Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1621 Skrevet 4. februar 2011 OG da er vi tilbake til det er IKKE det jeg SIER, men det jeg GJØR. Hva har denne damen faktisk GJORT for deg, Steinar? Utenom å klø deg litt på tissen og loppe deg for penger???? Hvorfor tror du at jeg har krevd at hun må endre innstilling og oppførsel? Fordi jeg syns det er så moro kanskje?
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #1622 Skrevet 4. februar 2011 Har jeg påstått at jeg er stolt av det? Men hun var faktisk med på det fordi hun følte at hennes forhold ikke hadde fungert over lang tid. Og planen (min i hvert fall) var at vi skulle få til et bra parforhold i sammen. Men jeg kan altså ikke bestemme over henne. Det er problemet. Nei, jeg har ikke sagt du er stolt av det. Men GRUNNEN til at slike forhold IKKE fungerer, er fordi de er bygget på LØGN, BEDRAG og USIKKERHET. 1
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #1623 Skrevet 4. februar 2011 Hvorfor tror du at jeg har krevd at hun må endre innstilling og oppførsel? Fordi jeg syns det er så moro kanskje? Hva skal hun endre? Hun har vist deg at hun ikke vil ha deg. HUN HAR ØNSKET DEG LYKKE TIL VIDERE. Hun har altså BÅDE sagt OG gjort det KLINKENDE klart.
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #1624 Skrevet 4. februar 2011 Dette er mitt selvstendige valg. Dette er ikke selvstendig, det er avhengig av hennes oppførsel. Så svaret ditt er at du ikke har tatt et selvstendig valg i ditt liv?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1625 Skrevet 4. februar 2011 Unnskyld at jeg ler... Det er mulig at du har scoret over gjennomsnittet på en IQ-test, noe som gjør deg mer intelligent enn "de fleste" menn. Men det hjelper så lite når du scorer så lavt på EQ (du er smart, du kan google selv). En intelligent mann ville evnet å tilegne seg en del kunnskap om kvinner etter halvannet år på et kvinneforum. Det pussige er at vi kvinner ofte kun behøver å "lese" våre fedre, brødre, venner og kjærester for å litt etter litt forstå bedre hvordan menn fungerer. Og nå vet jeg ikke hvordan det er med menn, men intelligente kvinner generaliserer ikke. Finnes det noe lignende forum kun for menn? Da skal jeg jammen registrere meg der, tilbringe halvannet år der, og se om jeg ikke ihvertfall får et litt bedre innblikk i mannens verden. Ja, da tenker jeg du hadde blitt rimelig sjokka faktisk Og én ting til; Man rører ikke en annen manns kvinne. Det er i hvert fall mindre intelligent og meget umoralsk, uansett om hun vil eller ikke. Men som nevnt over her; det forklarer jo hvorfor hun ikke er interessert i deg lenger. Fordi at jeg rørte henne?
EmmaW Skrevet 4. februar 2011 #1626 Skrevet 4. februar 2011 Missing the point. Forhold som starter med at den ene er utro, varer ikke. Dette forholdet begynte da hun var i et forhold. DU, Steinar, beveget deg inn på en annen manns enemerker.Dette har INGENTING med hennes personlighet å gjøre. Man tråkker ikke i andres bed. Man pisser ikke i andres kaffetrakter. Man slikker ikke annen manns mus. Man dypper ikke den enøyde banditten i opptatt bever. osv osv osv Grow balls, oppfør deg som det avanserte, kloke og fornuftige og ikke minst intelligente mannfolket du påstår å være, og ta ansvar. DU FØKKET OPP! Nei, jeg har ikke sagt du er stolt av det. Men GRUNNEN til at slike forhold IKKE fungerer, er fordi de er bygget på LØGN, BEDRAG og USIKKERHET. :pls: Jupp, de er skikkelig urealistiske, ufornuftige og tror på ting som ikke eksisterer, så som gnomer.
Bernina Skrevet 4. februar 2011 #1627 Skrevet 4. februar 2011 Hvorfor tror du at jeg har krevd at hun må endre innstilling og oppførsel? Fordi jeg syns det er så moro kanskje? Fordi du vil at hun skal holde deg i hånda, kysse deg og klø deg på tissen igjen!!!Og da må hun jo bli sånn som du trodde hun var før hun seprarerte seg. Men nå har hun separert seg, gått videre og funnet ut at det er en hel verden av muligheter der ute. Og Steinar - hvem er Steinar?
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #1628 Skrevet 4. februar 2011 Fordi at jeg rørte henne? FORDI DU PISSA I EN ANNEN MANNS KAFFETRAKTER! 3
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1629 Skrevet 4. februar 2011 Nei, jeg har ikke sagt du er stolt av det. Men GRUNNEN til at slike forhold IKKE fungerer, er fordi de er bygget på LØGN, BEDRAG og USIKKERHET. Ja, det kan jeg jo forsåvidt skrive under på. Dessuten har hennes usikkerhet smittet over på meg også.
Bernina Skrevet 4. februar 2011 #1631 Skrevet 4. februar 2011 Som sagt, jeg vet at ingenting ville fungert slik hun oppfører seg. Derfor har jeg nå altså krevd at hun må endre innstilling og oppførsel. Og skjer ikke det, så er det avsluttet. Dette er mitt selvstendige valg. Nei. For du setter en betingelse for valget ditt som du påberoper deg å ikke være herre over selv. Og da er det ikke ditt selvstendige valg.
