Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte: ler så jeg griner! Denne tråden blir bare bedre og bedre.

Også må jeg få satt meg ned og sett alle disse episodene på nytt. Har dem selvsagt på DVD :gjeiper:

Den serien er konge!

Bare synd vår venn Steinis ikke er halvparten så morsom :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...og vips kort tid senere skulle hun flytte til deg til sommeren og forresten husleien er forfalt, for helvete din pikk.

:skratte::skratte: :skratte:

Selvfølgelig er jeg usikker på utfallet. Hvorfor er jeg her ellers tror du?

I øyeblikket er altså svaret verken ja eller nei, men vet ikke.

Og det er opp til henne å bevise hva svaret virkelig er.

Fikk du med deg spørsmålet i det hele tatt? TROR du virkelig at det helt seriøst kommer til å bli deg og henne og happily ever after? Tror du det? JA eller NEI.

Tror dere må ha et snev av Asperger dere som orker å henge inne i denne tråden og kommentere de samme uttalelsene dag etter dag også. Steinar er betalt av KG for å skape litt "liv" her.

Jammen det er jo så underholdende! :popcorn:

Men saken er den at hun egentlig er bra nok. Bare hun skjerper seg.

Og endrer innstilling og oppførsel og drar opp ungen med roten (evt.flytter 80 mil fra ungen) for å flytte til deg.

Vis meg én eneste kvinne som hadde gjort det for en mann som ikke respekterer henne og som ikke har noe særlig godt å si om henne...

Har du forresten lagt merke til det selv, Steinar, at det er mye lettere for deg å sette ord på hennes dårlige sider enn hennes gode sider? Du kan gjerne ramse opp hvor håpløs hun er ifht å ta beslutninger, hvor mentalt svak hun er osv, men blir du spurt om å nevne noen gode sider ved henne så kommer du med et eller annet ullent svar om at hun har jo noen gode egenskaper, og hun er bra med barn...

Yep, sounds like true love. :rodmer:

Endret av EmmaW
Gjest Hjerterdronning
Skrevet

Han vil jo bare ha rekorden i å holde en tråd gående lengst mulig.

Ellers virker han som en ganske kjekk kar.

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

Skrevet

Fikk du med deg spørsmålet i det hele tatt? TROR du virkelig at det helt seriøst kommer til å bli deg og henne og happily ever after? Tror du det? JA eller NEI.

Som sagt, hvordan skal jeg kunne svare på dette når resultatet er avhengig av hennes valg?

Men hvis jeg skal si hva jeg tror basert på hva som er mest sannsynlig, slik det ser ut akkurat nå, så måtte jeg svart nei.

Imidlertid har hun vist seg å være totalt uberegnelig.

Men de neste 14 dagene kommer til å avgjøre mye i praksis, tenker jeg.

Og endrer innstilling og oppførsel og drar opp ungen med roten (evt.flytter 80 mil fra ungen) for å flytte til deg.

Vis meg én eneste kvinne som hadde gjort det for en mann som ikke respekterer henne og som ikke har noe særlig godt å si om henne...

Har du forresten lagt merke til det selv, Steinar, at det er mye lettere for deg å sette ord på hennes dårlige sider enn hennes gode sider? Du kan gjerne ramse opp hvor håpløs hun er ifht å ta beslutninger, hvor mentalt svak hun er osv, men blir du spurt om å nevne noen gode sider ved henne så kommer du med et eller annet ullent svar om at hun har jo noen gode egenskaper, og hun er bra med barn...

Yep, sounds like true love. :rodmer:

Det er ikke lett for meg å fokusere på hennes gode sider og egenskaper når hun ikke er positiv. Ikke lett å respektere det for meg. Men som sagt, hadde hun bare vært positiv og samarbeidsvillig så hadde dette ordnet seg.

Skrevet

Takk :) Jeg er faktisk en kjekk kar.

Skrevet (endret)

Men hvis jeg skal si hva jeg tror basert på hva som er mest sannsynlig, slik det ser ut akkurat nå, så måtte jeg svart nei.

Ser du, det var ikke så vanskelig likevel.

Det er ikke lett for meg å fokusere på hennes gode sider og egenskaper når hun ikke er positiv. Ikke lett å respektere det for meg. Men som sagt, hadde hun bare vært positiv og samarbeidsvillig så hadde dette ordnet seg.

Om man elsker noen, har man ingen problemer med å se både gode og dårlige sider ved en person. Og spesielt ikke om man fremdeles er forelsket, da vektlegger man ofte de gode sidene.

Hvordan definerer du kjærlighet, altså det å elske noen?

Jeg er faktisk en kjekk kar.

Muligens utseendemessig, det vet vi jo ikke. Men det er bra du liker deg selv i hvert fall, det gjør nok livet litt lettere. (Selv om det selvfølgelig gjør det desto vanskeligere for deg å skjønne hvorfor hun ikke ha deg, fantastisk og kjekk som du er.)

Endret av EmmaW
Skrevet

Vet du, hvis dette var kjærlighet, slik du påstår det er, så hadde det IKKE vært vanskelig for deg å fokusere på de gode sidene. Årsaken til at det er vanskelig, er fordi fundamentet for et forhold ikke er til stede.

Dette vet jeg, fordi jeg gjennomgår saker, og lever i den virkeligheten 24/7 selv. Det er faktisk litt for lett å fokusere på de gode sidene og de gode egenskapene. Fordi det er skummelt å fokusere på de dårlige, for de tvinger frem et valg...

