et par måneder. Og da fortsatte surret. Jeg vil ikke kalle slik oppførsel normal, men jeg kan være enig med deg i at det sikkert ikke er uvanlig. Uansett er det uakseptabelt å føre andre bak lyset over lengre tid. I mine øyne er det utilgivelig. Og når det gjelder andre tråder her som dør ut, så kan jo grunnen like godt være at de gir opp og går tilbake til gamle "synder"? Noe jeg ikke kommer til å gjøre. Unnskyld Mr.Stein(ar) i glasshuset, ser du hva du skriver her? Ja, QueenPenelope har tydeligvis mer enn nok med sine egne problemer. Det viser seg alltid at det er mye lettere å gi andre råd enn å følge rådene selv. QueenP har vært i et stabilt forhold i SEKSTEN år, og har barn med denne mannen. Grunnen til at hun ikke bare løper ut av forholdet er at hun ikke vil gjøre noe overilet, og hun vil nok også gjøre dette på mest ryddig vis. Sånn sett gjør hun det samme som du (mener du) gjør - sørger for "closure" i en vanskelig situasjon. Hun er ihvertfall moralsk og medmenneskelig nok til å rydde opp i situasjonen. Åh, skulle ønske det var mulig å gi minuspoeng på innlegg... 2
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1822 Skrevet 5. februar 2011 Hvis du mener at QueenPenelope har for mye problemer til å gi DEG råd, så sier du samtidig at du faktisk TRENGER råd. Nei, det mener jeg ikke, men det er tydelig at hun ikke er interessert i råd selv. Hvorfor hører du da ikke på et jævla råd du får, Steinar? Denne tråden går egentlig IKKE ut på at jeg skal få praktiske råd. Det jeg er mest interessert i er å få ulike forklaringer til hvorfor denne (tolknings)dama tenker, føler og reagerer som hun faktisk gjør i denne situasjonen.
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1823 Skrevet 5. februar 2011 Unnskyld Mr.Stein(ar) i glasshuset, ser du hva du skriver her? Jeg er i hvertfall ikke hovedsynderen på det området! QueenP har vært i et stabilt forhold i SEKSTEN år, og har barn med denne mannen. Grunnen til at hun ikke bare løper ut av forholdet er at hun ikke vil gjøre noe overilet, og hun vil nok også gjøre dette på mest ryddig vis. Sånn sett gjør hun det samme som du (mener du) gjør - sørger for "closure" i en vanskelig situasjon. Hun er ihvertfall moralsk og medmenneskelig nok til å rydde opp i situasjonen. Åh, skulle ønske det var mulig å gi minuspoeng på innlegg... Ja, får virkelig håpe at hun rydder opp på en moralsk og medmenneskelig måte. Jeg har altså sett hvordan det kan bli ellers. Ingen kommer seg videre i livet. Spesielt ille blir det når man surrer andre folk oppi det hele også.
Gjest Sobril Skrevet 5. februar 2011 #1824 Skrevet 5. februar 2011 Nei, det mener jeg ikke, men det er tydelig at hun ikke er interessert i råd selv. Denne tråden går egentlig IKKE ut på at jeg skal få praktiske råd. Det jeg er mest interessert i er å få ulike forklaringer til hvorfor denne (tolknings)dama tenker, føler og reagerer som hun faktisk gjør i denne situasjonen. Hvor mange ganger har du fått det i klartekst? HUN VIL IKKE HA DEG!!!
EmmaW Skrevet 5. februar 2011 #1825 Skrevet 5. februar 2011 Nei, det mener jeg ikke, men det er tydelig at hun ikke er interessert i råd selv. Råd fra deg er det ingen her som er interessert i, min gode venn. Det jeg er mest interessert i er å få ulike forklaringer til hvorfor denne (tolknings)dama tenker, føler og reagerer som hun faktisk gjør i denne situasjonen. Og du har fått en hel haug forklaringer, og velmente, meget gode råd på kjøpet, men du blåser en lang marsj i alt. Så lenge du ikke får den forklaringen du VIL ha, så er alt vi sier feil og irrelevant. Jeg er i hvertfall ikke hovedsynderen på det området! It takes two to tango. Om hun ikke klarer å handle riktig, hvorfor dilter du da bare etter og roter situasjonen til ytterligere? Som det ble sagt tidligere; Grow an effin´ spine.