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1632 Skrevet 4. februar 2011 Hva skal hun endre? Hun har vist deg at hun ikke vil ha deg. HUN HAR ØNSKET DEG LYKKE TIL VIDERE. Hun har altså BÅDE sagt OG gjort det KLINKENDE klart. Ja, og da får jeg alle svarene jeg har ventet på ifra henne. Altså når hun beviser det ved aldri å kontakte meg igjen.
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #1633 Skrevet 4. februar 2011 Ja, det kan jeg jo forsåvidt skrive under på. Dessuten har hennes usikkerhet smittet over på meg også. Hadde du satt deg på første fly, og forlangt at hun snakket med deg, så kanskje hun hadde gjort det. Men du viser INGEN interesse for henne heller, ser du det? Du sitter nede i Østfold på ræva og forlanger at HUN skal gjøre alt.
Gjest Airi Skrevet 4. februar 2011 #1634 Skrevet 4. februar 2011 Jupp, de er skikkelig urealistiske, ufornuftige og tror på ting som ikke eksisterer, så som gnomer.
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #1635 Skrevet 4. februar 2011 Ja, og da får jeg alle svarene jeg har ventet på ifra henne. Altså når hun beviser det ved aldri å kontakte meg igjen. Nei, du HAR FÅTT. Du trenger ingen flere bekreftelser fra henne. Du har bare hengt deg opp i begrepet "snakke skikkelig sammen". Virkeligheten er at det ikke er mer å snakke om. NADA!
Tabris Skrevet 4. februar 2011 #1636 Skrevet 4. februar 2011 Hvordan kan man bevise at man aldri har tenkt å kontakte noen igjen? Ved dødsleiet?
Steinar40 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1637 Skrevet 4. februar 2011 Fordi du vil at hun skal holde deg i hånda, kysse deg og klø deg på tissen igjen!!!Og da må hun jo bli sånn som du trodde hun var før hun seprarerte seg. Men nå har hun separert seg, gått videre og funnet ut at det er en hel verden av muligheter der ute. Og Steinar - hvem er Steinar? Jeg regner helt klart med at hun fort kommer til å finne ut at livet ikke er så enkelt akkurat. Men det blir isåfall ikke mitt problem.
EmmaW Skrevet 4. februar 2011 #1638 Skrevet 4. februar 2011 Ja, da tenker jeg du hadde blitt rimelig sjokka faktisk Jeg har en aldri så liten anelse om at jeg har bedre innblikk i menns verden enn du har i kvinners, så jeg ville ikke blitt sjokkert. Jeg vet i tillegg av erfaring at menn ikke kan karakteriseres utelukkende på bakgrunn av kjønn, de er alle forskjellige individer. Fordi at jeg rørte henne? Hun følte hun satt fast i et liv hun ikke ville være en del av lenger, da var du ekstra fristende, og gav henne en liten boost i hverdagen. Så separerte hun seg, og innså at du var ikke så fantastisk som du kanskje hadde virket da du var uoppnåelig. Kanskje har hun til og med angret seg, og vil tilbake til mannen. Dette er helt normalt, hadde du hatt egen erfaring med ekteskap og barn og evinnelige, lange, grå hverdager, så hadde du visst at selv den beste kan dagdrømme om noe "bedre". Det er like normalt for både kvinner og menn å sikle etter gresset på den andre siden av gjerdet en gang iblant. De fleste velger å kjempe for det de har, noen velger å avslutte ekteskapet etter å ha prøvd å jobbe seg igjennom problemet. De svake er utro. Du er rett og slett ikke spennende lenger.
Tabris Skrevet 4. februar 2011 #1639 Skrevet 4. februar 2011 Jeg regner helt klart med at hun fort kommer til å finne ut at livet ikke er så enkelt akkurat. Men det blir isåfall ikke mitt problem. Whut? Mener du at "livet er fullt av muligheter" er feil, fordi livet ikke er så enkelt? Den må du forklare. Jeg ser ikke en gang sammenhengen. Og det må være trist om du lever i en verden hvor du ikke ser muligheter. Men det har vi jo allerede satt at du ikke klarer. Jeg lever definitivt i en verden med mange muligheter, uten at det betyr at livet er enkelt av den grunn. Kan du norsk? Sånn egentlig?
Bernina Skrevet 4. februar 2011 #1640 Skrevet 4. februar 2011 Ja, og da får jeg alle svarene jeg har ventet på ifra henne. Altså når hun beviser det ved aldri å kontakte meg igjen. Da er det bare å se på svaret mitt under igjen: Nei. For du setter en betingelse for valget ditt som du påberoper deg å ikke være herre over selv. Og da er det ikke ditt selvstendige valg. Du er ikke herre over at hun kontakter deg igjen eller ei. Derfor bruker du det at hun må bevise at hun ikke kontakter deg igjen som en unskylding for at du ikke kan bestemme deg selv for at det er over - og at du kan trekke dette ut. Herregud. Det er jo ikke din skyld at du ikke vet om hun kontakter deg igjen på ett eller annet tidspunkt. Så stakkars deg, du kan jo ikke gjøre annet enn å vente på at hun beviser hva hun kommer til å gjøre eller ikke gjøre i fremtiden. Og imens må du selvsagt sette livet ditt på hold.
Fremhevede innlegg