Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1801 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Nei. Det hun egentlig sier er at hun ikke vil oppføre seg som deg. Hun sier det jo i klartekst. Er det mulig å misforstå så mye som du gjør? Herregud. Det hun prøvde å si var at hun ikke ville oppføre seg som deg! Hun ville med andre ord ikke oppføre seg som en dørmatte. Det er bare det at 'QueenPenelope' er ikke i min situasjon. Hun er derimot i akkurat samme situasjon som 'Tolkningsdama' var, og fortsatt er i. Nettopp fordi hun aldri har klart å bestemme seg selv. Endret 5. februar 2011 av Steinar40
Cava Queen Skrevet 5. februar 2011 #1802 Skrevet 5. februar 2011 Det hun prøvde å si var at hun ikke ville oppføre seg som deg! Hun ville med andre ord ikke oppføre seg som en dørmatte. Det er litt morsomt at Steinar misforstår. Han tror at tolkningsdamas oppførsel er sin egen!!
Cava Queen Skrevet 5. februar 2011 #1803 Skrevet 5. februar 2011 Det som i hvert fall ikke kommer til å fungere er at hun bare kan kontakte meg når hun føler for det. Og pengene mine kan hun glemme selvfølgelig. Og hva med det at hun lever sitt liv, bor der hun bor og lar ¨livet gå videre uten å tenke så mye på deg? Det gidder du ikke kommentere? Du håper bare på at hun skal ha det ille og ikke klare å fungere fordi hun ikke kan kontakte deg og ha tilgang til dine penger. Hadde du blitt litt skuffet hvis det gikk bra med henne - uten deg? Nei. Det jeg sier er at det ikke er en sunn og frisk oppførsel å bruke så sinnssykt lang tid på å bestemme seg, og så overhodet ikke klare å kommunisere det engang. Og da istedet påstå det helt motsatte. Og tenk om det er slik at hun bare ikke vil kommunisere med deg? ....ta hintet da Steinar. Du innrømmer jo selv at du du ikke forstår noen av kvinnene her på KG. Og at ingen forstår deg. Og at det er kul umulig å kommunisere med kvinnfolk. Er det da rart at det ikke fungerer i kommunikasjonen med tolkningsdama heller? Og hvor er fellesnevneren? JO DEG!!!!
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1804 Skrevet 5. februar 2011 Og hva med det at hun lever sitt liv, bor der hun bor og lar ¨livet gå videre uten å tenke så mye på deg? Det gidder du ikke kommentere? Du håper bare på at hun skal ha det ille og ikke klare å fungere fordi hun ikke kan kontakte deg og ha tilgang til dine penger. Hadde du blitt litt skuffet hvis det gikk bra med henne - uten deg? Jeg ønsker ingen å ha det vondt i dette livet. Men jeg tror hun hadde fått det bedre i sammen med meg. Men når vi ikke har kontakt lenger så blir ikke det noe problem for meg uansett. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Og tenk om det er slik at hun bare ikke vil kommunisere med deg? ....ta hintet da Steinar. Du innrømmer jo selv at du du ikke forstår noen av kvinnene her på KG. Og at ingen forstår deg. Og at det er kul umulig å kommunisere med kvinnfolk. Er det da rart at det ikke fungerer i kommunikasjonen med tolkningsdama heller? Og hvor er fellesnevneren? JO DEG!!!! Som sagt, ingen mann forstår kvinner. Ingen kvinner forstår en mann. Og intet individ forstår et annet individ. Så vanskelig er det faktisk.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. februar 2011 #1805 Skrevet 5. februar 2011 [quote name='Steinar40' timestamp='1296921366' post='88623 Som sagt, ingen mann forstår kvinner. Ingen kvinner forstår en mann. Og intet individ forstår et annet individ. Så vanskelig er det faktisk.
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1806 Skrevet 5. februar 2011 Pisspreik. Min mann forstår meg utmerket og vice versa. Du forstår ikke kvinner, og stort sett ingen forstår deg. Sånn kan man konkludere etter denne tragiske tråden (og nei, jeg har ikke glemt tråd nr 1). Man forstår hverandre bare til en viss grad. Samme hva du måtte tro.
Bernina Skrevet 5. februar 2011 #1807 Skrevet 5. februar 2011 Som sagt, ingen mann forstår kvinner. Ingen kvinner forstår en mann. Og intet individ forstår et annet individ. Så vanskelig er det faktisk. Hvis det er din påstand: hvorfor i helvete spør du om hvorfor tolkningsdama er så vanskelig å forstå??????????