Gjest Sobril Skrevet 5. februar 2011 #1826 Skrevet 5. februar 2011 Jeg er i hvertfall ikke hovedsynderen på det området! Ja, får virkelig håpe at hun rydder opp på en moralsk og medmenneskelig måte. Jeg har altså sett hvordan det kan bli ellers. Ingen kommer seg videre i livet. Spesielt ille blir det når man surrer andre folk oppi det hele også. Hehe. Jeg sitter faktisk og ler høyt (det er ikke kødd engang). Det er jammen fint at du er så flink til å forstå livet og hvordan man skal komme seg videre. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1827 Skrevet 5. februar 2011 Ja, QueenPenelope har tydeligvis mer enn nok med sine egne problemer. Det viser seg alltid at det er mye lettere å gi andre råd enn å følge rådene selv. Hallo? Hvordan får du dette til å handle om QP sine problemer? Hun følger sine egne råd hun, akkurat som alle oss andre. Vi andre forstår at når noen ber oss dra til helvete så betyr det faktisk at man ikke er noe å samle på. I hvert fall er det slik med meg at hvis noen ber meg dra til H så må de be om unnskyldning før jeg gidder ha noe mer med dem å gjøre. Når dette dra til H kommer etter at jeg ikke har danset etter deres egosentriske pipe så blir behovet for beklager fra dem desto større. Men i motsetning til deg betyr det at vi ikke vil ha noe mer med noen å gjøre at vi begynner på resten av vårt liv uten denne personen. Vi sitter ikke å venter på en beklagelse som aldri kommer.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1828 Skrevet 5. februar 2011 Alle andre enn Steinar kommer med gulkorn etter gullkorn. Det er spesiellt å ha så lite erfaring og samtidig være så bastant som han er, Jeg begynner å bli lei av det gamle mølet, så er jeg interessert i svar på følgende spørsmål: Hvordan ble dere kjent? Når møttes dere sist? Har dere hatt sex? Har du en diagnose?
Gjest Sobril Skrevet 5. februar 2011 #1829 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Alle andre enn Steinar kommer med gulkorn etter gullkorn. Det er spesiellt å ha så lite erfaring og samtidig være så bastant som han er, Jeg begynner å bli lei av det gamle mølet, så er jeg interessert i svar på følgende spørsmål: Hvordan ble dere kjent? I mange år Når møttes dere sist? Før separasjonen Har dere hatt sex? PRIVAT Har du en diagnose? du aner virkelig ikke hva du snakker om (tok meg den frihet å svare på Steinars vegne :gjeiper: ) Endret 5. februar 2011 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1830 Skrevet 5. februar 2011 (tok meg den frihet å svare på Steinars vegne :gjeiper: ) Søren også! Steinar har gjort seg til latter for hele kvinneguiden i over et år nå, så da skjønner jeg ikke hvorfor han skal knipe igjen på de siste relevante faktaene.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1831 Skrevet 6. februar 2011 Søren også! Steinar har gjort seg til latter for hele kvinneguiden i over et år nå, så da skjønner jeg ikke hvorfor han skal knipe igjen på de siste relevante faktaene. Om jeg har dummet meg ut eller ikke her på KG er ingenting som interesserer meg. Jeg holder nå på å trekke mine konklusjoner utifra de faktiske forhold slik jeg har opplevd dem. Hun har fått de sjansene hun skulle få. Og jeg har gjort mitt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1832 Skrevet 6. februar 2011 Om jeg har dummet meg ut eller ikke her på KG er ingenting som interesserer meg. Jeg holder nå på å trekke mine konklusjoner utifra de faktiske forhold slik jeg har opplevd dem. Hun har fått de sjansene hun skulle få. Og jeg har gjort mitt. Hun har fått de sjansene hun ikke skulle få, og du har gjort ting du ikke burde gjort tenker jeg vi sier. 2
Cava Queen Skrevet 6. februar 2011 #1833 Skrevet 6. februar 2011 Det jeg er mest interessert i er å få ulike forklaringer til hvorfor denne (tolknings)dama tenker, føler og reagerer som hun faktisk gjør i denne situasjonen. Men kjære vene.... du har fått svært likelydende forklaringer fra veldig mange i løpet av 1,5 år. Du må derfor ha veldig tungt for det så lenge du fortsatt ønsker forklaringer her. Hva er det du ikke har forstått?? Og hvis det er slik at du etter 1,5 år med innlegg her på KG sier at forklaringen på at du ikke forstår er at ingen kan forstå kvinnfolk. Hvorfor startet du da heller ikke en tråd hvor du ba om tolkninger og forklaringer på et rent mannfolk-forum????? Så kunne du ha funnet ut hvordan mannfolk ville ha reagert på din situasjon. 2
Cava Queen Skrevet 6. februar 2011 #1834 Skrevet 6. februar 2011 Hun har fått de sjansene hun ikke skulle få, og du har gjort ting du ikke burde gjort tenker jeg vi sier. Ja så enkelt er det!!!
