Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1661 Skrevet 4. februar 2011 Høres ut som en genial plan hmmmm.... Jeg sier at jeg bestemmer meg for å gjøre det slutt, men på en betingelse, at hun ikke gjør noe som jeg aldri kommer til å finne ut om hun aldri kommer til å gjøre. Ergo, jeg har bestemt meg - men trenger ikke å gjennomføre det. Og ingen kan klandre meg, for det er jo ikke min skyld at hun ikke kan bevise hva som kan skje i fremtiden. Genial plan!!! ....hvis man ikke ønsker å innrømme at man egentlig ikke har bestemt seg for noen ting. Planen min er krystallklar den. 14 dager har hun på seg til å kontakte meg, vise god vilje og så reise hit snarest slik at vi kan prate i sammen. Skjer ikke det så regner jeg det som avsluttet. Enklere og klarer kan det ikke bli.
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1662 Skrevet 4. februar 2011 Det er ikke 14 dager lengre... *peker på signaturen*
Nuith Skrevet 4. februar 2011 #1663 Skrevet 4. februar 2011 Så etter den 14. februar så slipper vi å høre et eneste ord mer om denne dama? Hadde vært så utrolig deilig om du sluttet å forsøple andre tråder med ditt fullstendig ikke-relevante (og forsåvidt også ikke-fungerende) forhold til enne. (noen andre som synes det er litt ironisk at han gir opp på nettopp valentine's day?) 1
pøbelsara Skrevet 4. februar 2011 #1664 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Det er i hvert fall ikke min skyld at hun ikke klarer å kommunisere. Etter å ha fulgt med i disse to tolkningstrådene, så er jeg litt usikker på om jeg er helt enig med deg i dette. Jeg synes du er vanskelig å forstå. Dessuten så misforstår du stadig det som blir skrevet til deg her inne. Jeg kjøper ikke din forklaring på at det er fordi jeg er kvinne at kommunikasjonen er vanskelig. Jeg omgås nemlig menn daglig, både på jobb og hjemme hos meg selv, og klarer fint å kommunisere med dem uten at det oppstår misforsåelser eller at noen av oss føler trang til å bruke skjellsord. Endret 4. februar 2011 av pøbelsara 2
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1665 Skrevet 4. februar 2011 Etter å ha fulgt med i disse to tolkningstrådene, så er jeg litt usikker på om jeg er helt enig med deg i dette. Jeg synes du er vanskelig å forstå. Dessuten så misforstår du stadig det som blir skrevet til deg her inne. Jeg kjøper ikke din forklaring på at det er fordi jeg er kvinne at kommunikasjonen er vanskelig. Jeg omgås nemlig menn daglig, både på jobb og hjemme hos meg selv, og klarer fint å kommunisere med dem uten at det oppstår misforsåelser eller at noen av oss føler trang til å bruke skjellsord. Amen. Er selv i et svært mannsdominert yrke, og det er få eller ingen likheter må jeg si. Vi har heller ikke kommunikasjonsproblemer, hverken i forhold til jobb, eller da vi snakker om smått og stort i livet.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1666 Skrevet 4. februar 2011 Morsomt. Så dersom hun er "psyk" som slet med noe som er helt normalt å oppleve gjennom et langt samliv (rent bortsett fra at de fleste holder seg på matta), hva sier det ikke om deg da? Du tok deg til rette med en kvinne du VISSTE var gift og hadde barn. Det er ikke psykt, men det er fullstendig umoralsk, egoistisk og idiotisk. Jeg unnskylder ikke meg selv og min oppførsel. Men det var i hvert fall min plan at det skulle bli noe bra etterpå. Og jeg kan ikke akkurat si at jeg føler veldig stort behov for å unnskylde henne heller.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1667 Skrevet 4. februar 2011 Jeg var gift med en sånn, han var homo. Så det var veldig fornuftig og bra nok for immaget å være gift med en kvinne. Det skulle isåfall kunne være med på å forklare hvorfor du er så ekstremt overopptatt av sex.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1668 Skrevet 4. februar 2011 I et forhold må man være to ja. Men dette her dreier seg jo om å innse og akseptere at det IKKE er noe forhold. Og gjøre det slutt for godt. Det kan du klare helt alene!! Tenke sjæl Steinar - tenke sjæl!!! Det er pinglete av deg å sette betingelser for ditt eget valg - betingelser som du ikke er herre over og så diffuse. Jeg er herre over det. Faktisk! 14-dager.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1669 Skrevet 4. februar 2011 Det er ikke 14 dager lengre... *peker på signaturen* Nei, det er sant. Tiden hennes renner ut. At det går an å bli så dum!