Bernina Skrevet 5. februar 2011 #1808 Skrevet 5. februar 2011 Man forstår hverandre bare til en viss grad. Samme hva du måtte tro. Nei: du forstår bare andre til en viss grad.
Bernina Skrevet 5. februar 2011 #1809 Skrevet 5. februar 2011 Jeg ønsker ingen å ha det vondt i dette livet. Men jeg tror hun hadde fått det bedre i sammen med meg. Hvordan kan du som ikke forstår kvinner ha noe begrep om hva som er best?????
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1810 Skrevet 5. februar 2011 Hvordan kan du som ikke forstår kvinner ha noe begrep om hva som er best????? Man kan aldri vite noe som helst før det er for sent. Jeg sier bare hva jeg tror. Og føler.
Bernina Skrevet 5. februar 2011 #1811 Skrevet 5. februar 2011 Man kan aldri vite noe som helst før det er for sent. Hvis du GJØR noe før det er for sent så slipper du det vet du. Jeg vet masse jeg, og har hatt gode forhold, nettopp fordi jeg gjorde valg og bestemte selv, før det var for sent. Menmen... lykke på reisa Steinar!! Jeg skal sjekke inn her og se hva som er status 14. februar. Nå gidder jeg faktisk ikke høre mer på pjattet ditt.
EmmaW Skrevet 5. februar 2011 #1812 Skrevet 5. februar 2011 Det er langt ifra usannsynlig at hun tenker sånn. Men isåfall kommer hun etterhvert til å forstå at dette ikke fungerer som tenkt lenger. Derfor lurer jeg nesten på hvor dum det går an å bli. Men det er tydeligvis ingen grenser. Er hun dum bare fordi hun velger deg bort? Og hvem var der som hadde tenkt ut hvordan det ideelt sett skulle fungere? Du? Nei, det er forsåvidt sant. Men det som ikke er en sunn og frisk oppførsel, det er når man bare sier at man skal gjøre noe som man overhodet ikke tenker å gjøre. Det der er helt normal oppførsel. Om du ikke har skjønt det for lenge siden (og det vet vi at du ikke har), så ombestemmer folk seg hele tiden. Forutsetningene for forholdet kan endre seg, kanskje har hun til og med truffet en annen mann som passer bedre sammen med henne? Skulle hun da droppet den andre mannen bare fordi hun opprinnelig hadde tenkt å innlede et forhold med deg? Selv tråder om langvarige forhold som er i ferd med å gå i oppløsning av en eller annen grunn, dør ut av seg selv etter et visst antall sider. Dette fordi flertallet brukere/gjester på KG er i stand til å ta til seg rådene de selv spør om, og lagrer disse på minnet. Dette SKJER ikke i ditt tilfelle. Skulle man gått igjennom tolkningstrådene og laget et sammendrag, så er det de samme argumentene og motargumentene som går igjen HELE tiden. 2
Gjest Purple Haze Skrevet 5. februar 2011 #1813 Skrevet 5. februar 2011 Man forstår hverandre bare til en viss grad. Samme hva du måtte tro. Du er så utrolig arrogant og full av deg selv. Der sitter du, en mann uten erfaring fra forhold, og uttaler deg bastant om mitt forhold, som du ikke aner noen ting om. Jeg har mye mer erfaring fra parforhold enn du noen gang kan drømme om å få, så kom ikke her med de bedrevitende svarene dine. Her forstår vi hverandre helt utmerket, ingen kaller hverandre stygge ting, og vi har respekt for hverandre. Dessuten kommuniserer vi helt topp med hverandre. Hvorfor spør du i det hele tatt om tolkning, som later til å vite og kunne alt selv? 2
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1814 Skrevet 5. februar 2011 Siden QueenPenelope har sagt opp jobben som ticker ansvarlig har jeg overtatt. Jeg gjør deg ettertrykkelig oppmerksom på Steinar at tickeren blir ikke fjernet før du har gitt opp damen. Dette for at du skal selv se hva slags skitt du presenterer med datoer og dritt som du endrer om igjen og om igjen.
