Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner utmerket godt hva alle dere damene sier, jeg også.

Ja, det er jo flott det. Alle dere skjønner hverandre.

Og ingen av dere skjønner meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo flott det. Alle dere skjønner hverandre.

Og ingen av dere skjønner meg.

Vi skjønner nok mer enn du tror. Men du sliter med å forstå oss ;)

• Liker 1
Skrevet

Kan du forklare hvorfor jeg plutselig skulle miste mine evner til kommunikasjon?

Det må jo være når du av en eller annen grunn ikke har lyst til å kommunisere lenger da.

Er nok sånn det som oftest er.

Skrevet

Vi skjønner nok mer enn du tror. Men du sliter med å forstå oss ;)

Jepp. Det mannfolket som skjønner kvinnfolk er ikke født.

Skrevet

Déjà vu....

Skrevet

Tja, jeg skulle absolutt ikke hatt noe imot å leve i en mer perfekt verden faktisk.

Hvorfor ikke begynne med å ligge unna andres koner? Den der "det bare skjedde"-unnskyldningen har vi hørt før. Voksne, intelligente mennesker klarer å vente den korte tiden det tar for motparten å rydde opp i sine forpliktelser før de gyver løs.

Hva kommer det av at sånt et prakteksemplar av en mann som du ikke eier selvkontroll?

Det er for sent å spille ydmyk når du allerede har begått et overtramp. Du har allerede plassert deg selv i gruppen "mennesker uten respekt for andres ekteskap!.

• Liker 1
Skrevet

Tøysegutten!!!

:tongue:

Skrevet

Det er for sent å spille ydmyk når du allerede har begått et overtramp. Du har allerede plassert deg selv i gruppen "mennesker uten respekt for andres ekteskap!.

Og nettopp derfor kan du fint fortelle oss om du har ligget med tolkningsdama. Vi får ikke noe mindre respekt for deg om du utleverer litt fra kjærlighetslivet!!!

Det kan liksom ikke bli værre enn det du alt har fortalt og lagt opp til.

Og tenk så fint om du kunne ha fortalt om noe hyggelig du hadde gjort med dama? Selv om det er litt umoralsk (i dine øyne) så hadde det jo vært noe positivt!

Skrevet

Det skulle isåfall kunne være med på å forklare hvorfor du er så ekstremt overopptatt av sex.

Huh? Den tror jeg du må forklare?

Skrevet

Utlevere andre er utilgivelig.

Men uansett er det altså saker og ting i livet som er privat. Det er beklagelig at ikke flere klarer å fatte såpass.

Ei dame som bretter ut sexlivet er ingenting for meg. Uvedkommende har rett og slett ingenting med det å gjøre. Og da er ALLE andre enn paret selv uvedkommende.

Kjære Steinar, jeg kan love deg at du virkelig ikke er noenting for meg heller.

OG for the record, jeg har aldri BRETTET UT sexlivet mitt til noen. Selv mine nærmeste venner vet ikke noe om hvordan jeg har sex. Det er IKKE å utlevere eller brette ut noe som helst å innrømme at man har pult når man er over tredve.

• Liker 2
Skrevet

Det er IKKE å utlevere eller brette ut noe som helst å innrømme at man har pult når man er over tredve.

:fnise:

Skrevet

Sex is for procreation, my dear. Not for amusement. :nei:

• Liker 2
Skrevet

Og det tror du da at jeg er alene om isåfall?

Helt sikkert ikke - som du ynder å påpeke lever vi ikke i en perfekt verden og feil forekommer, men i motsetning til deg så trekker jeg konklusjoner basert på livserfaring, parerfaring og kjærlighetserfaring - og jeg bedriver ikke unntakslogikk.

• Liker 4
Skrevet

Déjà vu....

"Déjà vu er en betegnelse for en følelse av at man tidligere har opplevd noe man i virkeligheten opplever for første gang."

Så hva mener du da egentlig her ...?

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke begynne med å ligge unna andres koner? Den der "det bare skjedde"-unnskyldningen har vi hørt før. Voksne, intelligente mennesker klarer å vente den korte tiden det tar for motparten å rydde opp i sine forpliktelser før de gyver løs.

Hva kommer det av at sånt et prakteksemplar av en mann som du ikke eier selvkontroll?

Jeg forstår at du aldri har vært borti et individ med en så stor indre usikkerhet at det ikke klarer å bestemme seg for noe som helst. Lucky you!

Men jeg som faktisk har gjort dette, kan i hvert fall garantere deg at ingenting seriøst tar kort tid med et slikt individ.

Endret av Steinar40
Skrevet

"Déjà vu er en betegnelse for en følelse av at man tidligere har opplevd noe man i virkeligheten opplever for første gang."

Så hva mener du da egentlig her ...?

Følelsen av déjà vu følges av en sterk fornemmelse av gjenkjennelse, og ofte en underlig eller nifs stemning

Mener bare at dette har vi vært gjennom før. Vi går i ring, det er de samme argumentene fra begge sider. Om igjen og om igjen, uten at noe virkelig nytt blir bragt på bordet.

Skrevet

Tøysegutten!!!

:tongue:

Tøys? Dette er ikke tøys!

Det finnes selvfølgelig mange mannfolk som har skjønt og tilpasset seg hvilke knapper som skal trykkes på. Og hvilke knapper som for enhver pris IKKE må trykkes på hehe

Men det betyr ikke at disse egentlig forstår kvinner.

De oppfører seg slik for å få mest mulig fordeler selv, og minst mulig ulemper.

Skrevet

Og nettopp derfor kan du fint fortelle oss om du har ligget med tolkningsdama. Vi får ikke noe mindre respekt for deg om du utleverer litt fra kjærlighetslivet!!!

Det kan liksom ikke bli værre enn det du alt har fortalt og lagt opp til.

Og tenk så fint om du kunne ha fortalt om noe hyggelig du hadde gjort med dama? Selv om det er litt umoralsk (i dine øyne) så hadde det jo vært noe positivt!

Det hyggelige er så lenge siden at jeg heller fortrenger det også.

Skrevet

Here's an idea, Steinar: Hva om du slutter med dine latterlige generaliseringer om "menn" og "kvinner", og heller begynner å se på mennesker som individer?

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro at det å være gift med en homofil mann ikke vil være helt bra for selvfølelsen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...