Suzy Skrevet 30. januar 2011 #1241 Skrevet 30. januar 2011 Jeg vil ha closure. Jeg vil ikke basere mitt valg på sannsynlighet. Det er bare du som mener dette er sannsynlighet - for absolutt alle andre oppegående mennesker er det opplest, vedtatt og bevist utenfor enhver tvil at denne dama er NO GOOD FOR YOU og ikke vil ha deg heller. Altrså mangler du gangsyn. Og selvsagt kaller du det closure Men du er ikke villig til å yte en dritt for å få deg, bare sitter på den tverre Østfoldrumpa di og tror du kan forlange at hun skal bry seg Du minner meg ikke så lite om Sheldon... Se klippet 3:17 uti da han tror han kan få leonards hode til å eksplodere:
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2011 #1242 Skrevet 30. januar 2011 Steinar, er du usikker på utfallet? Tror du at det blir dere to? Jeg er ikke interessert i å høre hva som skal til. Jeg vil ha ja/nei svar. Jeg vet at du har svar som går på en haug med hvis/dersom atte en hel haug inntreffer på en gang så kan det muligens ... osv. Det er ikke det jeg spør om. Jeg spør etter JA eller NEI svar.
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2011 #1243 Skrevet 30. januar 2011 Se klippet 3:17 uti da han tror han kan få leonards hode til å eksplodere: Kan du legge link i stedet?
Suzy Skrevet 30. januar 2011 #1244 Skrevet 30. januar 2011 Kan du legge link i stedet? Får du ikke spilt av?
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2011 #1245 Skrevet 30. januar 2011 Får du ikke spilt av? Den blir deaktivert automatisk. Men ja den er vittig. Mine favoritter er når Sheldon gjør / sier noe og en eller annen blir fornærmet og Sheldon må gjette seg til hvilken sosial kode han har brutt. Han strøk/var syk den dagen sosialisering ble lært ...
QueenPenelope Skrevet 30. januar 2011 #1246 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Den blir deaktivert automatisk. Men ja den er vittig. Mine favoritter er når Sheldon gjør / sier noe og en eller annen blir fornærmet og Sheldon må gjette seg til hvilken sosial kode han har brutt. Han strøk/var syk den dagen sosialisering ble lært ... Det er den beste serien jeg vet om. Den episoden der hadde jeg nesten glemt Kanskje det var den dagen sosialisering ble lært, at Sheldons mor fikk han testet for å se om han var gal "I'm not insane, my mother had me tested" Endret 30. januar 2011 av QueenPenelope
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1247 Skrevet 30. januar 2011 Det er bare du som mener dette er sannsynlighet - for absolutt alle andre oppegående mennesker er det opplest, vedtatt og bevist utenfor enhver tvil at denne dama er NO GOOD FOR YOU og ikke vil ha deg heller. Altrså mangler du gangsyn. Og selvsagt kaller du det closure Men du er ikke villig til å yte en dritt for å få deg, bare sitter på den tverre Østfoldrumpa di og tror du kan forlange at hun skal bry seg Du minner meg ikke så lite om Sheldon... Se klippet 3:17 uti da han tror han kan få leonards hode til å eksplodere: hehe Det er jo hyggelig at du innbiller deg at jeg er en total geek Morsom ho dama som sovnet i salen, og som påsto at hun hadde hørt vitsen før
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2011 #1248 Skrevet 30. januar 2011 hehe Det er jo hyggelig at du innbiller deg at jeg er en total geek Morsom ho dama som sovnet i salen, og som påsto at hun hadde hørt vitsen før Det er ikke "geek"ingen du minner om, men den totalt virkelighets fjerne asosialiserte oppførselen til Sheldon - en fyr som tror at selve universet dreier rundt han.