Neutral Skrevet 5. februar 2011 #1815 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Vet ikke hva som er mest trasig; At Steinar aldri kan gi opp denne dama, eller at dere tydeligvis har gjentatt dere selv i over 1 1/2 år i to tråder på Kvinneguiden.. Endret 5. februar 2011 av Neutral
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1816 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Er hun dum bare fordi hun velger deg bort? Og hvem var der som hadde tenkt ut hvordan det ideelt sett skulle fungere? Du? Jeg oppfattet at hennes separasjon var starten på vår fremtid i sammen. Det var inntrykket hun ga meg den gangen. Ellers hadde jeg selvfølgelig aldri blitt med på det. Dvs det inntrykket varte ikke så lenge. Og derfor havnet jeg her etter et lengre avbrekk oss imellom. Men så kontaktet hun meg igjen etter et par måneder. Og da fortsatte surret. Det der er helt normal oppførsel. Om du ikke har skjønt det for lenge siden (og det vet vi at du ikke har), så ombestemmer folk seg hele tiden. Forutsetningene for forholdet kan endre seg, kanskje har hun til og med truffet en annen mann som passer bedre sammen med henne? Skulle hun da droppet den andre mannen bare fordi hun opprinnelig hadde tenkt å innlede et forhold med deg? Selv tråder om langvarige forhold som er i ferd med å gå i oppløsning av en eller annen grunn, dør ut av seg selv etter et visst antall sider. Dette fordi flertallet brukere/gjester på KG er i stand til å ta til seg rådene de selv spør om, og lagrer disse på minnet. Dette SKJER ikke i ditt tilfelle. Skulle man gått igjennom tolkningstrådene og laget et sammendrag, så er det de samme argumentene og motargumentene som går igjen HELE tiden. Jeg vil ikke kalle slik oppførsel normal, men jeg kan være enig med deg i at det sikkert ikke er uvanlig. Uansett er det uakseptabelt å føre andre bak lyset over lengre tid. I mine øyne er det utilgivelig. Og når det gjelder andre tråder her som dør ut, så kan jo grunnen like godt være at de gir opp og går tilbake til gamle "synder"? Noe jeg ikke kommer til å gjøre. Endret 5. februar 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1817 Skrevet 5. februar 2011 Hvis du GJØR noe før det er for sent så slipper du det vet du. Jeg vet masse jeg, og har hatt gode forhold, nettopp fordi jeg gjorde valg og bestemte selv, før det var for sent. Menmen... lykke på reisa Steinar!! Jeg skal sjekke inn her og se hva som er status 14. februar. Nå gidder jeg faktisk ikke høre mer på pjattet ditt. Flott for deg at du har gjort de riktige valgene og vært så fornuftig da.
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1818 Skrevet 5. februar 2011 Du er så utrolig arrogant og full av deg selv. Der sitter du, en mann uten erfaring fra forhold, og uttaler deg bastant om mitt forhold, som du ikke aner noen ting om. Jeg har mye mer erfaring fra parforhold enn du noen gang kan drømme om å få, så kom ikke her med de bedrevitende svarene dine. Her forstår vi hverandre helt utmerket, ingen kaller hverandre stygge ting, og vi har respekt for hverandre. Dessuten kommuniserer vi helt topp med hverandre. Hvorfor spør du i det hele tatt om tolkning, som later til å vite og kunne alt selv? Dette dreier seg egentlig mer om egen overbevisning. Jeg er altså overbevist om at man aldri kjenner et annet menneske på dypet. Dvs. man kjenner et annet menneske helt til man ikke kjenner det lenger, for å si det sånn. At du har en annen overbevisning får selvfølgelig være helt opp til deg. Min kommentar var bare basert på at jeg har min overbevisning og derfor ikke er enig med deg. Ingen grunn til å ta det personlig.
Steinar40 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1819 Skrevet 5. februar 2011 Siden QueenPenelope har sagt opp jobben som ticker ansvarlig har jeg overtatt. Jeg gjør deg ettertrykkelig oppmerksom på Steinar at tickeren blir ikke fjernet før du har gitt opp damen. Dette for at du skal selv se hva slags skitt du presenterer med datoer og dritt som du endrer om igjen og om igjen. Ja, QueenPenelope har tydeligvis mer enn nok med sine egne problemer. Det viser seg alltid at det er mye lettere å gi andre råd enn å følge rådene selv.
Gjest Sobril Skrevet 5. februar 2011 #1820 Skrevet 5. februar 2011 Ja, QueenPenelope har tydeligvis mer enn nok med sine egne problemer. Det viser seg alltid at det er mye lettere å gi andre råd enn å følge rådene selv. Hvis du mener at QueenPenelope har for mye problemer til å gi DEG råd, så sier du samtidig at du faktisk TRENGER råd. Hvorfor hører du da ikke på et jævla råd du får, Steinar?
Fremhevede innlegg