Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil se at hun viser såpass interesse. Ellers er det helt verdiløst. Så enkelt er det.

Jamen det vet du jo alt at hun ikke gjør - så hvorfor drar du ikke og får avsluttet hele dritten?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det er nettopp det som er så genialt med denne måten å se saken på!

Med den logikken der, blir det faktisk slik at jo mer tid han kaster bort på dette - jo lengre er det greit å vente på closure!! :danse:

På denne måten trenger han aldri se sannheten i øynene, og kan gå i denne drømmen til han dør.

Den eneste som ikke ser dette er Steinar. Damen skal vise interesse når hun sier Føkk Off - ellers er hun ikke verdt å avslutte med. Eller noe. Jeg har falt litt av.

Skrevet

Jamen det vet du jo alt at hun ikke gjør - så hvorfor drar du ikke og får avsluttet hele dritten?

Det er ikke nødvendig.

Reiser ikke hun hit så er det slutt.

Skrevet

Det er ikke nødvendig.

Hun kommer ikke til å reise. Og da kommer du til å vente, jf. logikken din fra forrige side, om at du har brukt så mye tid på denne dama uansett, at 2 uker til spiller ingen rolle.

Og slik går no dagan...

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Om tre uker får Steinar en melding eller en telefon, hvor dama er såpass søt og smigrende at Steinar får et lite håp igjen. Eller i det minste fortsatt en bitteliten tvil. Så da bremser toget opp (om det noengang har forlatt stasjonen) og Steinar vil igjen og vente å se - for han har jo brukt så lang tid på dette nå, at et par uker til gjør ikke noe fra eller til...

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke nødvendig.

Tullprat.

Du sier jo selv at om hun ikke kommer så er det ikke over - og mo hun kontakter deg igjen så er det ikke slutt (for du fatter ikke at hun bare bruker deg) og da begynner du å vente på at hun skal komme og avslutte igjen.. en evig sirkel :roll:

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Og slik går no dagan...

Og nettene.

Og ukene.

Og årene.

Og trådene.

Endret av Blondie65
Skrevet

Og nettene.

Og ukene.

Og årene.

Og trådene.

På grunn av din link la jeg nå merke til denne:

The Logical Song er en fantastisk sang med en relevant tekst :)

Skrevet

Hun kommer ikke til å reise. Og da kommer du til å vente, jf. logikken din fra forrige side, om at du har brukt så mye tid på denne dama uansett, at 2 uker til spiller ingen rolle.

Og slik går no dagan...

Ja, det kommer til å gå noen dager selvfølgelig.

Hun skal få muligheten til å se lyset i tunnelen en siste gang.

Men har jeg ikke hørt noe innen 14 dager så begynner hun å bli rimelig uinteressant i det store og hele.

Skulle hun rent hypotetisk kontakte meg igjen innen den tid, så tenker jeg nå bare skrive 1 melding der jeg sier at hun får reise hit nå, og at dette er siste gangen jeg ber henne om det.

Skrevet (endret)

Jepp. Om tre uker får Steinar en melding eller en telefon, hvor dama er såpass søt og smigrende at Steinar får et lite håp igjen. Eller i det minste fortsatt en bitteliten tvil. Så da bremser toget opp (om det noengang har forlatt stasjonen) og Steinar vil igjen og vente å se - for han har jo brukt så lang tid på dette nå, at et par uker til gjør ikke noe fra eller til...

Søt og smigrende? Hun!?

Ja, det kan jeg faktisk ikke huske sist gang hun var engang. I hvert fall må det ha vært før hun separerte seg. Altså flere år siden.

Vanskelig og kravstor passer mye bedre.

Endret av Steinar40
Skrevet

Så du kan ikke huske sist hun var søt og smigrende, du anser henne bare som vanskelig og kravstor - og fortsatt har du ventet i 1,5 år på denne kvinnen? Dette tar jo ordet "desperat" til et helt nytt nivå.

• Liker 2
Skrevet

Så du kan ikke huske sist hun var søt og smigrende, du anser henne bare som vanskelig og kravstor - og fortsatt har du ventet i 1,5 år på denne kvinnen? Dette tar jo ordet "desperat" til et helt nytt nivå.

Jeg kan bare anbefale deg å surre deg borti en fyr med mindreårige barn som skal igjennom en separasjon og skilsmisse. Eller ikke.

Skrevet

Jeg kan bare anbefale deg å surre deg borti en fyr med mindreårige barn som skal igjennom en separasjon og skilsmisse. Eller ikke.

Jeg har som sagt vært i en lignende situasjon selv, og var så dum at jeg "ventet". Heldigvis ventet jeg bare et par måneder, men det var lenge nok. Jeg var også bare i begynnelsen av tyveårene (selv om jeg kanskje burde ha visst bedre allerede da), og jeg gjør ikke den feilen igjen.