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1670 Skrevet 4. februar 2011 Etter å ha fulgt med i disse to tolkningstrådene, så er jeg litt usikker på om jeg er helt enig med deg i dette. Jeg synes du er vanskelig å forstå. Dessuten så misforstår du stadig det som blir skrevet til deg her inne. Jeg kjøper ikke din forklaring på at det er fordi jeg er kvinne at kommunikasjonen er vanskelig. Jeg omgås nemlig menn daglig, både på jobb og hjemme hos meg selv, og klarer fint å kommunisere med dem uten at det oppstår misforsåelser eller at noen av oss føler trang til å bruke skjellsord. Men du er ikke henne og har ikke hennes personlighet. Hun har riktignok sagt at ingen får henne så sinna som meg da men. Men det er fordi jeg presser henne, etter hva jeg har klart å forstå. Som sagt, kommunikasjon i denne situasjonen er ikke hennes store styrke - for å si det pent!
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1671 Skrevet 4. februar 2011 Amen. Er selv i et svært mannsdominert yrke, og det er få eller ingen likheter må jeg si. Vi har heller ikke kommunikasjonsproblemer, hverken i forhold til jobb, eller da vi snakker om smått og stort i livet. Har vi kommunikasjonsproblemer da?
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1672 Skrevet 4. februar 2011 Men det er fordi jeg presser henne, etter hva jeg har klart å forstå. Som sagt, kommunikasjon i denne situasjonen er ikke hennes store styrke - for å si det pent! Jeg har stadig en slik déjà vu-følelser i denne tråden Du bruker ordet "presse". Du må forstå at man skal ikke måtte presse for å få et forhold, om begge to ønsker det samme. Hun føler seg presset inn i et hjørne, fordi hun ikke kan gi deg det svaret du ønsker. Derfor kommuniserer hun dårlig. Hun kan ikke gi deg det du ønsker av henne.
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1673 Skrevet 4. februar 2011 Har vi kommunikasjonsproblemer da? Du og jeg? Om vi har kommunikasjonsproblemer? Ja, jeg synes det. Synes ikke du?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1674 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har stadig en slik déjà vu-følelser i denne tråden Du bruker ordet "presse". Du må forstå at man skal ikke måtte presse for å få et forhold, om begge to ønsker det samme. Hun føler seg presset inn i et hjørne, fordi hun ikke kan gi deg det svaret du ønsker. Derfor kommuniserer hun dårlig. Hun kan ikke gi deg det du ønsker av henne. Jo takk, jeg har merket veldig godt, og over altfor lang tid, at hun ikke kan eller vil gi meg det jeg ønsker av henne! Da blir press den eneste muligheten overfor et individ som overhodet ikke klarer å bestemme seg for noe som helst. Og det jeg ikke kan tilgi er alt det tomme pisspratet hennes! Og du er jo et kvinnfolk selv, så at du kunne oppført deg akkurat som henne hadde ikke overrasket meg ETT sekund engang!
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1675 Skrevet 4. februar 2011 Du og jeg? Om vi har kommunikasjonsproblemer? Ja, jeg synes det. Synes ikke du? Nei, dette har ingenting med kommunikasjonsproblemer å gjøre. Du skulle bare visst hvordan alvorlige kommunikasjonsproblemer er. Eller ... det unner jeg faktisk ingen å måtte oppleve.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1676 Skrevet 4. februar 2011 Og da svarer jeg altså FØR hun separerte seg. Dette var åpenbart ikke noe sjakktrekk av et individ som har så stor indre usikkerhet at hun aldri klarer å bestemme seg selv for noe som helst. Så det er over ett år siden dere hadde noen slags fysisk kontakt? Du verden...
