Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1681 Skrevet 4. februar 2011 Halvannet år, faktisk. Steinar ser ut til å tro at separasjonsperioden er et slags sølibat. Hvilket det ikke er. hun var singel i det øyeblikk hun flyttet, og separasjonspapirene var underskrevet. Hun kunne utmerket ha delt boet med sin mann, blitt ferdig, og innledet et skikkelig forhold til Steinar før separasjonsåret var ferdig. Om det var det hun ønsket. Men, her sitter vi, og går i ring, halvannet år after the fact. Ikke akkurat mye å tolke, når alt kommer til alt. Det ble en ond sirkel. Det var en som skrev det i den forrige tråden. Og det stemmer nok dessverre. En ond sirkel er veldig vond å komme ut av igjen. Tro meg.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1682 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har aldri vært gjennomsnittlig. Så det er det du får ut av at jeg syns du er mindre livsvis enn selv det tetteste individet jeg kjenner? At du ikke er gjennomsnittlig? Steinar, du har på det beste en diagnose - og worst case er at du faktisk er så dum som du fremstår her inne.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1683 Skrevet 4. februar 2011 Så det er det du får ut av at jeg syns du er mindre livsvis enn selv det tetteste individet jeg kjenner? At du ikke er gjennomsnittlig? Steinar, du har på det beste en diagnose - og worst case er at du faktisk er så dum som du fremstår her inne. Isåfall er min "diagnose" at jeg ikke er gjennomsnittlig. Det er ikke noe du kan forstå eller vite noe som helst om.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1684 Skrevet 4. februar 2011 Isåfall er min "diagnose" at jeg ikke er gjennomsnittlig. Det er ikke noe du kan forstå eller vite noe som helst om. Ja jeg har skjønt hva du tror at du er, men dine "delusions of grandure" er ikke noen diagnose, lille venn. De er et symptom. Og jeg har ikke hevdet å vite noe som helst, men akkurat som deg så trekker jeg konklusjoner om folk basert på hvordan de fremstår her inne. 3
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1685 Skrevet 4. februar 2011 Ja jeg har skjønt hva du tror at du er, men dine "delusions of grandure" er ikke noen diagnose, lille venn. De er et symptom. Og jeg har ikke hevdet å vite noe som helst, men akkurat som deg så trekker jeg konklusjoner om folk basert på hvordan de fremstår her inne. Det er da bare en ting du må forstå, frøken. Og det er at folk er ikke nødvendigvis akkurat sånn som det inntrykket man får av dem her inne.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1686 Skrevet 4. februar 2011 Det er da bare en ting du må forstå, frøken. Og det er at folk er ikke nødvendigvis akkurat sånn som det inntrykket man får av dem her inne. Jøss, forstår du det altså? Da syns jeg det er spennende at du trekker noen temmelig heftige konklusjoner om KateW stadig vekk. Hvorfor gjelder ikke dette når det er snakk om henne?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1687 Skrevet 4. februar 2011 Jøss, forstår du det altså? Da syns jeg det er spennende at du trekker noen temmelig heftige konklusjoner om KateW stadig vekk. Hvorfor gjelder ikke dette når det er snakk om henne? Tja, det går jeg utifra at det gjør. Uten at jeg kan vite det selvfølgelig. Men det er uansett vanskelig å (inn)se hva vitsen skal være med å gi inntrykket av å være såpass sex-fiksert som det hun gjør her.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1688 Skrevet 4. februar 2011 Tja, det går jeg utifra at det gjør. Uten at jeg kan vite det selvfølgelig. Men det er uansett vanskelig å (inn)se hva vitsen skal være med å gi inntrykket av å være såpass sex-fiksert som det hun gjør her. Tja, samme vitsen som det er for deg å gi inntrykk av å være en autistisk anlagt fjott antar jeg You tell me 4