• Liker 2
Skrevet

Fy flate. Jeg har nesten ikke ord.

Du har virkelig ikke peiling på menneskelige relasjoner.

Mindreårige barn, separasjon og skilsmisse er selvsagt ingen dans på roser hele tiden. Men hvis begge ønsker et forhold, er dette faktisk ikke større enn at det er godt mulig å få det til, uten så mange ultimatumer, skrustikker og "dra til helvete" som du opplever. Folk skiller seg og blir sammen med nye hele tiden i Norge, og likevel er din sak rimelig unik vil jeg påstå.

For det første:

Hadde hun vært interessert i et forhold med deg, så hadde hun kontaktet deg ofte, og for andre ting enn bare penger. Hun hadde også informert sin mann om deg. Og hun hadde insistert på å dele boet slik at hun kan få frigjort verdier. At hun ikke har gjort disse tingene, utløser alarmklokker på størrelse med Big Ben for meg.

For det andre:

Jeg skal ikke avskrive at hun kanskje har vært interessert i deg en gang. I så fall har du ødelagt det selv. Jeg vet jo hvordan jeg hadde reagert, som selv har mindreårige barn. Og jeg hadde mildt sagt mistet interessen av holdningen din. Du er sta og egen, uten evne til kompromiss, og skal ha alt på din måte. My way or no way, liksom. Du skal ikke se bort fra at ditt valg om å ikke flytte til hennes bosted, har kostet deg denne dama.

Som mor selv, hadde jeg vært fullstendig uinteressert i en mann som sitter der uten barn, og forlanger at det er JEG som skal røske alle opp med roten og flytte. Jeg hadde faktisk ikke vurdert en slik mann en gang. Han hadde fremstått som egoistisk og navlebeskuende, kun opptatt av seg og sitt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har som sagt vært i en lignende situasjon selv, og var så dum at jeg "ventet". Heldigvis ventet jeg bare et par måneder, men det var lenge nok. Jeg var også bare i begynnelsen av tyveårene (selv om jeg kanskje burde ha visst bedre allerede da), og jeg gjør ikke den feilen igjen.

Ja, det er aldri dumt å lære av egne feil. Har tenkt til å gjøre det jeg også her.

Skrevet

Ja, det er aldri dumt å lære av egne feil. Har tenkt til å gjøre det jeg også her.

Jaså? Når da?

• Liker 2
Skrevet

Hun skal få muligheten til å se lyset i tunnelen en siste gang.

Men har jeg ikke hørt noe innen 14 dager så begynner hun å bli rimelig uinteressant i det store og hele.

Du er helt utrolig...

Du vet mest sannsynlig godt at hun kommer til å kontakte deg igjen innen 14 dager, men for å være på den sikre side, er ikke saken avsluttet etter 14 dager uten kontakt. Da begynner hun å bli rimelig interessant.

Du er virkelig livredd for at dette skal ta slutt og det ikke lenger skal finnes håp. Derfor lar du hele tiden døren stå bittelittegranne på gløtt, slik at du kan fortsette dette idiotiske spillet.

Det ER slutt, og det finnes ikke noe håp, og det skjønner alle andre enn du.

Men for deg vil slutten på dette "forholdet" igjen bety at du er helt alene og må begynne på nytt. Da føles det vel bedre å vite at du bare er i et komplisert forhold - det er vel bedre enn ingenting.

Jeg har selv sittet i hennes situasjon, rent bortsett fra at jeg aldri har tatt ut skilsmisse på grunn av en mann. Hadde jeg gjort det, så hadde det betydd at mannen var såpass spesiell at jeg hadde gjort alt som var mulig for å rydde opp slik at jeg og han kunne starte med blanke ark.

Jeg hadde snakket med ham så ofte som mulig, både fordi jeg savnet ham og elsket ham. Og dersom planen var at vi to skulle flytte sammen, hadde det vært viktig for meg å diskutere det praktiske med ham.

Ser du ikke at dere ikke har NOENTING å bygge på? Ingenting i det hele tatt!

• Liker 2
Skrevet

Når skal du gjøre det da? Det har tatt rimelig lang tid nå, og du har ikke lært én eneste ting i løpet av halvannet år.

• Liker 1
Skrevet

Ser du ikke at dere ikke har NOENTING å bygge på? Ingenting i det hele tatt!

:pls:

Hvordan det er mulig å ikke se dette, er over min fatteevne. Spesielt når vi snakker om en mann på over 40 år (!!!!), og ikke en 14-åring som tror han er i ferd med å miste "den store kjærligheten".

Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av QueenPenelope
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...