• Liker 3
Skrevet

Takk :) Jeg er faktisk en kjekk kar.

Man får jo håpe for din skyld at du er kjekk da.

For særlig smart er du ikke. Og da blir det litt rart å tro på dette du sier om at du er slikt er varp for en heldig dame. Jeg mener.... Du snakker om at det blir hennes tap om det ikke blir dere to. Det skurrer litt det der altså. Hadde du vært så stødig og knakande godt partner-materiale som du påstår så hadde du klart å løse denne saken her for lenge siden.

En viss sosial intelligens kan man jo forvente seg at en drømmemann har (eller?).

I mine øyne fremstår du egentlig bare som totalt trang i nøtta!

Og ikke kom å si at det er oppførselen til denne dama som er problemet!!! Ja hun er sikkert noe dum i hue hun også. Men det er jo din mangel på hjernekapasitet som gjør denne historien latterlig! Og den gjør jo deg ufattelig lite tiltrekkende som menneske. En mann som holder på sånn som deg er jo ikke mye til mann.

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Steinar var også syk den dagen....

Har han papirer på at han ikke er gal slik som Sheldon? :fnise:

Skrevet

Om man elsker noen, har man ingen problemer med å se både gode og dårlige sider ved en person. Og spesielt ikke om man fremdeles er forelsket, da vektlegger man ofte de gode sidene.

Hvordan definerer du kjærlighet, altså det å elske noen?

Kjærlighet er gjensidig omtanke og respekt basert på god kommunikasjon, personkjemi og et godt samarbeide.

Muligens utseendemessig, det vet vi jo ikke. Men det er bra du liker deg selv i hvert fall, det gjør nok livet litt lettere. (Selv om det selvfølgelig gjør det desto vanskeligere for deg å skjønne hvorfor hun ikke ha deg, fantastisk og kjekk som du er.)

Det er umulig å forstå kvinnfolk.

Skrevet

Vet du, hvis dette var kjærlighet, slik du påstår det er, så hadde det IKKE vært vanskelig for deg å fokusere på de gode sidene. Årsaken til at det er vanskelig, er fordi fundamentet for et forhold ikke er til stede.

Dette vet jeg, fordi jeg gjennomgår saker, og lever i den virkeligheten 24/7 selv. Det er faktisk litt for lett å fokusere på de gode sidene og de gode egenskapene. Fordi det er skummelt å fokusere på de dårlige, for de tvinger frem et valg...

Jeg fokuserer bare på hva som eventuelt skjer, eller ikke skjer, de nærmeste 14 dagene.

Skrevet (endret)

Jeg fokuserer bare på hva som eventuelt skjer, eller ikke skjer, de nærmeste 14 dagene.

Noterer 13. februar som avslutningsdato.

Endret av LilleBille
Gjest Blondie65
Skrevet

Selvfølgelig er jeg usikker på utfallet. Hvorfor er jeg her ellers tror du?

I øyeblikket er altså svaret verken ja eller nei, men vet ikke.

Og det er opp til henne å bevise hva svaret virkelig er.

Noe som hadde vært enklere hvis vi hadde en normal kommunikasjon, men det klarer hun tydeligvis ikke.

Hvilken del av Ja/nei svar var det du ikke forstod?

Hvordan kan du være usikker på utfallet når kjerringen ber deg dra til helvete? Eller ønsker deg lykke til i ditt liv? Gud hjelpe meg så tungt du har for det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Noterer 13. mars om avslutningsdato.

13. mars? Du mener 14. februar går jeg ut fra? :) Eller er det 14 dager på Steinarsk. :)

Skrevet

Det var du selv som skrev at det var vanskelig å fokusere på de positive sidene og egenskapene, mens du helt tydelig har lett for å dra frem de negative.

Nå ror du deg unna med nok et svadasvar.

Skrevet

Man får jo håpe for din skyld at du er kjekk da.

For særlig smart er du ikke. Og da blir det litt rart å tro på dette du sier om at du er slikt er varp for en heldig dame. Jeg mener.... Du snakker om at det blir hennes tap om det ikke blir dere to. Det skurrer litt det der altså. Hadde du vært så stødig og knakande godt partner-materiale som du påstår så hadde du klart å løse denne saken her for lenge siden.

En viss sosial intelligens kan man jo forvente seg at en drømmemann har (eller?).

I mine øyne fremstår du egentlig bare som totalt trang i nøtta!

Og ikke kom å si at det er oppførselen til denne dama som er problemet!!! Ja hun er sikkert noe dum i hue hun også. Men det er jo din mangel på hjernekapasitet som gjør denne historien latterlig! Og den gjør jo deg ufattelig lite tiltrekkende som menneske. En mann som holder på sånn som deg er jo ikke mye til mann.

Det er en komplisert situasjon. Jeg kan ikke løse dette alene. Ikke uten kommunikasjon.

Jeg kan selvfølgelig velge å avslutte på egenhånd, men hittil har jeg ikke sett på det som en løsning.

Skrevet

13. mars? Du mener 14. februar går jeg ut fra? :) Eller er det 14 dager på Steinarsk. :)

Ja - begge deler ... Skrev feil først - og korrigerte. Men burde vel kanskje latt det stå - for 14 dager og 14 dager det er jo et definisjonsspørsmål :sjenert:

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...