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1677 Skrevet 4. februar 2011 Jo takk, jeg har merket veldig godt, og over altfor lang tid, at hun ikke kan eller vil gi meg det jeg ønsker av henne! Da blir press den eneste muligheten overfor et individ som overhodet ikke klarer å bestemme seg for noe som helst. Og det jeg ikke kan tilgi er alt det tomme pisspratet hennes! Og du er jo et kvinnfolk selv, så at du kunne oppført deg akkurat som henne hadde ikke overrasket meg ETT sekund engang! Poenget mitt er, at i det øyeblikk du føler at du må legge press på noen, så betyr det at det er er slutt. Over. Finito. Intet mer att diskutera. Og nei, jeg kunne aldri utnytte en mann for penger. Jeg foretrekker kommunikasjon, jeg Nei, dette har ingenting med kommunikasjonsproblemer å gjøre. Du skulle bare visst hvordan alvorlige kommunikasjonsproblemer er. Eller ... det unner jeg faktisk ingen å måtte oppleve. Steinar, Steinar, Steinar. Du vet forsvinnende lite om meg. For alt du vet, kan jeg vite bedre enn deg, hva alvorlige kommunikasjonsproblemer er. Og, med unntak av at vi har et vidt forskjellig reaksjonsmønster - så gjør jeg faktisk det også. Hvert fall basert på det som har fremkommet i tolkningstrådene
QueenPenelope Skrevet 4. februar 2011 #1678 Skrevet 4. februar 2011 Så det er over ett år siden dere hadde noen slags fysisk kontakt? Du verden... Halvannet år, faktisk. Steinar ser ut til å tro at separasjonsperioden er et slags sølibat. Hvilket det ikke er. hun var singel i det øyeblikk hun flyttet, og separasjonspapirene var underskrevet. Hun kunne utmerket ha delt boet med sin mann, blitt ferdig, og innledet et skikkelig forhold til Steinar før separasjonsåret var ferdig. Om det var det hun ønsket. Men, her sitter vi, og går i ring, halvannet år after the fact. Ikke akkurat mye å tolke, når alt kommer til alt.
Suzy Skrevet 4. februar 2011 #1679 Skrevet 4. februar 2011 Halvannet år, faktisk. Steinar ser ut til å tro at separasjonsperioden er et slags sølibat. Hvilket det ikke er. hun var singel i det øyeblikk hun flyttet, og separasjonspapirene var underskrevet. Hun kunne utmerket ha delt boet med sin mann, blitt ferdig, og innledet et skikkelig forhold til Steinar før separasjonsåret var ferdig. Om det var det hun ønsket. Men, her sitter vi, og går i ring, halvannet år after the fact. Ikke akkurat mye å tolke, når alt kommer til alt. Nei det er det som er litt fasinerende. Steinar har altså levd på sitt livs BJ (eller noe lignende) og løse løfter om et eller annet i ett og et halvt år uten at det er NOE som har tydet på at noe kommer til å bli innfridd (eller at han får pult). Jeg sier det igjen - du verden! Jeg tror samtlige jeg kjenner, inkludert de som er dumme som er spadeblad, ville ha gitt opp og gått videre for lengst - og jeg inkluderer menn og kvinner i dette.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1680 Skrevet 4. februar 2011 Nei det er det som er litt fasinerende. Steinar har altså levd på sitt livs BJ (eller noe lignende) og løse løfter om et eller annet i ett og et halvt år uten at det er NOE som har tydet på at noe kommer til å bli innfridd (eller at han får pult). Jeg sier det igjen - du verden! Jeg tror samtlige jeg kjenner, inkludert de som er dumme som er spadeblad, ville ha gitt opp og gått videre for lengst - og jeg inkluderer menn og kvinner i dette. Jeg har aldri vært gjennomsnittlig.
Fremhevede innlegg