Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde du satt deg på første fly, og forlangt at hun snakket med deg, så kanskje hun hadde gjort det. Men du viser INGEN interesse for henne heller, ser du det? Du sitter nede i Østfold på ræva og forlanger at HUN skal gjøre alt.

Jeg har allerede gjort for mye. Denne gangen var det hennes tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaha? Hva har DU gjort?

Du har pult en annen manns dame og gitt henne penger. Hva mer?

Skrevet

Nei.

For du setter en betingelse for valget ditt som du påberoper deg å ikke være herre over selv.

Og da er det ikke ditt selvstendige valg.

Ja, når det dreier seg om 2 individer så er man faktisk avhengig av den andre også. Noe som fort viser seg å være jævla upraktisk!

Skrevet

Hvordan kan man bevise at man aldri har tenkt å kontakte noen igjen? Ved dødsleiet? :klo:

14 dager.

Skrevet

Ja, det kan jeg jo forsåvidt skrive under på. Dessuten har hennes usikkerhet smittet over på meg også.

Nåmmin, stakkars Steinar... Du er virkelig et offer, er du ikke?

Hadde du satt deg på første fly, og forlangt at hun snakket med deg, så kanskje hun hadde gjort det. Men du viser INGEN interesse for henne heller, ser du det? Du sitter nede i Østfold på ræva og forlanger at HUN skal gjøre alt.

Note to self; Keep away from the natives when visiting Østfold...

Nå har jeg bodd 15 år i Østfold, og møtt masse forskjellige østfoldinger. Steinar slår meg som ur-østfoldingen; han som er født og oppvokst i Østfold, og som skal leve der til han dør. Ingen sjans at han skal til Nord-Noreg.

Skrevet

Jeg synes ikke du har gjort noe særlig i det hele tatt. Å sitte på ræva og stille ultimatum er ikke å gjøre noe. Hvis jeg hadde vært tolkningsdama, hadde jeg skygget unna en stabukk som bare sitter på rompa og forlanger at jeg må skifte holdning og instilling og møte opp personlig for å bli forelagt en kravliste. Men det jo forsåvidt det hun har gjort også - skygget banen, altså. Jeg tror neppe hun tenker at hun er i et (om noe uavklart) forhold til deg.

Skrevet

Ja, når det dreier seg om 2 individer så er man faktisk avhengig av den andre også. Noe som fort viser seg å være jævla upraktisk!

Nei. Man trenger kun være én som sier at nok er nok.

Og det er ikke 14 dager lenger. I dag er det 4.februar, ergo er det 10 dager. :filer:

Skrevet

Hun følte hun satt fast i et liv hun ikke ville være en del av lenger, da var du ekstra fristende, og gav henne en liten boost i hverdagen.

Så separerte hun seg, og innså at du var ikke så fantastisk som du kanskje hadde virket da du var uoppnåelig. Kanskje har hun til og med angret seg, og vil tilbake til mannen.

Dette er helt normalt, hadde du hatt egen erfaring med ekteskap og barn og evinnelige, lange, grå hverdager, så hadde du visst at selv den beste kan dagdrømme om noe "bedre". Det er like normalt for både kvinner og menn å sikle etter gresset på den andre siden av gjerdet en gang iblant.

De fleste velger å kjempe for det de har, noen velger å avslutte ekteskapet etter å ha prøvd å jobbe seg igjennom problemet. De svake er utro.

Du er rett og slett ikke spennende lenger.

Joda, mennesket er såpass psykt at du kan ha veldig mye rett i det du skriver her. Og hun har som sagt en ganske sterk indre usikkerhet i tillegg. Noe som gjør alt enda vanskeligere for henne. Vil jeg anta.

Skrevet

Joda, mennesket er såpass psykt at du kan ha veldig mye rett i det du skriver her. Og hun har som sagt en ganske sterk indre usikkerhet i tillegg. Noe som gjør alt enda vanskeligere for henne. Vil jeg anta.

Man er ikke psyk fordi om man pisser i andres kaffetrakter, man er bare dum. Man er enda dummere dersom man tror den kaffetrakteren kommer til å fungere utmerket i ettertid.

Kaffetrakteren er da full av gammel piss, og det blir det ikke god kaffe ut av. Tenk litt på det. Og prøv, så forstår du kanskje bildet.

• Liker 1
Skrevet

Man er ikke psyk fordi om man pisser i andres kaffetrakter, man er bare dum. Man er enda dummere dersom man tror den kaffetrakteren kommer til å fungere utmerket i ettertid.