Bernina Skrevet 4. februar 2011 #1689 Skrevet 4. februar 2011 Det skal mye til før jeg flytter til Nord-Norge, ja. Men det er sikkert ikke umulig å flytte litt på seg hvis forutsetningene er de rette, inklusive arbeid- og boforhold etc. Og de rette forutsetningene inkluderer da IKKE noen som bare prater og aldri klarer å bestemme seg for noe som helst. Look who's talking... Du prater jo bare du også og klarer jo aldri å gjennomføre det du mener å ha bestemt deg for (fordi det er så mange betingelser inne i bilder) Planen min er krystallklar den. 14 dager har hun på seg til å kontakte meg, vise god vilje og så reise hit snarest slik at vi kan prate i sammen. Skjer ikke det så regner jeg det som avsluttet. Enklere og klarer kan det ikke bli. Å, det gjenstår nå å se da... Det skjer vel noe som gjør at du får en ny frist fordi hun plutselig har sendt en sms og sagt noe som du mener bør forklares og utdypes igjen. Jo takk, jeg har merket veldig godt, og over altfor lang tid, at hun ikke kan eller vil gi meg det jeg ønsker av henne! Da blir press den eneste muligheten overfor et individ som overhodet ikke klarer å bestemme seg for noe som helst. Så du har i bunn og grunn brukt tid på å presse et menneske som hverken kan eller vil? Hvis hun verken kan eller vil så har hun da bestemt seg? Du kan ikke gå rundt å tro at bare fordi hun først ville en ting (deretter ble hun separert) så kan hun ikke senere ombestemme seg og ville noe annet. Du som er en slik pådriver for å endre innstilling og oppførsel bør da forstå at det er nettopp det hun har gjort!!! Fra å like deg og ville noe med deg så har hun endret seg, og endret sin innstilling til deg. Du kan ikke presse henne til å endre seg til den du vil hun skal være. Hvorfor skal hun det? Hun har vel slik som de fleste damer innsett at du er en irriterende mann som hun ikke synes det er særlig smart å blir sammen med. Jeg har aldri vært gjennomsnittlig. ...hvis noen noen gang sier til deg at du ikke er gjennomsnitlig Steinar så må du forstå at det ikke er ment som en kompliment....
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1690 Skrevet 4. februar 2011 Hun er vel ikke mer sexfiksert enn de fleste. Hun lever bare ikke lengre på 1800-tallet, hvor sex var tabu og privat og ikke skulle snakkes om. Hva er så farlig med det? Alle gjør det, alle har det, alle liker det, og det er fantastisk deilig. Ikke noe feil med det. (Alle betyr egenlig "de fleste". Det finnes unntak) Det er en STOR forskjell på å snakke generelt om sex, eller si at "jada, jeg lå med han/hun", og det å dele intime detaljer og utlevere en annen person og si at hun/han så slik og sånn ut, og likte ditt og datt. Generelt prat er noe helt annet enn å utlevere en person mot hans/hennes viten eller vilje
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1691 Skrevet 4. februar 2011 Tja, samme vitsen som det er for deg å gi inntrykk av å være en autistisk anlagt fjott antar jeg You tell me For meg er det en måte å få ut litt frustrasjon på.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1692 Skrevet 4. februar 2011 For meg er det en måte å få ut litt frustrasjon på. Jaha, og du tror ikke at andre kan ha lignende motiver? Lufte en litt annen side av seg selv, spille ut en annen del av personligheten? Du dummer deg ut Steinar.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1693 Skrevet 4. februar 2011 Hun er vel ikke mer sexfiksert enn de fleste. Hun lever bare ikke lengre på 1800-tallet, hvor sex var tabu og privat og ikke skulle snakkes om. Hva er så farlig med det? Alle gjør det, alle har det, alle liker det, og det er fantastisk deilig. Ikke noe feil med det. (Alle betyr egenlig "de fleste". Det finnes unntak) Det er en STOR forskjell på å snakke generelt om sex, eller si at "jada, jeg lå med han/hun", og det å dele intime detaljer og utlevere en annen person og si at hun/han så slik og sånn ut, og likte ditt og datt. Generelt prat er noe helt annet enn å utlevere en person mot hans/hennes viten eller vilje Utlevere andre er utilgivelig. Men uansett er det altså saker og ting i livet som er privat. Det er beklagelig at ikke flere klarer å fatte såpass. Ei dame som bretter ut sexlivet er ingenting for meg. Uvedkommende har rett og slett ingenting med det å gjøre. Og da er ALLE andre enn paret selv uvedkommende.