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1835 Skrevet 6. februar 2011 Hun har fått de sjansene hun ikke skulle få, og du har gjort ting du ikke burde gjort tenker jeg vi sier. Etterpåklokskapen er alltid den mest eksakte vitenskap. Og det sier seg selv at hvis jeg hadde visst at resultatet ikke kom til å ende positivt, så hadde jeg ikke gjort noe som helst. Problemet er bare at man aldri VET dette på forhånd. Man VET det bare etterpå. Alt man har er sannsynlighetsberegning. Som riktignok ga en for dårlig verdi i dette spesielle tilfellet.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1836 Skrevet 6. februar 2011 Og hvis det er slik at du etter 1,5 år med innlegg her på KG sier at forklaringen på at du ikke forstår er at ingen kan forstå kvinnfolk. Hvorfor startet du da heller ikke en tråd hvor du ba om tolkninger og forklaringer på et rent mannfolk-forum????? Så kunne du ha funnet ut hvordan mannfolk ville ha reagert på din situasjon. Problemet er at mannfolk ikke forstår kvinnfolk i det hele tatt. De eneste som har en viss mulighet til å kunne "forstå" ei kvinne er altså andre kvinner. Og med "forstå" så mener jeg da utifra hvordan kvinner kunne ha reagert i en tilsvarende situasjon selv.
Cava Queen Skrevet 6. februar 2011 #1837 Skrevet 6. februar 2011 Etterpåklokskapen er alltid den mest eksakte vitenskap. Og det sier seg selv at hvis jeg hadde visst at resultatet ikke kom til å ende positivt, så hadde jeg ikke gjort noe som helst. Problemet er bare at man aldri VET dette på forhånd. Man VET det bare etterpå. Alt man har er sannsynlighetsberegning. Som riktignok ga en for dårlig verdi i dette spesielle tilfellet. Denne dama viste tidlig at hun var et råttent egg. Så her er det ikke snakk om at man bare vet etterpå (1,5 år etter). Slik du har beskrevet dama har man visst det fra dag 1. For du har jo hele tiden her på KG fremstilt dama som et problem!!! Så det er vanskelig å se hvor denne etterpåklokskapen skal komme fra. Men hvis det får det til å virke lettere for deg å unskylde din oppførsel og alt du har tillatt på at du ikke kunne vite på forhånd - så vær så god. Men det blir noe dumt, da du hele tiden her har vist at det motsatte er tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1838 Skrevet 6. februar 2011 Etterpåklokskapen er alltid den mest eksakte vitenskap. Og det sier seg selv at hvis jeg hadde visst at resultatet ikke kom til å ende positivt, så hadde jeg ikke gjort noe som helst. Problemet er bare at man aldri VET dette på forhånd. Man VET det bare etterpå. Alt man har er sannsynlighetsberegning. Som riktignok ga en for dårlig verdi i dette spesielle tilfellet. Man skal ikke kimse av sannsynlighetsberegninger. På et 99,99% signifikansnivå kunne vi allerede før den første tråden ble opprettet vite at hun ikke var interessert, så jeg skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal utfordre skjebnen. (nei, jeg tror ikke på skjebnen brukte dette kun som et utrykk). Etterpåklokskap er for øvrig et utrykk man bruker om folk som ikke forstår feilene de gjør før det er for sent. 2
Cava Queen Skrevet 6. februar 2011 #1839 Skrevet 6. februar 2011 Problemet er at mannfolk ikke forstår kvinnfolk i det hele tatt. De eneste som har en viss mulighet til å kunne "forstå" ei kvinne er altså andre kvinner. Og med "forstå" så mener jeg da utifra hvordan kvinner kunne ha reagert i en tilsvarende situasjon selv. Neimen, du kunne jo fått et innblikk i hva andre menn ville ha gjort i din situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1840 Skrevet 6. februar 2011 Problemet er at mannfolk ikke forstår kvinnfolk i det hele tatt. De eneste som har en viss mulighet til å kunne "forstå" ei kvinne er altså andre kvinner. Og med "forstå" så mener jeg da utifra hvordan kvinner kunne ha reagert i en tilsvarende situasjon selv. Rettelse: Problemet er at Steinar ikke forstår kvinnfolk i det hele tatt. De fleste menn er gode på å forstå kvinner. Og med "forstå" så mener jeg da utifra hvordan kvinner kunne ha reagert i en tilsvarende situasjon selv.
Fremhevede innlegg