Bernina Skrevet 2. februar 2011 #1421 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Når noen sier at du er verdens vakreste, tror du da på det? Du som tar alt så jævlig bokstavlig: hvis du hører noen si at "jeg ønsker å gi deg stjernene og månen". Tror du da at de skal sette seg i et romskip og bokstavlig talt hente ned stjerner og måne fra himmelen??? Jeg tror ikke det. Det er bare en måte å si noe på. Hvis noen skulle si til meg at jeg er verdens vakreste så tar jeg det ikke bokstavlig. Vedkommende som sier det har jo ikke sett alle i verden. Men der og da synes han vel jeg er pen da... Endret 2. februar 2011 av Bernina
Gjest KateW Skrevet 2. februar 2011 #1422 Skrevet 2. februar 2011 For min partner er jeg verdens vakreste. Det er det det innebærer å være glad i og elske noen. Det er ikke å være bra nok, det er at ingen andre er like bra! 1
Bernina Skrevet 2. februar 2011 #1423 Skrevet 2. februar 2011 Når en kjæreste sier "du er verdens vakreste" så kan det hende at du egentlig ser ut som et takras... Men for kjæresten så er du det vakreste han vet om. Det er noe ganske annet enn å være "bra nok"!! Hadde du lært deg disse nyansene så hadde kanskje tolkningsdama vært i hus allerede Steinar!!! 2
QueenPenelope Skrevet 2. februar 2011 #1424 Skrevet 2. februar 2011 *peker SÅ stolt på signaturen sin* 6
EmmaW Skrevet 2. februar 2011 #1428 Skrevet 2. februar 2011 *peker SÅ stolt på signaturen sin* Takk for dagens latter! :skratte:
Gjest KateW Skrevet 2. februar 2011 #1429 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Nå har jeg lest den HELVETES signaturen din opp og i mente Queenie, og ikke skjønt hva den derre signaturen din har med Steinar å gjøre. Jeg leser av PRINSIPP aldri tickere, for jeg er så lei av sånne happy clappy love greier, så da jeg så den Champagneflaska tenkte jeg at det var en sånn. Så kom jeg plutselig på at jeg kanskje skulle lese det som sto der... Og NÅ TOG Æ AN! Endret 2. februar 2011 av KateW 1
Lizzee Skrevet 2. februar 2011 #1430 Skrevet 2. februar 2011 *peker SÅ stolt på signaturen sin* Fantastisk!!!
Steinar40 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1431 Skrevet 2. februar 2011 Jeg antar at dette er en intern hønsehus-humor hehe
Bernina Skrevet 2. februar 2011 #1432 Skrevet 2. februar 2011 Jeg antar at dette er en intern hønsehus-humor hehe Har du sett signaturen eller? Du burde nesten føle deg beæret? Når skjedde det sist at noen her på KG laget en signatur som handlet om deg??? Også venter vi jo i spenning på om denne saken skal avsluttes innen fristen du har satt.....
Suzy Skrevet 2. februar 2011 #1433 Skrevet 2. februar 2011 Men Penny det er for mange dager i tickeren din! Det er bare tolv dager igjen. VIKTIG!!! Og Steinar, når så du dama di sist i levende live?
Steinar40 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1434 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Uansett, det er ganske interessant at et relativt ufarlig uttrykk som det å (bare) være "bra nok" kan oppfattes såpass ulikt og skape så mye følelser Men når jeg tenker meg om så er det faktisk logisk. Det kommer nemlig helt an på hvilket utgangspunkt man har selv og dermed hvor man betrakter det ifra. Det ene utgangspunktet er da den som velger, altså den som er aktiv, som typisk er mannen. Det andre er den som blir valgt, den passive, som vanligvis er kvinnen i dette tilfellet. Når man skal velge, så trenger man å kunne bestemme seg for at nå er det "bra nok". Ellers kommer man aldri i mål. Lete etter noen som er bedre hele tiden vil ikke være rasjonelt i lengden. Sånn tenker altså jeg Ser man derimot den samme situasjonen ifra den som blir valgt, så er det åpenbart at det da er psykologisk veldig viktig å tenke/føle at man er "best", bedre enn alle de andre valgmulighetene, og ikke bare "bra nok". Dette er altså forklaringen til at menn og kvinner kan reagere såpass voldsomt ulikt på uttrykket "bra nok" hehe Endret 2. februar 2011 av Steinar40
QueenPenelope Skrevet 2. februar 2011 #1435 Skrevet 2. februar 2011 Men Penny det er for mange dager i tickeren din! Det er bare tolv dager igjen. VIKTIG!!! Og Steinar, når så du dama di sist i levende live? Er det ikke 14. februar som er D-dagen????
Steinar40 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1436 Skrevet 2. februar 2011 Har du sett signaturen eller? Du burde nesten føle deg beæret? Når skjedde det sist at noen her på KG laget en signatur som handlet om deg??? Også venter vi jo i spenning på om denne saken skal avsluttes innen fristen du har satt..... Okay. Jeg trodde signaturen var bildet Kvinnfolk!
Suzy Skrevet 2. februar 2011 #1437 Skrevet 2. februar 2011 Er det ikke 14. februar som er D-dagen???? Jeg leste ti pluss fem dager - joda - da blir det riktig *skamme seg*
Suzy Skrevet 2. februar 2011 #1438 Skrevet 2. februar 2011 Steinar? Når så du dama i levende live og i virkeligheten sist?
Tabris Skrevet 2. februar 2011 #1439 Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror ikke du skal forsøke deg på slike teorier om hvordan menn og kvinner "er" og "tenker". Du mangler tydeligvis erfaring til å backe det opp, og da blir det bare teorier fra gutterommet uten rot i virkeligheten.
Steinar40 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1440 Skrevet 2. februar 2011 Jeg tror ikke du skal forsøke deg på slike teorier om hvordan menn og kvinner "er" og "tenker". Du mangler tydeligvis erfaring til å backe det opp, og da blir det bare teorier fra gutterommet uten rot i virkeligheten. Nope, dette er helt klart ifra virkeligheten. Og jeg kan godt se begge sider her. Delvis opplever man også begge sider selv, bare i en større eller mindre grad.
Fremhevede innlegg