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1249 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Steinar, er du usikker på utfallet? Tror du at det blir dere to? Jeg er ikke interessert i å høre hva som skal til. Jeg vil ha ja/nei svar. Jeg vet at du har svar som går på en haug med hvis/dersom atte en hel haug inntreffer på en gang så kan det muligens ... osv. Det er ikke det jeg spør om. Jeg spør etter JA eller NEI svar. Selvfølgelig er jeg usikker på utfallet. Hvorfor er jeg her ellers tror du? I øyeblikket er altså svaret verken ja eller nei, men vet ikke. Og det er opp til henne å bevise hva svaret virkelig er. Noe som hadde vært enklere hvis vi hadde en normal kommunikasjon, men det klarer hun tydeligvis ikke. Endret 30. januar 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1250 Skrevet 30. januar 2011 Det er ikke "geek"ingen du minner om, men den totalt virkelighets fjerne asosialiserte oppførselen til Sheldon - en fyr som tror at selve universet dreier rundt han. Mener du at universet ikke dreier rundt meg altså?
Tabris Skrevet 30. januar 2011 #1251 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Det er ikke "geek"ingen du minner om, men den totalt virkelighets fjerne asosialiserte oppførselen til Sheldon - en fyr som tror at selve universet dreier rundt han. Tenkte akkurat det samme. Det er ikke geek-siden det er snakk om, men aspergereaspektet som begge har. Endret 30. januar 2011 av Tabris
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1252 Skrevet 30. januar 2011 Tror dere må ha et snev av Asperger dere som orker å henge inne i denne tråden og kommentere de samme uttalelsene dag etter dag også. Steinar er betalt av KG for å skape litt "liv" her. 2
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1253 Skrevet 30. januar 2011 Tenkte akkurat det samme. Det er ikke geek-siden det er snakk om, men aspergereaspektet som begge har. Glem ikke at du bare ser denne ene siden av meg her. Altså det rimelig sære forholdet hun og jeg har. Men når det gjelder akkurat dette, så mener jeg faktisk at hun gjør sitt livs største tabbe hvis hun ikke velger oss i sammen. Det er bare sånn jeg føler det.
Lizzee Skrevet 30. januar 2011 #1254 Skrevet 30. januar 2011 Mine favoritter er når Sheldon gjør / sier noe og en eller annen blir fornærmet og Sheldon må gjette seg til hvilken sosial kode han har brutt. Han strøk/var syk den dagen sosialisering ble lært ... Steinar var også syk den dagen.... 3
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1255 Skrevet 30. januar 2011 Steinar er betalt av KG for å skape litt "liv" her. Jeg burde nesten fått det snart, ja
Lizzee Skrevet 30. januar 2011 #1256 Skrevet 30. januar 2011 Men når det gjelder akkurat dette, så mener jeg faktisk at hun gjør sitt livs største tabbe hvis hun ikke velger oss i sammen. Så det er det som er problemet? At selvbildet ditt ikke tåler at hun ikke velger deg!!!!! La henne nå gjøre den tabben da!!! Du som er slikt et vidunderlig parti kan da vel ikke ha noe problem med å få deg en ny og mye bedre dame!!! 2
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #1257 Skrevet 30. januar 2011 Så det er det som er problemet? At selvbildet ditt ikke tåler at hun ikke velger deg!!!!! Nåja, det er nok ikke fullt så enkelt heller. La henne nå gjøre den tabben da!!! Du som er slikt et vidunderlig parti kan da vel ikke ha noe problem med å få deg en ny og mye bedre dame!!! Tja, hvem vet? Men saken er den at hun egentlig er bra nok. Bare hun skjerper seg.
Tabris Skrevet 30. januar 2011 #1258 Skrevet 30. januar 2011 Steinar var også syk den dagen.... Kanskje Sarcasm sign kan hjelpe?
QueenPenelope Skrevet 30. januar 2011 #1259 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Kanskje Sarcasm sign kan hjelpe? ler så jeg griner! Denne tråden blir bare bedre og bedre. Også må jeg få satt meg ned og sett alle disse episodene på nytt. Har dem selvsagt på DVD :gjeiper: Endret 30. januar 2011 av QueenPenelope
Suzy Skrevet 30. januar 2011 #1260 Skrevet 30. januar 2011 hehe Det er jo hyggelig at du innbiller deg at jeg er en total geek Missing the point igjen, skjønner jeg. Det var ikke geek-likheten nei, og heller ikke intelligensen (om du skulle håpe det), men at han tror han kan styre andre med tanken og at han har null peiling på sosiale koder eller andres følelser
Fremhevede innlegg