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1694 Skrevet 4. februar 2011 Utlevere andre er utilgivelig. Men uansett er det altså saker og ting i livet som er privat. Det er beklagelig at ikke flere klarer å fatte såpass. Ei dame som bretter ut sexlivet er ingenting for meg. Uvedkommende har rett og slett ingenting med det å gjøre. Og da er ALLE andre enn paret selv uvedkommende. Eh.. det er jo nettopp det jeg sier...?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1695 Skrevet 4. februar 2011 Jaha, og du tror ikke at andre kan ha lignende motiver? Lufte en litt annen side av seg selv, spille ut en annen del av personligheten? Du dummer deg ut Steinar. Og det tror du da at jeg er alene om isåfall?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1696 Skrevet 4. februar 2011 Look who's talking... Du prater jo bare du også og klarer jo aldri å gjennomføre det du mener å ha bestemt deg for (fordi det er så mange betingelser inne i bilder) Det blir ikke like ukomplisert når man ikke er alene. Dessverre. Å, det gjenstår nå å se da... Det skjer vel noe som gjør at du får en ny frist fordi hun plutselig har sendt en sms og sagt noe som du mener bør forklares og utdypes igjen. Tvilsomt. Så du har i bunn og grunn brukt tid på å presse et menneske som hverken kan eller vil? Hvis hun verken kan eller vil så har hun da bestemt seg? Du kan ikke gå rundt å tro at bare fordi hun først ville en ting (deretter ble hun separert) så kan hun ikke senere ombestemme seg og ville noe annet. Du som er en slik pådriver for å endre innstilling og oppførsel bør da forstå at det er nettopp det hun har gjort!!! Fra å like deg og ville noe med deg så har hun endret seg, og endret sin innstilling til deg. Du kan ikke presse henne til å endre seg til den du vil hun skal være. Hvorfor skal hun det? Hun har vel slik som de fleste damer innsett at du er en irriterende mann som hun ikke synes det er særlig smart å blir sammen med. Har hun endret mening så burde hun også klart å kommunisere det ved å fortelle meg det. Istedet for å si det helt motsatte. Det er utilgivelig i mine øyne. Men at det er hun som kommer til å tape på det blir hennes problem.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1697 Skrevet 4. februar 2011 Eh.. det er jo nettopp det jeg sier...? Nei, du sier at generell prat om sex med alle og enhver mann er helt greit. Noe det ikke er.
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1698 Skrevet 4. februar 2011 Det blir ikke like ukomplisert når man ikke er alene. Dessverre. Du ER alene. Har hun endret mening så burde hun også klart å kommunisere det ved å fortelle meg det. Istedet for å si det helt motsatte. Det er utilgivelig i mine øyne. Men at det er hun som kommer til å tape på det blir hennes problem. Og dersom hun, allerede FØR et forhold, gjør noe som i dine øyne er utilgivelig, ja så avslutter du. Da er hun ikke den rette for deg. 1
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1699 Skrevet 4. februar 2011 Nei, du sier at generell prat om sex med alle og enhver mann er helt greit. Noe det ikke er. Generell prat om sex og samliv er ikke det samme som å utlevere noen.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1700 Skrevet 4. februar 2011 Du ER alene. Jeje. Og dersom hun, allerede FØR et forhold, gjør noe som i dine øyne er utilgivelig, ja så avslutter du. Da er hun ikke den rette for deg. Jeg holder på.
Fremhevede innlegg