Kaffetrakteren er da full av gammel piss, og det blir det ikke god kaffe ut av. Tenk litt på det. Og prøv, så forstår du kanskje bildet.

Kate, da. Nå er du sånn dum og avansert igjen. :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Morsomt. Så dersom hun er "psyk" som slet med noe som er helt normalt å oppleve gjennom et langt samliv (rent bortsett fra at de fleste holder seg på matta), hva sier det ikke om deg da?

Du tok deg til rette med en kvinne du VISSTE var gift og hadde barn. Det er ikke psykt, men det er fullstendig umoralsk, egoistisk og idiotisk.

Skrevet

Kate, da. Nå er du sånn dum og avansert igjen. :snurt:

What? Jeg syns jeg forenklet det skrekkelig, jeg. Og fikk en hel liten film inne i hodet av Steinar som (uten baller) står og pisser i en kaffetrakter, prøver å lage kaffe, drikker denne og tenker: "jaja, den blir nok bedre etterhvert. Hun derre frivole KateW har IAFFALL ikke rett. Jeg skal jaggu ha kaffe fra DENNE trakteren!"

• Liker 1
Skrevet

Du tok deg til rette med en kvinne du VISSTE var gift og hadde barn. Det er ikke psykt, men det er fullstendig umoralsk, egoistisk og idiotisk.

Neida, siden dette skulle resultere i et forhold, så var dette FORNUFTIG og BRA NOK! Nå må du lære Emmis!

Skrevet

Neida, siden dette skulle resultere i et forhold, så var dette FORNUFTIG og BRA NOK! Nå må du lære Emmis!

Det er sant... Min eksmann er i et sånt forhold. Det virker da absolutt både fornuftig og bra nok. :fnise:

Skrevet

Det er sant... Min eksmann er i et sånt forhold. Det virker da absolutt både fornuftig og bra nok. :fnise:

Jeg var gift med en sånn, han var homo. Så det var veldig fornuftig og bra nok for immaget å være gift med en kvinne.

Skrevet

I et forhold må man være to ja.

Men dette her dreier seg jo om å innse og akseptere at det IKKE er noe forhold. Og gjøre det slutt for godt.

Det kan du klare helt alene!!

Tenke sjæl Steinar - tenke sjæl!!!

Det er pinglete av deg å sette betingelser for ditt eget valg - betingelser som du ikke er herre over og så diffuse.

Skrevet

Høres ut som en genial plan

hmmmm.... Jeg sier at jeg bestemmer meg for å gjøre det slutt, men på en betingelse, at hun ikke gjør noe som jeg aldri kommer til å finne ut om hun aldri kommer til å gjøre.

Ergo, jeg har bestemt meg - men trenger ikke å gjennomføre det. Og ingen kan klandre meg, for det er jo ikke min skyld at hun ikke kan bevise hva som kan skje i fremtiden.

Genial plan!!!

....hvis man ikke ønsker å innrømme at man egentlig ikke har bestemt seg for noen ting.

Skrevet

Fortsatt utsagnet til en 16-åring.

Selv om du bare tenker det inni deg.

Ikke dumt å kunne være 16-åring igjen, selv om det bare er her ;):smoke:

Skrevet

Note to self; Keep away from the natives when visiting Østfold...

Nå har jeg bodd 15 år i Østfold, og møtt masse forskjellige østfoldinger. Steinar slår meg som ur-østfoldingen; han som er født og oppvokst i Østfold, og som skal leve der til han dør. Ingen sjans at han skal til Nord-Noreg.

Det skal mye til før jeg flytter til Nord-Norge, ja.

Men det er sikkert ikke umulig å flytte litt på seg hvis forutsetningene er de rette, inklusive arbeid- og boforhold etc.

Og de rette forutsetningene inkluderer da IKKE noen som bare prater og aldri klarer å bestemme seg for noe som helst.

Skrevet

Jeg synes ikke du har gjort noe særlig i det hele tatt. Å sitte på ræva og stille ultimatum er ikke å gjøre noe. Hvis jeg hadde vært tolkningsdama, hadde jeg skygget unna en stabukk som bare sitter på rompa og forlanger at jeg må skifte holdning og instilling og møte opp personlig for å bli forelagt en kravliste. Men det jo forsåvidt det hun har gjort også - skygget banen, altså. Jeg tror neppe hun tenker at hun er i et (om noe uavklart) forhold til deg.

Det er i hvert fall ikke min skyld at hun ikke klarer å kommunisere.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...